احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۶ مهر ۱۳۸۸

علیخانی خطاب به رسایی (طرفدار سرسخت ا.ن.) : برای تغییر آب و هوا به قزوین بیا

در حاشيه جلسه علني ديروز مجلس در راهروهاي مجلس شنيده مي‌‌شد، قدرت الله عليخاني، نماينده قزوين در پي مغلوب شدن مرتضي آقاتهراني در رقابت با علي لاريجاني بر سر کرسي رياست فراکسيون اکثريت به حميد رسايي، چهره شاخص حامي احمدي نژاد پيشنهاد کرده است براي تغيير آب و هوا و فراموشي اين شکست حاميان احمدي نژاد به قزوين سفر کند.

سوتی جدید ؛ ابوالحسن فقيه متولد 1352:به دليل سابقه حضور در جبهه از سربازي معاف شدم!

رئيس سازمان بهزيستي كشور ضمن ارائه توضيح در مورد نداشتن مشكل سربازي تاييد كرد كه سابقه حضور در جبهه دارد. به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين،ابوالحسن فقيه رئيس سازمان بهزيسيتي كشور در حاشيه جلسه علني امروز يكشنبه مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه آيا آقاي احمدي نژاد براي تصدي وزرات رفاه با شما صحبتي كرده است؟‌ گفت:‌ با اينجانب صحبتي نشده و اين موضوع تنها گمانه زني هاي رسانه اي است و فقط در رسانه ها از بنده نام برده شده است. فقيه در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري مبني بر اينكه از شما در كميسيون اصل 90 مجلس هفتم به خاطر سربازي نرفتن و استفاده از سهميه جانبازي برادرتان به نام خود،شكايت شده بود، آيا شما سربازي رفته ايد؟ گفت: اگر من مشكل سربازي داشتم نمي توانستم مسئوليت بگيرم بنابراين هيچ مشكل سربازي ندارم. خبرنگار ديگري از وي پرسيد شما متولد سال 1352 هستيد و اعلام كرده بوديد كه سابقه جبهه داريد و به دليل سابقه حضور در جبهه از سربازي معاف شده ايد آيا اين موضوع صحت دارد؟ كه وي با تكان دادن سر و گفتن بله تاييد كرد كه سابقه جبهه دارد.
توجه کنید که طرف زمان شروع جنگ 7 سال و در پایان جنگ ، 15 سال داشت!!!!!!!!!!!!!
منبع : سایت روزنامه جام جم

فاطمه معتمدآریا ممنوع الخروج شدند!

صبح امروز مامورین حراست فرودگاه از خروج فاطمه معتمدآریا بازیگر نامدار ایرانی و مجتبی میرتهماسب دیگر هنرمند ایرانی جلوگیری کردند. این اتفاق هنگامیکه روی داد که گروهی از سینماگران ایرانی در پی دعوت آکادمی اسکار قصد داشتند، تا تهران را جهت شرکت در برنامه بررسی سینمای ایران در آمریکا ترک کنند. فاطمه معتمد آریا، ابراهیم حاتمی کیا، سیدرضا میرکریمی، مجتبی راعی، علیرضا رئیسیان، محمدمهدی عسگرپور، امین تارخ، فرهادی توحیدی و مجتبی میرتهماسب از جمله سینماگرانی بودند که شش ماه پیش از سوی خانه سینما جهت اعزام به این سفر انتخاب شده بودند. صبح امروز ۵ شنبه این گروه به همراه رضا کیانیان که در آخرین لحظه به آنان اضافه شد به فرود گاه میروند. حراست فرودگاه براساس حکمی که در روز چهارشنبه به انها ابلاغ شده بود، از خروج فاطمه معتمد آریا و مجتبی میرتهماسب دو تن از سینماگرانی که در جنبش سبز فعالیت گسترده ای داشتند ممانعت به عمل میاورند و مانع خروج آنها از ایران میشوند. متاسفانه بقیه گروه بدون توجه به مشکل همکارانشان و عدم حمایت صنفی از آنها، راهی سفر میشوند. این در حالی است که مامورین پاسپورتهای فاطمه معتمد آریا و مجتبی میرتهماسب را گرفته و به آنها حکم میکنند تا روز شنبه خود را به ساختمان سنگی وزارت اطلاعات در خیابان جردن معرفی نمایند. طی دو سال گذشته این چندمین باری است که فاطمه معتمدآریا در ساختمان سنگی وزارت اطلاعات مورد بازجویی قرار می گیرد.

مراجع حاضر به شنیدن گزارش سفر به نیویورک ا.ن. نشدند

«تهران امروز» نوشت: پس از بازگشت دكتر احمدي‌نژاد و همراهانش از سفر نيويورك، حاميان دولت به يكي از نمايندگان روحاني حامي دولت كه در سفر نيويورك حضور داشت، ماموريتي جهت ديدار با مراجع تقليد و ارائه گزارشي از دستاوردهاي اين سفر داده‌اند.

با اعلام درخواست اين حامي سرسخت دولت از دو نفر از مراجع تقليد جهت ملاقات و ارائه گزارش به مراجع تقليد، مراجع تقليد با اين درخواست مخالفت كرده و نماينده مذكور را به حضور نپذيرفتند.
منبع : تابناک

حماس: سوارشدن زنان بر ترک موتور ممنوع

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در جدیدترین اقدام اخلاقی خود نشستن زنان را روی ترک موتورسیکلت ممنوع کرد.

خبر این ممنوعیت روز سه شنبه در پایگاه اینترنتی وزارت کشور حماس منتشر شد. هدف از این اقدام «تلاش برای ایمنی شهروندان و حفظ آداب و رسوم جامعه فلسطین» عنوان شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس از شهر غزه، زنان فلسطینی در این شهر هرگز سوار موتورسیکلت نمی شوند و نشستن آنها پشت مردان و بر ترک موتور بسیار نادر است.
منبع : تابناک

سیاست زورگویان برای مجبور کردن مردم به استقبال از خامنه ای

گزارش یکی از کسبه چالوس از سفر خامنه ای به شهرش:

امروز صبح سه شنبه 14 مهر ماه به قصد خرید میوه و تروبار به بازار چالوس رفتم. داخل مغازه میوه فروشی واقع در خیابان رادیو دریا شدم و مشغول جمع کردن میوه بودم که ناگهان دیدم سه نفر از پژو405 وارد مغازه شدند و با عصبانیت زیاد و رفتار خشن به مغازه دار می گویند چرا عکس به شیشه مغازه نصب نکردی؟ صاحب مغازه گفت دیروز که عکسها را به مغازها دادند من نبودم و مغازه ام تعطیل بود. آن سه نفر که لباس شخصی و بیسیم در دست داشتند با خشونت به مغازه دار گفتند دیروز نبودی امروز که هستی وبه مغازه دار تذکر دادند و گفتند ما می رویم و دوباره برمی گردیم چنانچه عکس را به شیشه مغازه نچسباندی برای همیشه مغازه ات تعطیل می شود. مغازه دار که ترسیده بود به آنان گفت همین الان می چسبانم. حقیقتش من هم ترسیده بودم و پس از آنکه آن سه نفر سوار ماشین خود شدند و رفتند به مغازه دار گفتم چی شده است؟ که مغازه دار در جوابم گفت دیروز به همه مغازههای شهر عکس خامنه ای دادند و گفتند باید اجبارا به شیشه مغازهها بچسبانید.اما چون من دیروز نبودم عکس را به مغازه بغل دستی دادند تا به من بدهند اما امروز که مغازه بغل دستی عکس را به من داد به شیشه نچسباندم که آمدند و همین طور که مشغول صحبت کردن با من بود عکس بزرگی از خامنه ای را به درب شیشه ای مغازه اش چسباند. از مغازه آمدم بیرون و به اطرافم خوب نگاه می کردم پشت شیشه تمامی تاکسی ها عکس خامنه ای را چسبانده بودند و به شیشه همه مغازه ها هم همین طور.

استانداری تهران تکذیب کرد!

درحالی که سایت نوروز تصویر نامه معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران خطاب به مهدی چمران مبنی را بر اینکه اعضای شورای شهر تهران حق ملاقات با خانواده های آسیب دیدگان حوادث اخیر بع منظور دلجویی از آنان را ندارند و در صورتی که به این دیدارها ادامه دهند، با آنها برخورد خواهد شد، منتشر کرده بود، امروز صفرعلی براتلو، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در گفتگو با خبرگزاری حامی کودتا چنین درخواستی از سوی استانداری را تکذیب کرد! معاون استاندار تهران به ایرنا گفت: هدف از ارسال این نامه‌ این بوده تا در مورد ملاقات و بازدید خانواده‌های آسیب دیده از حوادث پس از انتخابات، حقی از کسی ضایع نشود و اجحافی صورت نگیرد و بتوان با برنامه‌ریزی برای ملاقات با این خانواده‌ها به طور مساوی عمل کرد.! براتلو گفت: اخباری که در روزهای گذشته از سوی برخی سایت‌ها منتشر شده مبنی‌ بر اینکه، معاونت سیاسی استانداری تهران، با ارسال نامه‌ای به شورای شهر تهران، خواستار توقف ملاقات آنها با خانواده‌های آسیب دیده شده، صحت ندارد.

بابک داد : آيا حکومت جرأت می کند معترضان را اعدام کند؟

ظاهرا" در جلسه ای از مقام رهبری تقاضا کرده اجازه دهد تعدادی از اسيران جنبش را اعدام کنند تا قائله اعتراضات فروکش کند و مردم به خانه ها بازگردند! نمی دانم اين شايعه چقدر صحيح است، اما بدليل نشانه های بی خردی و سبعيتی که قبلا" از سران و مقامات کودتاچی ديده ايم، احتمال صحت چنين شايعه ای دور از واقعيت نيست!
ادامه مطلب

دادستان تهران اعلام کرد پرونده کروبی در صلاحیت دادگاه ویژه روحانیت

دادستان تهران درباره ادعاهای کروبی و پاسخ هیات سه نفره قوه قضائیه پیرامون موضوع تجاوزات در زندان گفت: «کمیته سه نفره در رابطه با این موضوع اعلام نظر کرده و گزارش به دستگاه قضایی ارجاع شده و از آنجایی که آقای کروبی روحانی است طبیعتاً دادسرای ویژه روحانیت مرجع صالح برای رسیدگی است منتها گزارش کمیته سه نفره که در مطبوعات و تلویزیون پخش شد به طور طبیعی در مسیر قانونی به دادستانی ارجاع شده و در حال بررسی است.» جعفری دولت آبادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی، سرپرست دادسرای ناحیه 20 تهران و معاون امنیت دادسرای تهران که دیروز برگزار شد، همچنین با بیان اینکه «تهدیدات امنیت ملی خیلی جدی است و برخورد با آن نیز سخت است چون قانون سختگیری کرده است»،
ادامه مطلب

مرگ سمیه جعفر قلی دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک به ضرب گلوله ماموران انتظامی/ ممانعت مدیریت از برگزاری مراسم یادبود

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، سمیه جعفر قلی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر و یکی از کارکنان مرکز تحصیلات تکمیلی آموزش های مجازی در هفته ی نخست مهرماه، در حالیکه به همراه حمیدرضا و سارا؛همسر و دختر 8 ماهه اش در حال بازگشت از قم به تهران بودند، بر اثر اشتباه فاحش یکی از ماموران نیروی انتظامی، که در همان حین در تعقیب خودروی دیگری بوده اند، در اتوبان تهران-قم و شلیک گلوله بسر زخمی شده و جان سپرد.
ادامه مطلب

سوتی جدید به اصطلاح وزیر علوم

آقای کامران دانشجو در برنامه 20:30 در پاسخ به اين سوال که چه روزی به دانشگاه رفتيد فرمودند روز اول مهر. بعد که پرسيدند کدام دانشگاه فرمودند خارج از کشور. خواستم بدانم کلاس‌های کدام دانشگاه خارج از کشور مثل ايران در روز اول مهر شروع می شود؟

متن کامل نطق امروز نریمان: اگر بدون اجازه قانون به حریم خصوصی افراد تجاوز شود، شنود شود و افراد دستگیر شوند، نباید فریاد برآورد؟

عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس با اشاره به نقض موارد متعدد مواد قانون اساسی در حوادث بعد از انتخابات از ایراد تهمت براندازی به مسئولان سابق به شدت انتقاد کرد و تنها راه بازگشت آرامش به کشور را آشتی و وحدت ملی عنوان کرد.
متن کامل

نمایندگان مجلس از اثر زیانبار پارازیت‌های ماهواره‌ای ابراز نگرانی کردند

مسعود پزشكیان، نماینده تبریز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری "فردا" از نهادی كه مسول پخش پارازیت برای مختل كردن ماهواره‌ها در شهر تهران است خواست به عواقب جدی این امواج مخرب بر سلامت شهروندان تهرانی توجه داشته باشد. به گفته‌ی پزشکیان پخش پارازیت به صورت كاملا بی‌ضابطه‌ای صورت می‌گیرد و در این خصوص به تنها چیزی كه توجه نمی‌شود سلامت شهروندان است. او با اشاره به نقش نظارتی مجلس در دفاع از حقوق شهروندان گفت: «مجلس در این مورد باید به صورت جدی وارد شود و از سلامت مردم دفاع كند.» همزمان داریوش قنبری، عضو دیگر فراکسیون اصلاح‌طلب مجلس در مصاحبه با سایت پارلمان نیوز، با اشاره به پخش پارازیت در تهران از سوی نهادهایی غیر از وزارت مخابرات، گفت که «در عصر انفجار اطلاعات که هیچ‌چیز قابل کتمان شدن نیست، نمی‌توان دسترسی مردم به اطلاعات را محدود کرد و مردم علی‌رغم همه این محدودیت‌ها اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند.» قنبری افزود: «اگر اثبات شود این پارازیت‌ها بر سلامت مردم تهران تاثیر گذار است، باید از وزیر ارتباطات سئوال شود، گرچه ما در جریان فشار برخی نهادها به این وزارتخانه هستیم.» برخی منابع خبری پخش پارزایت‌‌های یادشده را به نهادهای نظامی نسبت داده‌اند.

صدور حکم اعدام برای یکی از متهمان وقایع پس از انتخابات

محمدرضا علی زمانی، عضو انجمن پادشاهی ایران که در جلسه دوم محاکمه عوامل دخیل در اعتراضات مردمی پس از انتخابات ریاست جمهوری، اعترافات مفصلی از وی اخذ گردید و سخنان وی در دادگاه انقلاب با پخش تلویزیونی نیز مواجه شده بود، روز دوشنبه 13 مهرماه از بند 209 زندان اوین به شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی منتقل شده و حکم اعدام به وی ابلاغ شد.

هیچ یک از متهمانی که در جلسات دوم و سوم دادگاه های علنی، مورد محاکمه قرار گرفتند، امکان دسترسی به وکلای انتخابی را نداشتند و با وکلای تسخیری مورد تأیید دادگاه انقلاب، در این محاکمات حضور یافته بودند.

آیا نیروی انتظامی مرجع تشخیص شرعی و فقهی پوشش در جامعه است؟

احمدرضا رادان جانشین اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی می گوید: برخورد با بدپوششی دوباره اجرا خواهد شد. رادان در یکی از اظهارات قدیمی خود به اصطلاح فقهی "تبرج" اشاره کرده بود که با واکنشهای مختلفی روبرو شد. آیا نیروی انتظامی مرجع تشخیص شرعی و فقهی پوشش در جامعه است؟
فرماندهان ناجا در سخنان خود از چندی پیش کم کم عبارت "ارتقاءامنیت اجتماعی" را جایگزین طرح برخورد با اراذل و اوباش و نیز گشت ارشاد کرده اند. حتی خودروهای مخصوص این کار در شهر نوشته های قبلی خود یعنی " گشت ارشاد" را حذف کردند. با این حال در باره اجرای این طرح هنوز نظرات موافق و مخالفی وجود دارد.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ