احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۳ مهر ۱۳۸۸

بخش خبری 20:30 روز شنبه دهم مهرماه در گزارشی که از خبرنگار خود در یزد دریافت کرده بود، به ظاهر تقلب مدیرکل انتقال خون استان یزد را به تصویر کشید که این تصاویر به قیمت برکناری این مدیرکل و درخواست‌های متعدد از سوی یزدی‌ها برای عذرخواهی این بخش خبری مواجه شد.
بازرلو گوینده خبر در توصیف این گزارش می گوید: "قضاوت با شما! این مدیرکل انتقال خون یزد و معاونشه که اومدن جلوی دوربین صدا وسیما خون بدن. اما..."؛ در ادامه خبرنگار یزدی شرح ماجرا را بازگو می کند: "البته با توجه به اینکه درطول زمان خون گیری اصلا سوزنی در دست آقای مدیر و معاونش فرونرفت این که این کیسه خون از کجا و توسط کی پر شده نکته بسیار جالبی بود که بهتره خودتون ببینید..."؛ سپس دوربین تصویر بازوی فردی که ظاهرا معاون انتقال خون یزد است را نشان می دهد. خبرنگار با آرامش و خونسردی کامل چسب روی بازوی معاون را می کند و نشان می دهد که در زیر چسب اساسا هیچ سوزنی وجود ندارد. او به سراغ مدیرکل هم می رود اما وی حاضر نمی شود چسب را بکند.
ادامه مطلب

فرهنگ آشتی توقیف شد

روزنامه فرهنگ آشتی با حکم هیات نظارت بر مطبوعات توقیف شد.
به گفته مسئولان روزنامه فرهنگ آشتی ساعتی پیش نامه‌ای مبنی بر توقیف این روزنامه از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به آنان ابلاغ شد.

این روزنامه که نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی است، همزمان با حذف چهره‌های معتدل از هیات منصفه مطبوعات توقیف شد.
گفتنی است، این روزنامه که در ابتدا به سردبیری رضا رشیدپور منتشر می‌شد رویکرد خبری-تحلیلی به مسائل فرهنگی داشت و بعد از تغییر سردبیر و ترکیب تحریریه این روزنامه مشی‌ای اصولگرایانه- اصلاح‌طلبانه در پیش گرفته بود، این روزنامه اخیرا انتقادات صریحی را نسبت به عملکرد روزنامه کیهان و بخصوص تحریف سخنان مقام معظم رهبری توسط کیهان، انجام داده بود.
محمدرضا نقدی، فرمانده فعلی بسیج، اصلیت ایرانی ندارد و عراقی است. وی در سال ۱۳۳۲ در شهر نجف و در خانواده‌ای روحانی‌ متولد شد و نام پدرش شیخ علی ‌اکبر ثمانی از روحانیون مجاور شهر نجف بود. پدر وی در سال ۱۳۵۸ توسط دولت عراق اخراج شد و به ایران مهاجرت کرد و در شهر نقده در استان کردستان سکونت گزید. از آن پس بود که شهرت نقده‌ای و سپس نقدی را برای خود برگزیدند و بعدها نیز پسر دوم این خانواده، محمدرضا نقدی که همزمان با آغاز جنگ در سال ۱۳۵۹ وارد مجلس اعلای عراق شده بود و به عنوان نمانده این مجلس در ارومیه کارش را آغاز کرده بود به همین نام شهرت پیدا کرد. ورود محمدرضا نقدی به نیروهای نظامی برمی‌گردد به اعزام وی به لبنان که در همان سال‌های جنگ صورت گرفت و از آن پس او در بخش نظامی مجلس اعلای عراق در لبنان کارش را ادامه داد.
ادامه مطلب

مدیر موسسه نشر و آثار خمینی خطاب به جواد لاریجانی : اگرهولوکاست قابل تحقیق است، چرا انتخابات اخیر نباشد؟

از جنابعالی که منتسب به بیت شریف مرجعیت هستید و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مناصب و عرصه‌های گوناگون از خوان نعمت جمهوری اسلامی ایران و امام بهره وافر نصیبتان شده است تعجب است که چرا بر خلاف نظر غالب دوستان اعم از جناح چپ و راست که شرایط کنونی کشور را بسیار حساس و گذر منطقی و عقلانی از آن را ضرورت حفظ و تداوم نظام وا نقاب و منافع ملی می‌دانند شمشیر از رو بسته‌اید و اقدامات خیر خواهانه و دولسوزانه شخصیت‌های برجسته و خدمتگذاران صدیق انقلاب را به رودرویی با نظام و اقدام علیه امنیت ملی کشور تفسیر نموده‌اید.
ادامه مطلب

تعطیلی تمامی فست فودهای چهارراه تا میدان ولی عصر

اگر در تهران باشید و گذرتان به چهارراه تا میدان ولی عصر افتاد ، حتما نگاهی به مغازه های فست فود و ساندویچی این مسیر بیاندازید.
خواهید دید که تمامی این مغازه ها که بسیاری از آنها پاتوق دانشجویان و جوانان تهرانی است ، تعطیل هستند .
بعضی از آنها نوشته ای زده اند مبنی بر این که به علت تعمیرات تعطیل هستند و یکی از آنها هم تمام شیشه هایش شکسته!!!
به نظر شما چه دلیلی میتونه داشته باشه؟؟؟
(عکس تزئینی است)

وقتی رسانه ملی یک کشور در دست یک مشت احمق بی سواد می افتد : اعترافات متهمان "اختشاشات اخیر"

در صورت عدم نمایش عکس در ابعاد صحیح روی آن کلیک کنید


تصاویری از یک پارتی در لبنان (با پولهای کمکی از کمیته امداد امام خمینی (ره))



برای دیدن کامل عکسها به این وبلاگ مراجعه کنید و لذت ببرید!!!!!!!!!
http://mytodaynote.blogspot.com/2009/09/blog-post_5313.html

دالایی لاما هم اغتشاشگر شد !!!



هشدارخانواده فعالان سیاسی بازداشت شده: درصورت تداوم بازداشت چاره ای جز مراجعه به مراجع بین المللی نمی ماند

اگر این درخواست ما همچنان توسط مسئولین ذی ربط بی جواب بماند، علیرغم میلمان چاره ای جز مراجعه به مراجع بین المللی باقی نمی ماند. و توصیه مشفقانه ما فرزندان امام و یاران انقلاب این است که بزرگان، تدبیر ملک خویش کنند و پناه بردن فرزندان این خانه را به بیگانه نپسندند و قبل از ادعای استقرار عدل جهانی و صدور انقلاب، به حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و حراست از یادگارهای ارجمند آن که همان استقلال و آزادی و جمهوریت و اسلامیت توأمان نظام است بينديشند و بپردازند.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ