احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۲ مرداد ۱۳۸۸

این دو تا رو ببینین که چقدر از این که هیشکی نیومده ناراحتند



اعتراف

من ، یعنی گردآورنده مطالب این وبلاگ ، اعلام می کنم اگر روزی مرا در تلویزیون این رژیم دیدید ، اصلا تعجب نکنید
من کلیه مطالب این وبلاگ را با این که خود ننوشته ام ، اما به همه آنها اعتقاد دارم
پیشاپیش کلیه اتهامات و اعترافات خود را تکذیب کرده و از محمود احمدی نژاد این پدیده هزاره سوم ، اعلام انزجار می کنم
با کمال احترام
pelashki@gmail.com

نامه اکبر گنچی از زندان : گنجی می‌میرد، امّا آزادی طلبی، دموکراسی خواهی، عدالت خواهی سیاسی، امید و آرزو و آرمان نخواهد مرد

نامه اکبر گنجی از زندان :
دادستانی دروغ ساز تهران یک روز مدعی می‌شود گنجی را به دلیل اعتصاب غذا در سلول انفرادی حبس کرده است. روز دیگر می‌گوید گنجی را برای تنبیه در انفرادی حبس کرده‌اند

امروز ١٩ روز از اعتصاب غذای من می‌گذرد. در ابتدای خرداد ماه ، ١١ روز در اعتصاب غذابودم. از ٢١ خرداد مرحله دوم اعتصاب غذا آغاز شد. در مجموع ، طی ٣٠ روز اعتصاب غذا ، وزن من از ٧٧ کیلوگرم به ٥٨ کیلوگرم کاهش یافته است. یعنی طی یکماه ١٩ کیلو کاهش وزن.

مرا در سلول انفرادی بند ٢٤٠ حبس کردند ومجازاتهای اضافی دیگری چون ممنوع التلفن بودن ، ممنوع الملاقات بودن ، ممنوعیت مطالعه روزنامه و ممنوعیت استفاده از هواخوری را برمن تحمیل کردند.

دروغ در نظام‌های اقتدارگرا ، از رذیلت به فضیلت تبدیل می‌شود. دروغگویان مدعی‌اند: زندانی سیاسی نداریم، سلول انفرادی نداریم، اعتصاب غذا در زندان‌های ایران وجود ندارد، زندان‌ها به هتل تبدیل شده است. مشکلات و مسائل را از طریق تغییر نام حل می‌کنند. سلول انفرادی را سوئیت می‌نامند و گمان باطل می‌برند که مسئله حل شده است. آیا اگر کسی الاغ را طوطی بنامد الاغ از طریق انقلاب ماهیت به طوطی تبدیل می‌شود؟ زندانی یعنی سلب آزادی. آیا با هتل نامیدن زندان، ماهیت زندان دگرگون می‌شود؟ (از تعابیر ذات گرایانه استفاده کردم چون فیلسوفان مسلمان، ذات گرایند و انقلاب ماهیت را محال می‌دانند.) زندانی سیاسی کسی است که به دلیل عقاید و بیان نظرات دگراندیشانه‌اش زندانی می‌شود. تمام نهادهای حقوق بشری دنیا تأیید کرده‌اند که طی سالهای گذشته صدها نفر به دلیل دگراندیشی در ایران زندانی شده‌اند.

دادستانی دروغ ساز تهران یک روز مدعی می‌شود گنجی را به دلیل اعتصاب غذا در سلول انفرادی حبس کرده است. روز دیگر می‌گوید گنجی را برای تنبیه در انفرادی حبس کرده‌اند و تا زمانی که متنبه نشود در انفرادی خواهد ماند و در آخرین اظهار نظر می‌گویند از آنجایی که گنجی مشکل تنفسی داشت، پزشکان تشخیص دادند وی در محیط آرام و دور از هیاهو باشد . دروغگو با فراموش کردن دروغ‌های پیشین، دروغ‌های جدید می‌بافد. فراموش کرده‌اند که یک ماه پیش رئیس دادگستری استان تهران (علیزاده) مدعی شد گنجی بیمار نیست. اینک می‌گویند به تشخیص پزشکان گنجی از بیماری تنفسی (بخوانید آسم) رنج می‌برد. آیا پزشکان توصیه کرده‌اند گنجی را در سلول انفرادی ممنوع التلفن، ممنوع الملاقات، ممنوع از خواندن روزنامه و ممنوع از آفتاب و هوای تازه کنید؟ آیا پزشکان دستور دادند در ساعت ٢٠ دقیقه‌ی بامداد جمعه ٢٧ خرداد یک قاچاقچی محکوم به ١٥ سال حبس را به زور وارد سلول گنجی کنید تا دخل او را بیاورد؟ (آن فرد قاچاقچی را صبح روز پنجشنبه ٢٦ خرداد به دفتر دادستان تهران بردند و سعید مرتضوی به خوبی او را توجیح کرده بود که شب هنگام چه باید صورت دهد. فردی که از دفتر مرتضوی در ساعت ٢٠:١٢ به همراه او به درب سلول من آمد، به مراقبین می‌گفت اگر دست من بود جنازه‌ی گنجی را خودم روی زمین می‌انداختم. البته من زیر بار نرفتم و او را به سلول راه ندادم و خودم هم از سلول بیرون آمدم. (کل ماجرای آن شب را در نامه‌ی جداگانه‌ای شرح داده‌ام).

بدانید اگر تنبیه به معنای انکار عقاید پیشین باشد، گنجی هیچگاه متنبه نخواهد شد کلیه‌ی مکتوباتم، خصوصاً دفتر اول و دوم مانیفست جمهوری خواهی زاده‌ی تأمل و آگاهی‌اند. نقد بی‌رحمانه‌ی آنها بر عهده‌ی دیگران است. بدانید گنجی تا رسیدن به مقصود، دست از اعتصاب غذای نامحدود بر نخواهد داشت. توبه نامه نویسی شیوه‌ی بازجویان استالین بود که به استالینیست‌های ایرانی به ارث رسیده است.

امروز، چهره‌ی در هم شکسته‌ی من، نمایانگر سیمای واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران است. من اینک نماد عدالتم. عدالتی که اگر درست نگریسته شود، ظلم تمام عیار زمامداران جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد. صورت و بدن در هم ریخته‌ی من، به طور پارادوکسیکالی، عدالت ادعایی و ظلم واقعی را ظاهر می‌سازد. اکنون هرکس مرا می‌بیند، با تعجّب می‌پرسد آیا شما اکبر گنجی هستید؟ با تو چه کرده‌اند؟
آری، من نه بیمارم نه اعتصاب غذا کرده‌ام. وزن مرا از طریق شکنجه‌های ابداعی در عرض یکماه از ٧٧ به ٥٨ رسانده‌اند. این جسم فروریخته را از دیگران پنهان می‌نمایند، تا واقعیت جمهوری اسلامی پنهان بماند. چرا اجازه نمی‌دهند خبرنگاران تصاویر مرا بگیرند و منتشر سازند.

خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هرکه درو، غش باشد
همانطور که بارها گفته‌ام اگر من در زندان بمیرم، عامل و آمر قتل من آقای خامنه‌ای است. مرتضوی بطور مستقیم از طریق آقای حجازی از آقای خامنه‌ای دستور می‌گیرد. من با حکومت نامحدود و غیر انتخابی آقای خامنه‌ای مخالفت کرده‌ام. گفته‌ام قدرت مطلق غیر پاسخگوی مادام‌العمر، با مردم‌سالاری تعارض دارد. گفتم بیان این نظر با واکنش تند و سریع آقای خامنه‌ای مواجه خواهد شد. آنچه پیش آمد نشان داد که تشخیص من درست بود. او انتقاد از خودش را به هیچ وجه تحمل نمی‌نماید. کروبی و معین و‌ هاشمی رفسنجانی هم در این انتخابات مزه‌ی مردم سالاری دینی خامنه‌ای را چشیدند. دخالت گسترده و تشکیلاتی سپاه و بسیج ، صدای ستاد لاریجانی و شخص محسن رضایی را هم درآورد. نظام سلطانی با دموکراسی تعارض دارد. در این نظام سلطان همه کاره است و دیگران گوش بفرمان. مرتضوی به همسر من گفته است: �مگر گنجی بمیرد چه خواهد شد؟ روزانه بیش از ده‌ها نفر در زندان‌ها می‌میرند. گنجی هم یکی از آنها�. این سخن آقای خامنه‌ای است که از زبان مرتضوی به گوش می‌رسد. گنجی می‌میرد، امّا آزادی طلبی، دموکراسی خواهی، عدالت خواهی سیاسی، امید و آرزو و آرمان نخواهد مرد. عشق به دیگری و ایثار برای مردم همچنان زنده خواهد ماند.

اکبر گنجی
چهارشنبه ٨/٤/٨٤

تاسف

شیرزن 85 ساله در تظاهرات اعتراضی


ضمنا اگه نتونستید آنلاین ببینید از این دو تا لینک می تونید استفاده کنید
http://rapidshare.com/files/263121178/Shirzane_85_Saleh.mp4
http://www.hotlinkfiles.com/files/2716251_qljjp/Shirzane85Saleh.mp4

به یاد روزهای خوب گذشته



مصاحبه مضحک 20:30 با ابطحی و عطریانفر؛ متهمان باز هم بازجویان را دور زدند

یکشنبه 11 مرداد باز هم مصاحبه‌ی جدیدی با همان دو زندانی سیاسی حاضر در مصاحبه‌ی قبلی از تلویزیون پخش شد که از جهات متعددی رسواتر و مفتضح‌تر از آن مصاحبه بود. در مصاحبه‌ی امشب، محمد عطریانفر چنان کدهای دقیق و واضحی را جلوی دوربین بیان کرد که دیگر هیچ‌کس در مهارت او برای فریب طرف روبه‌رو، شک نمی‌کند.
مصاحبه‌ی امشب حاوی نکات صریح‌تری بود که دال بر همین واقعیت تلخ برای بازجویان بود؛ از جمله مرتب شدن موهای ابطحی که در دادگاه به شدت آشفته بود و این بار او را به شکلی گریم‌شده درآورده بودند، یا حرکات عطریانفر که وقتی مجری بیست و سی برای القای صمیمیت روی پای او می‌زد، پایش را به شکل مشخصی جمع می‌کرد و عقب می‌کشید.
این گزارش حاکی است این دو زندانی سیاسی در لابه‌لای صحبت‌هایشان اشاره‌های مستقیمی به حضور در زندان و شرایط روحی خود در آن داشتند؛ آنجا که عطریانفر بین صحبت‌هایش گفت: «در همین اوین که هستیم ... » و یا جای دیگری که ابطحی خطاب به خبرنگار بیست و سی گفت: «اگر شما بگذارید آن ورقه‌هایی که در زندان نوشته‌ام را بیرون ببرم ...»؛ گویی که مجری برنامه را هم در قامت یکی از مسئولان زندان می‌دید.
به گزارش «موج سبز آزادی» عطریانفر در دو جای دیگر این مصاحبه هم کدهای واضحی را مبنی بر تحت فشار بودن اعترافات ارائه داد.
او وقتی تلویزیون بخشی از سخنان عطاءالله مهاجرانی در مصاحبه با بی‌بی‌سی را پخش کرد که گفت: «این آقای ابطحی و این آقای عطریانفر، آن ابطحی و عطریانفری که من می‌شناختم نیستند»، ظاهرا در پاسخ به خبرنگار (سؤال خبرنگار از فیلم بریده شده بود) گفت: «این حرفها روی یکسری اصول مشترک بوده و من مطمئنم اگر مهاجرانی هم در ایران بود و جای من بود، همین حرفها را می گفت» و وقتی می‌گفت جای من، با دست خود با زیرکی به همان جایی که نشسته بودند (یعنی محل زندان اوین) اشاره کرد. وی پس از گفتن این جملات هم دیگر هیچ سخنی نگفت و برای چند لحظه با لبخندی زیرکانه سکوت کرد.
عطریانفر همچنین وقتی مجری برنامه گفت: «می‌گویند شما در شرایط غیر عادی اعتراف کرده‌اید»، تلویحا و بدون بیان مستقیم، این موضوع را تایید کرد. او به حدیثی از امام علی اشاره کرد و گفت: مردم می‌گویند فلانی‌ها قاطی کرده‌اند، امام هم تایید می‌کند که: بله، قاطی کرده‌اند، چون با واقعیت مهیبی مواجه شده‌اند. ما هم اینجا در این یک ماه همین اتفاق برایمان افتاده و متحول شده‌ایم.

به زودی (Coming Soon)



مازیار بهاری قبل و بعد از شکنجه و دادگاه و اعتراف و اینها!!



تصویری از عطریانفر (به خدا فوتوشاپی نیست)



متن اعتراف گالیله در مورد گرد نبودن کره زمین!!!

متن اعترافات گالیله در دادگاه در سال 1633 متن زير ترجمه انگلیسی متنی است که گالیلئو گالیله در سال 1633 به عنوان اعتراف و توبه نامه در دادگاه کلیسا خوانده است. در این متن گالیله میگوید در هفتادمین سال زندگی در مقابل شما به زانو درآمده ام و در حالی که کتاب مقدس را پیش چشم دارم و با دستهای خود لمس می کنم توبه می کنم و ادعای خالی از حقیقت حرکت زمین را انکار می کنم و آنرا منفور و مطرود می نمایم. I, Galileo Galilei, son of the late Vincenzio Galilei of Florence, aged seventy years, being brought personally to judgment, and kneeling before you, Most Eminent and Most Reverend Lords Cardinals, General Inquisitors of the Universal Christian Commonwealth against heretical depravity, having before my eyes the Holy Gospels which I touch with my own hands, swear that I have always believed, and, with the help of God, will in future believe, every article which the Holy Catholic and Apostolic Church of Rome holds, teaches, and preaches. But because I have been enjoined, by this Holy Office, altogether to abandon the false opinion which maintains that the Sun is the centre and immovable, and forbidden to hold, defend, or teach, the said false doctrine in any manner ... I am willing to remove from the minds of your Eminences, and of every Catholic Christian, this vehement suspicion rightly entertained towards me, therefore, with a sincere heart and unfeigned faith, I abjure, curse, and detest the said errors and heresies, and generally every other error and sect contrary to the said Holy Church; and I swear that I will never more in future say, or assert anything, verbally or in writing, which may give rise to a similar suspicion of me; but that if I shall know any heretic, or any one suspected of heresy, I will denounce him to this Holy Office, or to the Inquisitor and Ordinary of the place in which I may be. I swear, moreover, and promise that I will fulfil and observe fully all the penances which have been or shall be laid on me by this Holy Office. But if it shall happen that I violate any of my said promises, oaths, and protestations (which God avert!), I subject myself to all the pains and punishments which have been decreed and promulgated by the sacred canons and other general and particular constitutions against delinquents of this description. So, may God help me, and His Holy Gospels, which I touch with my own hands, I, the above named Galileo Galilei, have abjured, sworn, promised, and bound myself as above; and, in witness thereof, with my own hand have subscribed this present writing of my abjuration, which I have recited word for word.

مرآتی مردی که مرغ شد!!!

ببینید برای یک مصاحبه به چه کارهایی رو میارن
این آدم همونیه که یک شنبه شب با ابطحی و عطریانفر مصاحبه کرد و گفت خیلی بهتون خوش گذشت!

مراسم خود تنفیذ کنون!!!

تنفیذ به هر قیمتی



نامه به يک محمدعلي ابطحي; حال ما خوب است... ( ابراهيم رها)

سلام ابطحي/ محمدعلي جان ديدمت، به به، به به انصافاً چه خوشگل شده بودي اون شب. حر ف هايت خيلي قشنگ بود و ما خيلي لذت برديم مخصوصاً آنجا که گفتي؛ در زندان خيلي به تو و باقي دوستان تان خوش گذشته يعني در واقع خوش گذرانده اند به شما، کاملاً هم معلوم بود. خانمم مي گفت که خانمت گفته حدود 20 کيلو وزن کم کرده يي. اين نشان مي دهد که برادران در زندان چقدر در اين مدت به فکر سلامتي ات بوده اند، گمان مي کنم يک مدت ديگر آنجا بماني رسماً بتوانيم تو را «مملي باربي» صدا بزنيم. ابطحي جان گفتي, يعني از روي نوشته برايمان قرائت کردي که «تقلب» کد رمز بوده و تقلب يعني «آشوب». با اين حساب سال هاست بچه ها در مدرسه از روي دست هم آشوب مي کنند مثل تو که از روي آن کاغذ آشوب مي کردي. محمدعلي ابطحي عزيز به عطريانفر هم بگو که حواس مان بود در صحبت هايش گفت؛ بهزاد نبوي گفته من پشت تريبون نمي آيم و به مهندس موسوي خيانت نمي کنم. بگو دفعه بعد آنقدر تابلو اطلاعات ندهد. محمدعلي ابطحي، سابقاً مي گفتم از اون بالا کفتر ميايه. حالا مدتي است اين بيرون از اون بالا کرکس ميايه... آن تو البته معلوم نيست از اون بالا چي ميايه که ما وقتي به قيافه تو و بقيه دوستانت نگاه کرديم دل مان کباب شد. محمدعلي ابطحي خان جان، به باقي دوستانت اگر دسترسي داشتي بگو حتي اگر لازم بود آنفلوآنزاي خوکي را هم به گردن بگيرند. يک شاعري يک وقتي گفته بود؛ «حال ما خوب است اما تو باور نکن». همين...

فاطمه حقیقت جو: دادگاه امروز، پخش فیلمنامه جدید آقای خامنه ای بود




دکتر فاطمه حقیقت جو، دادگاه بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات و متن کیفر خواست صادره را در راستای به اجرا درآوردن سخنان آیت الله خامنه ای در نماز جمعه تهران دانست و گفت: دادگاه امروز (دادگاه بازداشت شدگان حوادث اخیر) پخش فیلمنامه جدید اقای خامنه ای بود.
این نماینده سابق مجلس که اینک در دانشگاه ایالتی ماساچوست به تحقیق و تدریس مشغول است، در گفتگو با خبرنگار "جرس" با بیان اینکه یک طرف این دادگاه کسانی قرار دارند که کودتا را طراحی و اجرا کرده اند، به تقلب گسترده در انتخابات دست زده اند، موجب سلب اعتماد مردم به نظام شده اند، کشتار و جنایات بعد از انتخابات را رقم زده اند، تصریح کرد این جماعت حالا نیز با برگزاری دادگاهی غیرقانونی، نمایشی و با نتیجه ای از پیش روشن، می کوشند سخنان رهبری را با شکنجه زندانیان و اعتراف گیری اثبات کنند.
فاطمه حقیقت جو گفت: با تقض آشکارقانون اساسی، معترضین به تقلب و کودتای انتخاباتی و رهبران احزاب و فعالان سیاسی را بازداشت و پس از شکنجه جسمی و روحی، بدون وکیل و بدون رعایت تشریفات قانونی و بدون حضور خبرنگاران مستقل و بدون حضور خانواده انها، در یک دادگاه نمایشی آورده و سخنانی از زبان آنها عنوان می کنند مبنی براینکه در انتخابات "تقلب" نشده است. طنز ماجرا این بود که در این کیفرخواست به نقل از مصطفی تاجزاده اعلام کرده اند که او گفته است که در انتخابات تقلب نشده است. این در حالی است که اساسا تاجزاده و بسیاری از دستگیر شدگان اصلا فرصت نکردند ببینند در انتخابات چه اتفاقی افتاد، چه رسد به اینکه از تمام ابعا د انتخابات که در گزارش کمیته صیانت از آراء ستاد موسوی و کروبی آمده است، مطلع شده باشند. چون آنها بلافاصله در شب انتخابات و فردای آن دستگیر شدند.
حقیقت جو اضافه کرد: این رفتارها مسبوق به سابقه است مثل پرونده قتل های زنجیره ای که وقتی آقای خامنه ای گفت در این پرونده جاسوسان اسرائیلی دست داشته اند، دستگاههای امنیتی و نظامی آن اعترافات کذایی را از متهمین پرونده و حتی همسر سعید امامی گرفتند و منتشر کردند. این یک رویه خطرناک است که به رهبری آقای خامنه ای در حال اجراست. حال آنکه چهره افرادی همچون مهندس محسن صفایی فراهانی، بهزاد نبوی، دکتر محسن میردامادی، دکتر مصطفی تاجزاده، دکتر علی تاجرنیا، دکتر عبداله رمضان زاده، حجت السلام محمد علی ابطحی، خانم سمیه توحیدلو و بسیاری دیگر از بازداشت شدگان و مردم دستگیر شده را نمی توان با اینگونه دادگاههای تئاترگونه و اتهامات مضحک آلوده کرد. این چهره های سیاسی از افتخارات مردم و کشور بوده و نامشان بعنوان چهره های ماندگار ثبت شده و از عرصه سیاسی – اجتماعی ایران قابل حذف نیستند.
حقیقت جو با اشاره به سخنان روز جمعه بعد از انتخابات آیت الله خامنه ای در مراسم نماز جمعه که گفته بود عده ای در این وقایع با به آشوب کشیدن کشور، به اموال عمومی و اموال مردم خسارت و آسیب رسانده اند، تصریح کرد: درست بعد از این سخنان، همانگونه که در عکس ها و فیلم های منتشره همه دیده اند، بسیج، سپاه ، نیروهای انتظامی و لباس شخصی به اموال عمومی و شخصی آسیب جدی وارد کرده و حتی از حمله به ساختمان نمایندگان سابق مجلس نیز دریغ نکردند تا نشان دهند تحلیل های آقای خامنه ای چقدر به واقعیت نزدیک است.

خانواده های بازداشت شدگان سیاسی تهدید شدند: حرف بزنید شرایط زندانیان بدتر می شود

یک روز پس از برگزاری ناگهانی دادگاه تعدادی از فعالان سیاسی و مطبوعاتی که پس از کودتای انتخاباتی 22 خرداد بازداشت شده اند، خانواده های این فعالان سیاسی به شدت تحت فشار قرار گرفته و تهدید شده اند که در صورت هر گونه مصاحبه ای از سوی آنان، شرایط عزیزان دربندشان سخت تر خواهد شد. به گزارش خبرنگار روز، روز گذشته با خانواده چند تن از این فعالان سیاسی که در بازداشت به سر می برند تماس گرفته شده و از آنان خواسته اند که سکوت کنند. در این تماس ها تهدید کرده اند که اگر مصاحبه کنید بعد از هر مصاحبه شما، همسرانتان را به تلویزیون خواهیم برد تا اظهارات شما را تکذیب کنند. به یکی از این خانواده ها گفته شده که مصاحبه ها و اطلاع رسانی شما در باره همسرتان باعث سنگین تر شدن پرونده او و سخت تر شدن شرایط او در زندان خواهد شد. به باور ناظران این تلفن ها و این تماس ها نشانگر هراس شدید بازجویان و مسولان پرونده ها ازهر گونه اطلاع رسانی درباره پرونده بازداشت شدگان است. خانواده های زندانیان سیاسی و مطبوعاتی در حالی با تهدید بازجویان پرونده های همسرانشان از مصاحبه منع شده اند که روز گذشته یکی از دختران ابطحی "اعتراف های" پدرش را سخنان واقعی او ندانسته بود. او به بی بی سی گفته بود: نه تنها ما که خانواده او هستیم که هر کسی وبلاگ او را که قریب به شش سال به طور دائم نوشته شده، خوانده باشد می فهمد متن اعتراف ها متن بابا نبود. فخرالسادات محتشمی پور؛ همسر مصطفی تاج زاده نیز صراحتا گفته بود که همسرش بارها تاکيد کرده که هرگونه سخن او قبل از آزادی و در شرايط زندان، خلاف واقع و دور از واقعيت است و تحت فشار بيان شده است.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ