احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۷ مرداد ۱۳۸۸

نام ۵ مداح معروف تهران در فهرست سازمان‌دهندگان لباس‌شخصی‌ها

احد قدمی داماد پروین احمدی نژاد متولد ۶۰ ، تحصیلات سیکل، اخراجی حوزه علمیه آقای مجتهدی به جرم لواط ، اخراجی سپاه انصار و حراست ایران خودرو به جرم دریافت رشوه، در دولت احمدی نژاد مدیرکل حراست شهرداریها و دهیاریها کل کشور شد

ادامه مطلب:http://badhijab.wordpress.com/2009/08/17/0040/

رئیس جمهور به کروبی :نامه شما رسانه غيرملي و روزنامه‌هاي كودتاچيان را دستپاچه كرده است

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي حضرت حجت الاسلام و المسلمين كروبي
با سلام جاي تاسف است كه در نظام اسلامي ما متصديان چندان بي‌طاقت شده‌اند كه حتي تذكر را تاب نمي‌آورند. تذكر از سوي چه كساني؟ از سوي برادرانشان، از سوي كساني چون شما كه عمرشان را صرف انقلاب و نظام اسلامي كرده‌اند.
نامه شما در مورد رفتارهاي زشتي كه در برخي بازداشتگاه‌ها با زندانيان صورت گرفته است رسانه غيرملي و روزنامه‌هاي كودتاچيان را دستپاچه كرده است. اين همه دستپاچگي خبر از چه چيز مي‌دهد؟ خبر از خبرهاي وحشتناكي كه ما هنوز اطلاعي از آنها نداريم. خبر از آن كه دروغ چون چركي مسموم روز به روز دامنه خود را گسترش مي‌دهد و به بهانه دفاع از «اصل نظام» غافلان را به حمايت از خود فرامي‌خواند و كسي نمي‌گويد كه «اصل نظام» مردمند و حكومت بخش كوچكي از نظام و دولت بخش كوچكي از حكومت و مجموعه افرادي كه اين‌گونه رفتارهاي غير انساني را مرتكب شده‌اند تنها بخش كوچكي از كارگزاران اجرايي كشورند.
از كساني كه در زندان‌ها مورد تعدي و تجاوز قرار گرفته‌اند مي‌خواهند كه چهار شاهد عادل با شرايط ويژه ارائه كنند. آيا آنان براي بازداشتن دست خود از گناه هم چهار شاهد مي‌طلبند؟ اينهايي كه مرتكب جرم شده‌اند ايادي حكومت بوده‌اند. آيا حكومت علاقه ندارد بداند دستان او با مردم چه مي‌كنند؟
سخن از دلجويي آسيب ديدگان حوادث اخير گفته مي‌شود. به راستي اين آسيب‌ها چگونه التيام خواهد يافت وقتي كه منكر اصل وقوعشان مي‌شوند و با تهديد و ارعاب ستم‌ديدگان را به سكوت و انصراف از تظلم وادار مي‌كنند؟ دلجويي با پول و زور ممكن نيست بلكه با رسيدگي سريع، صريح و دقيق به دادخواهي آنها و خانواده‌هايشان ممكن است.
به راستي وظيفه ايماني و انساني يك روحاني انقلابي كه با گزراش‌ها و مراجعات مكرر قربانيان چنين جناياتي روبرو شده است آيا جز كاري است كه شما انجام داده‌ايد؟ انتظار از روحانيت اسلام آن است كه در ابلاغ رسالت‌هاي الهي كه بر دوش او قرار دارد از خدا بترسد و از زورگويان و دروغ‌زنان و متجاوزان، از تهديدها و تضييق‌ها و از هيچ چيز ديگري جز خدا نترسد. در اين روزگار كدام رسالت الهي سنگين‌تر از آن است كه به صريح‌ترين لهجه اسلام را از فجايعي كه رخ داده است و رخ مي‌دهد تبرئه كنيم. اين رسالتي است كه انجام آن جز از روحانيت متعهد بر نمي‌آيد، و اگر در انجام آن كوتاهي شود نخستين گروهي كه از بابت آن ملامت خواهند شد آنان خواهند بود.
عجبا اگر كساني به جاي پرداختن به اين مسئوليت تاريخي به راحتي بر روي آنچه انجام گرفته است چشم بپوشند، به صورتي كه گويي انجام آن اعمال ناشايست بخشي از وظايف نيروهاي امنيتي بوده است، و تنها گناه نابخشودني و سزاوار واكنش آگاه كردن مردم از اين فجايع است.
اينجانب به سهم خويش از شجاعت و تعهد شما تشكر مي‌كنم و اميدوارم تلاش‌هاي شما با همصدايي ديگر استوانه‌‌هاي روحانيت مبارز تقويت شود.

برادر شما – مير حسين موسوي
27/5/88

فیلم بازجویی از زن سعید امامی و اعترافات زوری

من از همه دوستان و خوانندگان وبلاگ معذرت می خوام
تو این فیلم به زن سعید امامی میگن : تو از کی رفتی سراغ همجنس بازی؟!
دوست داشتی موسوی کجاتو لیس بزنه؟
خودتون ببینید
www.hotlinkfiles.com/files/2752546_kt8w0/ZaneSaeedEmami.mp4

وقتی دوربین مچ آدم ریاکارو میگیره


این موجود نفرت انگیز حتی نماز خوندنش هم زورکیه

اگه نسخه با کیفیت بهتری از این عکس می خواهید روی کلمه "عکس" کلیک کنید
عکس

بعد از مدتها : یک مطلب غیر سیاسی (ساحل بابلسر قبل و بعد از انقلاب)





ضمنا لازمه که از نویسنده خوش ذوق این وبلاگ هم تشکر کنم
suzheh.bloghaa.com

حسین اختر زند و عدم رسیدگی به پرونده جان باختن وی در اصفهان / به همراه تصاویر



حسین اخترزند ” فرزند مرحوم مرتضی ، 32 ساله (متولد 27 آذر ماه سال 1355) منجمله جان باختگان اعتراضات مردمی پس از اعلام نتایج انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ایران در شهر اصفهان است.

روز 25 خرداد و طی درگیریهای خیابانی در محدود دروازه شیراز شهر اصفهان وی به همراه عده دیگری از مردم به مجتمع پزشکان واقع در دروازه شیراز – بن بست هاله پناه می آورد.

نامبرده در زمان یورش نیروهای لباس شخصی در طبقه سوم این ساختمان پناه میگیرد اما به گواه شاهدان عینی توسط نیروهای مزبور پس از ضرب و شتم از طبقه سوم به پائین پرت می شود.
برای خواندن ادامه مطلب و دیدن عکسهای بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید
http://hra-iran.net/index.php?option=com_content&view=article&id=1559:577&catid=103:107&Itemid=261

در پی‌ حرامزاده خواندن احمدی نژاد توسط آیت الله صانعی، رهبر انقلاب مسولیت پدری او را رسما به عهده گرفت

به دنبال سخنرانی‌ جنجالی آیت الله صانعی که در آن محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور منصوب شده توسط آیت الله خامنه‌ای، را حرامزده خطاب کرد رهبر معظم انقلاب در یک اقدام سنجیده و به موقع مسولیت تولد وی را برعهده گرفت.

ناظران سیاسی این اقدام زیرکانه آیت الله خامنه‌ای را مشتی محکم بر دهان مردم دنیا دنستند.

بدین ترتیب سید محمود خامنه‌ای از این پس رسما سید بوده و داداش مجتبی خامنه‌ای خواهد بود.

حسین شریعتمداری در مقاله امروز کیهان این افشاگری رهبر انقلاب را تیری بر قلب دشمنان قسم خورده نظام دانست. وی افزود که نیروهای مخلص و انقلابی قبلا به واسطه وجود برخی‌ مواضع مشابه در این دو بزرگوار هدشی در این ارتباط زده بودند که با پیام اخیر رهبر فرزانه انقلاب به یقین رسیدند. وی در مواضع ذکر شده توضیح بیشتری نداد

یک پزشک روانشناس: احمدی نژاد یک بیمار روانی خطرناک است

یک چهره‌ی دانشگاهی اصولگرا ضمن رد پیشنهاد احمدی‌نژاد برای حضور در کابینه‌ی دهم، رئیس دولت کودتا را یک بیمار توصیف کرد و به او پیغام داد که برای درمان خود به دکتر مراجعه کند.

، این استاد سرشناس روانشناسی که سابقه‌ی ریاست یکی از دانشگاههای مهم تهران را در کارنامه‌ی خود دارد، به گروهی از استادان دانشگاه خبر داده که در پاسخ به فرستاده‌ی رئیس دولت گفته است: ایشان به لحاظ تخصص من بیمار است و باید برای درمان خود به دکتر مراجعه کند!

این گزارش حاکی است، استاد دانشگاه مزبور پیشنهاد حضور در کابینه را نیز رد کرده و حضور در سازمان مربوط به حوزه تخصصی خود را بر حضور در دولت دهم ترجیح داده است.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ