احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲ آبان ۱۳۸۸

پرینت اس.ام.اس در سلول انفرادی

وقتی حریم خصوصی افراد مورد هجمه قرار می گیرد، دردناک ترین شکنجه است، روزی که مطلع شدم چه چیزهایی از خانه ام برده اند، این که عکس های همسر و دخترم در دستان نامحرم وبیگانه است، سختترین لحظات برای مرد غیرتمند دینی است، به بازجو گفتم: " ابن سعد وقتی ابا عبدالله(ع) فرمود: چرا به خیام حمله می کنید من که هنوز زنده هستم، فرمان داد بازگردند و به خیام حمله نکنند، اول کار حسین(ع) را تمام کنند و ...، اما هر بار به این فکر می کنم که بی جهت حریم خانواده را شکستند و عکسها و فیلم های خانوادگی مرا بردند، قلبم درد می گیرد، جواد از پرینت sms ها در انفرادی می گوید، خواندنی است:


جرج بوش و پرینت sms !

مدت زیادی است که در سلول انفرادی اسیر شده وروز و ماه و سال را از دست داده ام ، راستش را بخواهید دچار فراموشی شده ام، مطمئن هستم که دنیای بیرون هم مرا فراموش کرده است . گاهی اوقات احساس می کنم مانند رابیسون کروزو در جزیره تنهایی افتاده ام، مدت زیادی است از شکنجه های روحی و روانی و بازجویی های طولانی تا پاسی از نیمه شب ( گاهی اوقات تا 3 بعد از نیمه شب) خبری نیست، دلم برای بازجوها تنگ شده، نکند برایشان اتفاقی افتاده که دیگر یادی از این حقیر نمی کنند. روزها در سکوت کشنده ای سپری می شود چهار بار درب سلول باز میشود سه بار برای تحویل جیره روزانه و یک بار برای فرستادن به 15 دقیقه هواخوری، دیگر اتفاقی نمی افتد . ولی عجب سق سیاهی دارم، آخر چرا به یاد بازجوها افتادم، دوباره بازجوئیهای بی سرو ته شروع شد.

روزی مرا به اتاق بازجویی بردند بازجوی محترم- آقای هاشمی - نشسته بود و پرینت هایی در دستش بعد از احوال پرسی می گوید به پرینت اس ام اس هایت نگاه کن و در این اوراق بازجویی بنویس هر اس ام اس را برای چه کسی و به چه دلیلی فرستادی ! من کمی شوکه شده ام وای بر من، اینها تمام اس ام اس های مرا از سال 1386 تا آخرین اس ام اس پرینت گرفته اند، خدای من اینها حتی به خصوصی ترین مسائل انسانها هم کار دارند معلوم نیست کدام از خدا بی خبری اجازه چنین کارهای زشتی را به آنها می دهد. خلاصه ساعات طولانی بازجویی شروع میشود و صفحات مکرر و توضیحات بنده برای هر پیامک. بلاخره در مورد یک پیامک صبر خود را از دست می دهم. بازجو می پرسد چرا آقای خزعلی عید غدیر را به شما تبریک گفته و من در جواب می گویم از او رشوه گرفته بودم تا برایش کاری انجام دهم. او خنده ای می کند و می گوید جدی باش! در پاسخ گفتم آخر مسلمان تبریک عید غدیر کجایش مبهم است که اینطور سئوال می کنی ؟! وقتی سئوال غیر منطقی است پاسخ به مراتب غیر منطقی تر خواهد بود . ( جواب های ، هوی است ) این جهان کوهست و فعل ما ندا.

خلاصه پس از ساعات بسیار زیاد بازجویی و شکنجه اعصاب و روان تمام میشود از بازجو می خواهم خاطره ای و جمله ای را بعنوان حسن ختام برنامه بگویم، با خنده تلخی می گوید بگو. برایش خاطره حمله 11 سپتامبر به برجهای دوقلو را یادآوری می کنم و می گویم به یاد دارم بعد از آن حمله جرج بوش گفته بود برای جلوگیری از حملات تروریستی احتمالی ایمیلها و مکالمات تلفنی و ... را کنترل خواهیم کرد .این موضوع در رسانه های دنیا و ایران واکنش شدیدی را به همراه داشت که این عمل مغایر با اصول آزادی های فردی و ... بوده است و بازجو می گوید خب ادامه اش را بگو ؟ و من می گویم شما ها روی جرج بوش را هم سفید کردید !! در پاسخ خنده تلخی به من می کند و می گوید به سلولت برگرد . متهم ردیف دوم پرونده پالیزدار -جواد ترابی
منبع: سایت دکتر خزعلی

مردم معترض در مصلا حبس شدند ودوربین هایشان ضبط شد

عار "مرگ بر روسیه"و"مرگ بردیکتاتور" بازهم در فضای اعتراضی مردم ایران علیه حکومت طنین انداز شد.در جریان اعتراض های مردمی صورت گرفته در نمایشگاه مطبوعات که عصر جمعه واز ساعت 15 تا 17 در جریان بود مردم معترض شعارهای تندی علیه حکومت وسران دولت کودتا سر دادند.گروه زیادی از مردم معترض پایتخت با حضور در نمایشگاه مطبوعات این بار هم یک فضای رسمی عمومی را به فضایی ضد حکومتی تبدیل کردند.مشاهدات خبرنگار آژانس ايران خبر حاکی از این است که چندین هزار از مردم و جوانان معترض عصر روز جمعه, مصلای تهران راتبدیل به صحنه ی اعتراض عمومی خود کردندوشعارهای تند حکومتی علیه سران نظام سر دادند وسیاست خارجی حكومت رابا شعار مرگ برروسیه تقبیح نمودند.این در حالی است که گروهی از بسیجی های وابسته به حکومت با پرتاب کفش سعی داشتند حرکت هايی مانند منتظرالزیدی را تقلید کنند.اما شواهد نشان می دهد که بسیاری ازکفش های پرتاب شده توسط بسیجی هاومسئولین خبرگزاری ها,سایت ها وروزنامه های دولتی کفش هایی بود که قبلا در غرفه های مزبور جاسازی شده بود.درواقع سران کودتا وسرکوب تلاش داشتند با راه انداختن چنین مناظری تبلیغ کنند که معترضین وابستگان آمریکا هستند که مردم با پرتاب کفش به سراغ آنها رفته اند.اماجمعیت معترض با به هم پیوستگی ودر صفوف فشرده برای حدود 2 ساعت مصلای تهران را به محل عمومی اعتراضی خود تبدیل کردند.به طوری که حراست ومسئولین خبرگزاری های وابسته مجبور شدند از نیروهای امنیتی ونظامی درخواست کمک کنند.مردم معترض تنها با نزدیک شدن زمان ورود گارد ویژه ونیروهای سپاهی سرکوب گرمتفرق شدند اما فضای اعتراض خود را به خیابان ها وایستگاه های مترو بهشتی ومصلا نیز سرایت دادند.این تدبیر مردم معترض در جهت عدم دستگیری ورهایی از خطر بازداشت صورت گرفت.از طرفی اعتراض در نمایشگاه مطبوعات به حدی گسترده بود که تمام سایت ها وخبرگزرای ها مجبور شدند آن را پوشش خبری دهند.در واقع اعتراض جلوی غرفه های رسانه ها یکی از مهمترین جریان های اعتراضی چند ماهه اخیر در ایران بود زیرا رسانه های وابسته را نیز مجبور کرد که صحنه های با شکوه این اعتراض گسترده را انعکاس دهند.با حضور نیروهای امنیتی وگارد ویژه از خروج برخی از مردم از نمایشگاه ممانعت به عمل آمد, با توجه به فضای بسته ی مصلا و خروجی های مشخص کار بازرسی از مردم به ویژه موبایل ها ودوربین های آنها جریان گرفت وتعداد زیادي از گوشی های دوربین دار ودوربین های مردم بازدید کننده ضبط یا حافظه ی این گوشی ها ودوربین ها پاکسازی یا ضبط گردید.

مردم معترض در مصلا حبس شدند ودوربین هایشان ضبط شد

شعار "مرگ بر روسیه"و"مرگ بردیکتاتور" بازهم در فضای اعتراضی مردم ایران علیه حکومت طنین انداز شد.در جریان اعتراض های مردمی صورت گرفته در نمایشگاه مطبوعات که عصر جمعه واز ساعت 15 تا 17 در جریان بود مردم معترض شعارهای تندی علیه حکومت وسران دولت کودتا سر دادند.گروه زیادی از مردم معترض پایتخت با حضور در نمایشگاه مطبوعات این بار هم یک فضای رسمی عمومی را به فضایی ضد حکومتی تبدیل کردند.مشاهدات خبرنگار آژانس ايران خبر حاکی از این است که چندین هزار از مردم و جوانان معترض عصر روز جمعه, مصلای تهران راتبدیل به صحنه ی اعتراض عمومی خود کردندوشعارهای تند حکومتی علیه سران نظام سر دادند وسیاست خارجی حكومت رابا شعار مرگ برروسیه تقبیح نمودند.این در حالی است که گروهی از بسیجی های وابسته به حکومت با پرتاب کفش سعی داشتند حرکت هايی مانند منتظرالزیدی را تقلید کنند.اما شواهد نشان می دهد که بسیاری ازکفش های پرتاب شده توسط بسیجی هاومسئولین خبرگزاری ها,سایت ها وروزنامه های دولتی کفش هایی بود که قبلا در غرفه های مزبور جاسازی شده بود.درواقع سران کودتا وسرکوب تلاش داشتند با راه انداختن چنین مناظری تبلیغ کنند که معترضین وابستگان آمریکا هستند که مردم با پرتاب کفش به سراغ آنها رفته اند.اماجمعیت معترض با به هم پیوستگی ودر صفوف فشرده برای حدود 2 ساعت مصلای تهران را به محل عمومی اعتراضی خود تبدیل کردند.به طوری که حراست ومسئولین خبرگزاری های وابسته مجبور شدند از نیروهای امنیتی ونظامی درخواست کمک کنند.مردم معترض تنها با نزدیک شدن زمان ورود گارد ویژه ونیروهای سپاهی سرکوب گرمتفرق شدند اما فضای اعتراض خود را به خیابان ها وایستگاه های مترو بهشتی ومصلا نیز سرایت دادند.این تدبیر مردم معترض در جهت عدم دستگیری ورهایی از خطر بازداشت صورت گرفت.از طرفی اعتراض در نمایشگاه مطبوعات به حدی گسترده بود که تمام سایت ها وخبرگزرای ها مجبور شدند آن را پوشش خبری دهند.در واقع اعتراض جلوی غرفه های رسانه ها یکی از مهمترین جریان های اعتراضی چند ماهه اخیر در ایران بود زیرا رسانه های وابسته را نیز مجبور کرد که صحنه های با شکوه این اعتراض گسترده را انعکاس دهند.با حضور نیروهای امنیتی وگارد ویژه از خروج برخی از مردم از نمایشگاه ممانعت به عمل آمد, با توجه به فضای بسته ی مصلا و خروجی های مشخص کار بازرسی از مردم به ویژه موبایل ها ودوربین های آنها جریان گرفت وتعداد زیادي از گوشی های دوربین دار ودوربین های مردم بازدید کننده ضبط یا حافظه ی این گوشی ها ودوربین ها پاکسازی یا ضبط گردید.

فاطمه سمسارپور، زنی که با اصابت گلوله نظامیان به شهادت رسید

در روز سی‌ام خرداد ماه 1388، خانم فاطمه سمسارپور به همراه فرزندش كاوه میراسدالهی با گلوله‌های تك‌تیراندازهای وابسته به سپاه پاسداران و بسیج به شدت زخمی شد. فاطمه كه با پسر خردسالش و در نزدیكی خانه‌ی خود ایستاده بود به گفته‌ی همسایه‌ها برای كسب اطلاع از وضعیت خیابان‌های اطراف و كمك به مردمی كه در آن حوالی بودند به كوچه آمده و به هنگام تیراندازی خود را سپر فرزند كوچكش كرده بود.

منزل او در كوچه‌ی سینا واقع در خیابان خوش شمالی قرار داشت كه چند متر با خیابان آزادی فاصله دارد. در ورودی این كوچه نیز ساختمانی متعلق به نیروی انتظامی قرار دارد.
ادامه مطلب

دبیر سرویس سیاسی روزنامه ایران عامل حمله به مهدی کروبی (+عکس)


بنا به گزارش شاهدان عینی در نمایشگاه مطبوعات روز گذشته و در جریان حمله به مهدی کروبی که منجر به زخمی شدن سر وی شد، برخی عناصر بدسابقه شاغل در رسانه‌های کوتاچیان نیز حاضر بوده‌اند.

بر اساس عکسی که در ذیل این خبر مشاهده می‌کنید، "حسن روزی طلب" دبیر سرویس سیاسی روزنامه دولتی ایران از جمله عاملان اصلی حمله به مهدی کروبی بوده است.

حسن روزی طلب فعالیت رسانه‌ای خود را از پایگاه خبری "شریف نیوز" آغاز کرده و سپس مدتی در "رجانیوز" فعالیت داشته است و اکنون دبیر سرویس سیاسی روزنامه دولتی ایران است.
ضمنا ایشون میانه بسیار خوبی با بازجویی به وسیله شیشه نوشابه در حوالی کهریزک داردض!!

گزارش كروبی از حضور خود در نمایشگاه مطبوعات

روز جمعه به نمایشگاه مطبوعات رفتم. در بدو ورود، گروه‌های زیادی از مردم با برخورد محبت‌آمیز خود مـرا مورد استقبال قرار دادند. سپس به محل تشریفات نمایشگاه رفتم و پس از آن برای آغاز بازدید توسط برخی افراد حاضر بـه طـرف غرفه‌ها هدایت شدم. در این مسیر عده زیادی از جمعیت، با محبت فراوان مرا همراهی می‌كردند كه من بارها از ایـشـان خـواهـش كردم هیچ گونه شعاری ندهند. در این میان جمعیتی كه تعداد آنها از ده نفر تجاوز نمی‌كرد شروع به دادن شعار مرگ بر منافق كردند كه پس از اصرار آنها بر تـكـرار ایـن شـعـار، جمعیـت كثیـری كـه مـرا همـراهـی مـی‌كـردنـد در مـقـابـل، شـعارهایی از جمله <مـرگ بـر دیـكـتـاتـور> سـر دادنـد و همه شـاهد بودند تعداد كسانی كه شعارهایی علیـه من می‌دادند نسبت به طرفداران اینجانب، به هیچ وجه قابل توجه نبودند.
ادامه مطلب

واكنش غرفه روسیه به شعار سبزها در نمایشگاه

پس از حضور كروبی به نمایشگاه مطبوعات برای لحظاتی فضای نمایشگاه متشنج شد كه در این بین واكنش مسئول غرفه روسیه در نوع خود جالب توجه بود.
میخائیل گوسف پس از بروز اغتشاش و سردادن برخی شعارها علیه روسیه سراسیمه نسبت به ترك غرفه این كشور اقدام نمود و تا پایان ساعت كار نمایشگاه در محل غرفه حاضر نشد.

این در حالیست كه نامبرده در مواجهه با كلیه مراجعه‌كنندگان مدعی بود كه هیچگونه آشنایی به زبان فارسی ندارد اما با بروز اغتشاش در طبقه همكف نمایشگاه وی به سرعت اقدام به ترك غرفه در طبقه فوقانی نمود كه این خود گواهی بر آگاهی وی از مضمون شعارها بود.

در این میان یك منبع آگاه گفت: میخائیل گوسف كاملا مسلط به زبان فارسی است و انكار این موضوع از سوی وی در مواجهه با بازدید‌كنندگان جای تامل دارد.
به هنگام متواری شدن «گوسف» یكی از بازدید‌كنندگان خطاب به وی گفت: وقتی كه دولت روسیه معادل چند نیروگاه پول دریافت می‌كند و حتی یك نیروگاه تحویل نمی‌دهد باید هم شاهد این قبیل واكنش‌ها باشید.

انتقاد شدید دبیرکل فراکسیون خط امام(ره)مجلس از برخورد صورت گرفته با حاضران در مراسم دعای کمیل دیشب

دبیركل فراكسیون خط امام(ره) گفت:افرادی که برداشت غلط از جمهوری اسلامی دارند می‌خواهند افکار خود را حاکم کنند.

محمد رضا تابش با حضور در غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات در خصوص بازداشت شدگان شب گذشته در یک مراسم دعای کمیل گفت:ما با اینکه با افراد مجرم برخورد شود و متناسب با جرایم آنها مجازات تعیین شود هیچ مخالفتی نداریم ولی مشخص نیست افرادی که شب گذشته به مراسم دعای کمیل رفته و دست به آن اقدام زده‌اند چه توجیهی برای این کار خود دارند.

وی خاطر نشان کرد: عده‌ای که در جامعه مقبولیت زیادی دارند و از حقوقی که ما افتخار می‌کنیم در قانون اساسی متجلی بوده محرومند را در یک مراسم مذهبی که نه تریبونی دارند و نه اجازه تجمعی دستگیر می‌کنند
ادامه مطلب

اسامی بازداشت‌شدگان مراسم دعای کمیل برای آزادی شهاب طباطبایی (آخرین اخبار)

بر اساس آخرین اخبار تاکنون مهرک میراب‌زاده، همسر شهاب‌الدین طباطبایی، معصومه خوش صولتان (همسر مرتضی الویری)، فائزه ابطحی، زهرا مجردی، علی میردامادی، محمدرضا جلایی‌پور، همسر هاشم مهیمنی، ساره عظیمی، یاسر معصومی و فرزانه قاسمی آزاد شدند. بقیه کسانی که دستگیر شده بودند همچنان در بازداشت به سر می‌برند. اسامی بازداشت‌شدگانی که خبر دستگیری‌شان تایید شده به شرح زیر است:

سعید نورمحمدی
هادی حیدری
فریده ماشینی
ایمان میراب‌زاده (برادر همسر شهاب طباطبایی)
سکينه کريم‌زاده (همسر عبدالله رمضان‌زاده)
محبوبه حقیقی
سمیه مهرجو
زویا حسنی
سعیده کردی نژاد
علیرضا طاهری
رضا میر
عطا تهرانچی
همسر آقای کیانوش‌راد
ساجده کیانوش‌راد
مهدی مظفری
محمدجواد مظفری
مهدی مشرف
مهدی فتحی
علی کیانوش‌راد
اسماعیل صحابه
میثم وره‌چهر
نسیم چالاکی
مریم طباطبایی
مجتبی فاضل میبدی
آسیه حایری
امین شیرزاد(پسر احمد شیرزاد)
محمد شکوهی
سعید قریشی
ریحانه طارمی
برادرزاده حسین طارمی
مریم میراب زاده
پویا علی پناه
محسن پناهی
خواهر محسن پناهی
محمد سلطانی
امیرمحمد مشرف
امین مشرف
سهیل گوهری
دختر سعید شیرکوند
پسر سعید شیرکوند

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ