احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۵ مهر ۱۳۸۸

نمردیم و بالاخره کیهان یک خط حرف حساب نوشت : سرنوشت همه زورگویان سقوط است!!!!!!!!!!

free image hosting

عکس گوگوش روی صفحه اول روزنامه خبر وابسته به دولت کودتا

از عکس گوگوش جالبتر ، تیتر سمت راست عکس می باشد
نوشته شده : چهره های اصلاح طلب در برابر تایید چهره های ضد نظام چه پاسخی دارند
دو نکته
دالایی لاما ، چهره ای ضد نظام جمهوری اسلامی است
2-امام خمینی در برابر تایید حزب توده و دار و دسته مسعود رجوی که در سال 56 و 57 حامی او بوده اند ، چه پاسخی داشت؟

free image hosting

اعتراف فرمانده نیروی انتظامی به خشونت عمدی ماموران علیه مردم؛یگان ویژه دیگر اثر ندارد

اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در اظهاراتی جدید با اعتراف به اینکه ماموران تحت امرش با لگد در خانه مردم را شکسته اند،از شکایت دستکم 700 نفر از یورش ماموران تحت امرش در حوادث پس از انتخابات خبر داد و گفت"برخي ماموران براي بازداشت رفته‌اند و با لگد در خانه مردم يا شيشه خودرو را شكسته‌اند."

احمدی مقدم همچنین به صراحت گفت که یگان های ویژه دیگر اثر خود را از دست داده اند و اظهاراتی جدید گفت که"ما با جنبش سبز يا از جنبش ديگري اگر در چارچوب قانون باشد مشكلي نداريم و حتي اگر غيرقانوني باشد تا مرز آشوب تحمل مي‌كنيم اما اگر به آشوب و اغتششاش كشيده شود نيروي انتظامي برخورد مي‌كند."
ادامه مطلب

اولین نوشته شیوا نظرآهاری بعد از آزادی: وقتی دستشویی ابزار شکنجه می‌شود

ساعت باید حدود 10 شب باشد، سرمان به تلویزیون گرم است.. صدای فریاد زن نگهبان بلند می شود، مثل همیشه دعوا بر سر دستشویی رفتن است، زندانی می گوید:" مااینجا به عنوان زندانی حقوقی داریم و .." زن نگهبان، فریاد می زند که خفه شو، صداتو بیار پایین.. هیس" دعوا بالا می گیرد و فریادها و توهین های نگهبان می پیچد در سکوت راهرو، ما در سلول های دیگر گوشهایمان را چسبانده ایم به دریچه های سلول، صدا از سلول 14 می آید و من حدس می زنم که هنگامه ( شهیدی) باشد. چشمهایمان نگراناست و با ناراحتی به صورت هم نگاه می کنیم، بازهم حدیث دستشویی و ممانعت نگهبان از آن.
ادامه مطلب
حمید سوریان از همان روز شاهد پیامك‏های متعددی بود كه با ادبیاتی تهدید‏آمیز، از آتش زدن خانه و زندگی‏اش خبر داده بودند و او را با بدترین الفاظ مورد خطاب قرار داده بودند تا حمید در ساده‏ترین رویه تلفن همراهش را خاموش نگه دارد و ترجیح دهد، مدتی را در سایه به سر كند تا فضا آرام بگیرد اما كدام سایه؟!
ادامه مطلب

فرزند شهید بهشتی خطاب به فرمانهد سپاه: شاه هم در اوج قدرتش مراجع را این چنین خطاب نمی کرد

فرزند شهید بهشتی و از یاران میرحسین موسوی در نوشتاری خطاب به فرمانده سپاه با اشاره به اینکه محمدعلی عزیز جعفری در جدیدترین سخنرانی خود از دعوت‌هایی که برای وحدت صورت می‌گیرد اظهار ناراحتی کرده و به کسانی که در این روزها نیروهای سیاسی را به همدلی فرامی‌خوانند، و بعضی از آنها مراجع تقلیدهستند، آمرانه می‌گوید «ساکت باشید» گفت: بعید می‌دانم شاه در اوج قدرت خود قاطبه مراجع را با چنین لحنی مخاطب قرار داده باشد.
ادامه مطلب

بوسه یک رئیس جمهور بر صورت سعید حجاریان

در صورت ندیدن عکسر در ابعاد صحیح روی آن کلیک کنید


وقتی نمی‏توانند به دانشگاه بیایند، باید که دانشگاه را به شام دعوت کنند!

فضای دانشگاهی آنقدر سنگین است که آقای احمدی‏نژاد خودش توانایی حضور در این فضا را ندارد و مجبور است دستچین شده عده‏ای را به حضور بپذیرد! این چند وقت که در دانشکده با اساتید گفتگو می‏کنم و نظراتشان را درباره وقایع بعد از انتخابات و شخص این آقا می‏شنوم گاهی تعجب و گاهی حیرت می‏کنم. از کسانی نقدهایی می‏شنوم که ظاهرا تنها برای شاد نشدن جناح مقابل نقدهایشان را مطرح نکرده یا نمی‏کنند. عده‏ای هنوز بازی و دعوا را دعوای روز ۲۳ خرداد می‏دانند و برای حضور و ارزیابی در فضای اجتماعی ترجیح می‏دهند دو ماه بعد از ان روز را نبینند. اتفاقاتی که کاملا جناح بندی‏های داخلی را تغییر داد و بازی را از بازی انتخابات به جای دیگری منتقل کرد. بازی‏ای که در نهایت همه نخبگان را - حتی اساتید ساکت جامعه‏شناسی - مجبور به اعلام موضع و انتخاب مسیر خواهد کرد
ادامه مطلب

ضرغامی ظاهرا رییس صدا و سیما است؛ پشت پرده کیست؟

عزت الله ضرغامی در حالی عملیات هدایت سازمان صدا و سیما را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دهم انجام داد که دوره ریاست او بر این سازمان در سوم خرداد امسال به پایان می رسید. ضرغامی می دانست که محمود احمدی نژاد علاقه ای به ادامه ریاست او بر این سازمان ندارد. نامه محرمانه احمدی نژاد علیه ضرغامی تنها چند ماه پیش فاش شده بود که در آن از "هماهنگی با رهبری" برای تغییر مدیریت صدا و سیما پس از انتخابات سخن گفته بود. اما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دیگر گلایه ای برای احمدی نژاد درباره عملکرد صدا و سیما نمانده بود چرا که این سازمان بدون هیچ ملاحظه کاری تبلیغات برای او و دولتش را در دستور کار قرار داده بود.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ