احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۹ مهر ۱۳۸۸

آموزش درگیری خیابانی زیر نظر حاج آقا



خاک بر سر دولتی که از این سعید حجاریان هم می ترسد



حراج ا.ن. در سایت معروف e-Bay

اگر عکس در ابعاد صحیح قابل مشاهده نیست روی آن کلیک کنید
احمدی نژاد
قیمت یک دلار
تغییر دهنده رای
حمل و نقل رایگان


اعتراضات دانشجویی این بار در دانشگاه خواجه نصیر

اعتراض های دانشجویی نسبت به کودتای انتخاباتی که با آغاز سال تحصیلی جدید دوباره اوج گرفته است، به دانشگاه تهران و شریف خلاصه نشد. روزنامه اعتماد در گزارشی نوشته است که دانشجویان در آغازین روزهای فعالیت دانشگاه، اعتراض های گسترده ای را انجام دادند به گونه یی که دانشگاه خواجه نصیر نیز به کانون اعتراض های سیاسی دانشجویی تبدیل شده بود.

اما رئیس دانشگاه خواجه نصیر این مساله را انکار و تصریح کرد که خواسته های دانشجویان سیاسی نبوده است.

محمدتقی بطحایی در گفت وگو با مهر اظهار داشت؛ تجمع دانشجویان این دانشگاه صرفاً به خاطر پاره یی از مسائل صنفی مانند کیفیت غذا بوده و به هیچ عنوان از خاستگاه سیاسی برخوردار نبوده است. عده معدودی از دانشجویان که نسبت به مسائلی چون دور بودن محل خوابگاه و کیفیت غذا اعتراض داشتند، اعتراضات خود را مطرح کردند.

وی افزود: با مسائلی که در چند ماه اخیر و تابستان پیش آمد، دانشگاه خواجه نصیر فرصت هر ساله خود را برای بازسازی و انجام اصلاحات لازم در فصل تابستان از دست داد و عملاً مجالی برای پرداختن به این امور باقی نماند.

دانشگاه ها تهران، صنعتی شریف و امیرکبیر در روزهای گذشته شاهد اعتراضات گسترده دانشجویان نسبت به حوادث پس از کودتای انتخاباتی بودند. دانشجویان این دانشگا ها با سردادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و شعارهایی در حمایت از موسوی، کروبی و مراجع عظام حمایت مجدد خود را از جنبش سبز اعلام کردند.
فضای شهر تهران از شب گذشته با آغاز اعتراضات دانشجویی مجددا چهره امنیتی به خود گرفته است.

مصاحبه جالب روزنامه اعتماد با هادی غفاری

من چشم بسته حامي موسوي بودم
دولت مهندس موسوي داخل کشور گرفتار يک جريان لجباز و البته بگويم گاهي هم دروغگو شده بود.
ادامه مطلب

خوب است اطرافیان لاریجانی اتمسفر و فضای سیاسی را برایشان تبیین و ترسیم کنند تا ایشان در خلاء و هپروت دیگران را به کسی تشبیه نکنند

عضو شورای مرکزی فراکسیون خط امام(ره)مجلس گفت:«محمدجواد لاریجانی بهتر بود به نجوم و ستارگان بپردازد و خاطره تلخ مردم از مذاکرات جنجالی با نیک براون انگلیسی را زنده نکند.»

محسن نریمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در واکنش به اظهارات اخیر محمد جواد لاریجانی اظهار داشت:« هرچه طهارت، خوشنامی و خیرخواهی در بیت شریف آیت الله العظمی آملی سراغ داریم، متوجه دیگران اخوان لاریجانی است و هیچ خیری متوجه ایشان نیست.»

نماینده اصلاح‌طلب مردم بابل افزود:«محمد جواد لاریجانی نباید بیش از این خود را اذیت کند و اصرار داشته باشد که یک سیاستمدار است، چرا که اشتباهات مکرر و مستمر مانع از حضور در عرصه پرمخاطره و حساس سیاسی است.»

وی تصریح کرد:« خوب است اطرافیان محمد جواد، اتمسفر و فضای سیاسی واقعی را برای ایشان تبیین و ترسیم کنند تا ایشان در خلاء و هپروت دیگران را به کسی تشبیه نکنند.»

نریمان ابراز میدواری کرد تا تلاش‌های چندین ماهه محمد جواد لاریجانی به سپردن جایگاهی جدید به ایشان منجر شود تا شاید سرگرم این امورات شده و دست از سر سیاست بردارد.»

برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی : وزیر خارجه ایران در واشنگتن

وزیر خارجه ایران لحظاتی پیش در واشنگتن حضور یافت

منوچهر متکی قصد دیدار از دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا را دارد
آمریکا می گوید که به منوچهر متکی برای بازدید از دفتر حافظت منافع ایران در واشنگتن مجوز داده است
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ