احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۳۱ تیر ۱۳۸۸

30 تیر ، گروه دستان (همای) هم سبز بود (کنسرت در هامبورگ آلمان)






بدون شرح


عجب!!!!!



چند روز پیش شبکه سه رسانه میلی داشت پشت صحنه فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic 4) رو نشون می داد
احتمالا همه تون جسیکا آلبا ، بازیگر این فیلم رو میشناسید
دیدم که یکی از عوامل پشت صحنه فیلم به ایشون نزدیک شد و گفت ، هی جسیکا ، من باباتم
I'm Your Father
یعنی من مادرتو ...
صدا و سیما هم بهمون حال داد و در اقدامی حرفه ای و بدون خیانت در امانت و بدون سانسور برامون پخش کرد
ممنونم عزتی

اسم جدید خامنه ای در سایتهای خبری



کتاب الکترونیکی دروغهای کیهان (PDF) در 200 صفحه

http://www.hotlinkfiles.com/files/2686734_fjmgt/Kayhan-Theliar.pdf
برید حالشو ببرید

اکادمی علوم نیویورک و انجمن ریاضی ژاپن:وزیر علوم ایران از اعضای ما نیست؛ اگر عضویتش را تکذیب نکند، از او شکایت می کنیم

رخداد پس از برملا ساختن این موضوع که وزیر علوم جز هیچ یک از برترین رباضی دانان جهان نیست، اطلاع یافت که زاهدی، خود را عضو اکادمی بین المللی و معتبر علوم نیویورک و انجمن ریاضی ژاپن معرفی کرده است.


رخداد(Rokhdad.org) طی مکاتبه ای با این دو انجمن و اکادمی بین المللی با خبر شد که وزیر علوم کابینه احمدی نژاد باز هم دروغ گفته است.


نمایندگان این دو انجمن و اکادمی بین المللی در پاسخ به این سئوال که ایا اقای زاهدی جز اعضای این دو انجمن می باشد اعلام کردند: وزیر علوم ایران هیچگاه در بین اعضای ما نبوده است.


نماینده اکادمی بین المللی علوم نیویورک در پایان تاکید کرد: پس از اینکه ما از سو استفاده های اقای زاهدی با عضو نامیدن خود در اکادمی علوم نیویورک با خبر شدیم، این هشدار را به وزیر علوم ایران می دهیم که اگر عضویت خود را تکذیب نکنند از ایشان شکایت می کنیم.

چند سوال از برادران سپاهی

1- آیا می‌دانید که مخالفین نظام در داخل و خارج از کشور، حتی آنهایی که از عملکرد حکومت متنفر هستند، برای سپاه بعنوان مدافعان خاک ایران در جنگ تحمیلی احترام ویژه‌ای قائل هستند؟
2- آیا هیچگاه فکر می‌کردید که با اسلحه‌ای که سینه بعثی متجاوز را نشانه گرفتید روزی بسوی مردمتان شلیک کنید؟
3- آیا یادتان هست که زیر فشار ارتش عراق دست نیاز بسوی مردم دراز کردید و آنها را داوطللبانه روی میدانهای مین و بمصاف تانکهای دشمن فرستادید؟ میلیونها نفری که بخیابانها آمدند همانها و فرزندان آنها هستند.
4- چه تعداد مستشار روس وچینی در سپاه هستند؟ باج دادن به مستشاران روس و چینی بهمان اندازه ننگ است که باج دادن به مستشاران آمریکائی.
5- چرا رهبر مسلمین جهان حتی کلمه‌ای بر علیه کشتار مسلمانان چچن بدست روسها و کشتار مسلمانان ایغور بدست چینی‌ها نمی‌گوید؟
6- آیا برای شما فاصله شلمچه تا دانشگاه تهران قابل درک است؟ کمی زود جبهه جنگ را عوض نکردید؟
7- همزمانی سرکوب مردم و تهدید اسرائیل به حمله نظامی که فقط تقویت موضع خامنه‌ای است قدری برای شما مشکوک نیست؟
8- گارد شاهنشاهی هرگز در جریان انقلاب 57 دست روی زنان بلند نکرد و بروی آنها باتوم نکشید. آیا اطاعت از خامنه‌ای و ترس از دست دادن درجه‌هایتان باید شما را در این حد خوار کند که ناموس ایرانی، مادر و خواهرانمان، اینچنین وحشیانه باتوم بخورند؟
9- از خود پرسیده‌اید که دستگیری اینهمه افرادی که هر یک سالها در این نظام مسئولیت داشته‌اند به چه منظوری است و چگونه اینهمه انقلابی یکباره مزدور آمریکا شده‌اند؟ نوبت تو کی می‌شود که در سلول بغلی آنها بخوابی؟
10- سردار! تو که با فریاد الله اکبر به دشمن حمله می‌کردی امروز نمی‌شنوی که چه کسانی الله اکبر می‌گویند و چه کسانی به آنها حمله می‌کنند؟
11- آیا باید به خامنه‌ای و اعوان و انصارش اجازه دهید که شما را اینقدر ساده لوح فرض نمایند که برایتان تحلیل کنند میرحسین و کروبی و خاتمی و هاشمی و جوادی آملی و صانعی و .... شده‌اند طلحه و زبیر و فرد مجهول و عقب‌مانده‌ای مثل احمدی‌نژاد شده اویس قرنی؟
12- آیا اگر رهبر برای سرداران سپاه ذره ای ارزش قائل بود باید فردی مانند فیروزآبادی را یکشبه سرلشگر کرده و فرمانده ستاد مشترک قرار می‌داد که همه شما جلویش خبردار بایستید؟
13- شما که خودتان بهتر از هر کسی آمار فشنگهای شلیک شده بسمت مردم را می‌دانید، آیا دروغنامه فیروزآبادی به «مهدی جان» شکی برایتان باقی گذاشته که امام زمان هم بازیچه دست آقایان قرار گرفته؟
14- روز شنبه 22 خرداد انتخابات برگزار شد و صبح روز شنبه 23 خرداد در تهران و در سراسر کشور نیروهای ضدشورش با مدرن‌ترین تجهیزات و ادوات و البسه آماده عمل بودند و سرکوب مردم را شروع کردند، خرید اینهمه تجهیزات مدرن و واردات آن و آموزش نیروها و سازماندهی آنها چند سال وقت می‌خواهد و در کشوری که حکومتش به همه دنیا پز می‌دهد که فقط به حمایت مردمی متکی است و در ده سال گذشته هیچ شورشی در آن نبوده، به چه دلیل و بر اساس چه پیش‌بینی و برنامه‌ای اینهمه بودجه و وقت و نیرو و امکانات صرف ایجاد نیروی پرتعداد ضدشورش شده؟ هدفی جز کودتا بر علیه رای مردم در کار بوده؟
15- چرا هنگامی که در مرداد ۱۳۸۷ فرمانده جدید سپاه اولویت ماموریت سپاه را مقابله با شورشهای داخلی و تشکیل گردانهای ضد شورش اعلام کرد از فرمانده کل قوا نخواستید که بجای سرکوب شورشها، دلیل آنها را یافته و زمینه بروز نارضایتی را از بین ببرد؟
16- شما به دشمنی که بخاک کشور تجاوز کرده و هزاران نفر را کشته بود، بعد از اینکه سلاحش را زمین گذاشته و غیرمسلح می‌شد دیگر شلیک نمی‌کردید و به او امان می‌دادید. چه چیزی در درونتان عوض شده که به هموطن غیرمسلح و مظلوم خود شلیک می‌کنید؟
17- ارزش سردار بودن در این مملکت اینقدر ناچیز است که فاطمه رجبی براحتی هر سرداری را که بخواهد لجن مال ‌کند و ذوالنور دروغپرداز به آنها تهمت خودفروشی بزند؟
18- شرم نمی‌کنید وقتی از پادگانها بخیابانها می‌آئید تحت امر یک لات بی سروپای لباس شخصی که در عمرش جبهه را ندیده و از بیت رهبری آمده قرار می‌گیرید و او به شما فرمان حرکت و آتش می‌دهد؟
19- چگونه این ننگ را تحمل می‌کنید که یک مشت عرب لبنانی و عراقی که با دلارهای این مردم گردنشان کلفت شده به بهانه دفاع از انقلاب اسلامی، مردم ایران را در خیابانهای تهران بزنند؟ غیرت داشته باشید و نگذارید دست اجنبی روی هموطنتان بلند شود. لااقل خودتان مردم را بزنید. دردش کمتر است.
20- آیا نوارهای سبز را بر دستان فرزندان خودت در خانه نمی‌بینی؟ از توی سردار، از توی پدر چه ساخته‌اند که علاوه براینکه باید رودرروی ملتت قرار بگیری باید عاطفه پدری‌ات را هم زیر پا بگذاری؟

دو نکته

این آقای خر (ببخشید منظورم خامنه ای رهبر بود) هم آدم جالبیه درکل
اول انتخابات رو تایید می کنه و تبریک میگه
بعد دستور میده صحتش رو بررسی کنن
دوم این که اگر واقعا این آقای ان (ببخشید احمدی نژاد) 25 میلیون رای آورده ، چرا از رفراندوم میترسه؟؟؟

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ