احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۱ مهر ۱۳۸۸

پخش لاست از تلویزیون

نمی دونم شنیدید یا نه ولی گویا قراره سریال لاست از تلویزیون پخش بشه
این هم اولین تصویر از این سریال در حال پخش از رسانه میلی


ترسوها همه را خسته کرده اند : اعتراض یکپارچه به مساوی زشت

سرهنگ فاسد یا نیروی انقلابی

سردار احمدی مقدم با اعمال نفوذ شخصی، از برخورد قضایی با یک سرهنگ فاسد نیروی انتظامی جلوگیری کرده است.

این سرهنگ عالی‌رتبه ناجا که ظاهرا پیش‌تر با همسر یک پزشک رابطه‌ی نامشروع داشته و به همین علت با این پزشک هم درگیری پیدا می‌کند، پس از وقوع ناآرامی‌های پس از انتخابات، با سوء استفاده از این موقعیت به فکر انتقام‌گیری می‌افتد و به بهانه حضور در تجمعات خیابانی، به سراغ آن پزشک می‌رود و او را بازداشت می‌کند و به شدت مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش، این زندانی بی‌گناه در نهایت در زمان بازدید یک مقام قضایی از بازداشتگاه، ماجرا را به اطلاع او می‌رساند و این مقام قضایی نیز فورا دستور آزادی او و پیگیری موضوع را می‌دهد که به بازداشت سرهنگ مذکور منجر می‌شود. اما فردای آن روز، سردار احمدی مقدم به مقام مافوق این قاضی مراجعه می‌کند و به وی می‌گوید: چرا نیروهای انقلابی ما را در این شرایط بحرانی بازداشت می‌کنید؟ و بدین ترتیب سرهنگ فاسد با اعمال نفوذ فرمانده نیروی انتظامی، که ظاهرا قرار است حافظ جان و ناموس ملت باشد، از زندان آزاد می‌شود.

دستاوردهای دربی 67 برای جنبش سبز

شاید عده‌ای خشم تماشاگران از بازی بی‌تفاوت دو تیم را که منجر به شعارهای " تبانی، تبانی" و یا "فوتبال با سیساست نمی‌خواهیم" را دستاورد بزرگ حضور هواداران جنبش سبز در استادیوم بدانند. اما دستاورد عظیم‌تر دربی 67 چیز دیگری بود که در شعارهای " یاحسین/میرحسین " تجلی بیشتری داشت و اصلا از همین شعار بود که رسیدند به شعارهای یک‌دست دیگر. درواقع یکی از خلاء‌های بزرگ جنبش که از آن به‌عنوان فاصله قشر تحصیلکرده آن با عامه مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان بود، امروز پر شد و این دستاورد کمی نیست. اگر تا دو سه هفته پیش کسی جواب " یا حسین " سبزها را در استادیوم نمی‌داد، امروز همه هواداران دو تیم با هم متحد شدند و شعارهای مردم به سمتی هدایت شد که مزدک میرزایی، گزارشگر دربی هم لفظ "ساخت و پاخت" را برای این مسابقه به‌کار برد. درست است که مثل همیشه جنبش سبز بهای حرکتش را با دستگیری چند نفر پرداخت، اما این یک‌دست شدن هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی که برای اولین بار در تاریخ ایران رخ داد، پیروزی بزرگی برای سبزها بود. به‌این ترتیب ورزشگاه‌ها و تماشاگرانی که قبلا به هواداران جنبش سبز با تعجب نگاه می‌کردند، به‌ همراهی با آن‌ها پرداختند. یادمان نرود که دویدن سربازان نیروی انتظامی به‌سوی تماشاگران روبروی جایگاه در پس زمینه تصویر گزارش زنده بازی، خود یک افتضاح برای صداوسیما در پخش مستقیم بازی بود. شاید همراهی کارگران و اتحادیه‌های کارگری به‌عنوان دستور کار بعدی بتواند جنبش را همه‌گیرتر به پیش ببرد.
منبع:baejaazeh.blogspot.com

کمیته ویژه رسیدگی به وضع بازداشت‌شدگان مجلس: امکان ملاقات با اصلاح‌طلبان را نداریم!

نماينده‌هاي مجلس اعلام کردند به آنها اجازه داده نمي شود به ملاقات اصلاح طلب هاي زنداني رفته و از سلامت و شرايط جسماني آنها براي افکار عمومي خبر بياورند. اين اعلام صريح اعضاي کميته ويژه مجلس در مورد بسته بودن دست شان براي ملاقات با فعالان سياسي زنداني و بررسي وضعيت جسماني آنها در حالي صورت مي گيرد که بار ديگر در روزهاي گذشته اخبار موثقي در مورد وضعيت نامناسب جسماني زنداني ها مخابره شده تا جايي که در مورد محسن ميردامادي و بهزاد نبوي اين اخبار تاييد شد و هر دو به دليل بيماري به بيمارستان منتقل شدند.
ادامه مطلب

شهادت یک جوان دیگر به دست ماموران لباس شخصی

برگی دیگر از جنایات لباس شخصی ها رقم خورد و پسر جوان دیگری به نام "امیرمهدی حمزه لوئی" بر اثر ضرب و شتم نیروهای لباس شخصی کشته شد.
نیروهای مزبور که دارای یک اتومبیل ون و یک پژو 206 بودند، این پسر جوان را به همراه دو نفر دیگر از دوستانش در کنار پارک قیطریه بازداشت کرده و به داخل ون هدایت می کنند.
ادامه مطلب

همکاری مشترک جاسبی با زهرا رهنورد

هم زمان با شروع سال تحصیلی جدید برخی واحد های دانشگاه آزاد برخلاف رویه قبلی خود فضای سیاسی دانشگاه را آزادتر کرده اند.

به گزارش جهان، هر چند که این اقدام در جای خود قابل تقدیر است اما پی بردن به نیات اصلی تصمیم گیران، دانشجویان را دچار تردید کرده است.

بنابراین گزارش در تعدادی از واحد های دانشگاه آزاد در تهران و برخی شهرهای بزرگ کشور، برخی دانشجویان با هماهنگی با واحد دانشگاهی خود، در برابر درب ورودی دانشگاه به دانشجویانی تازه وارد مچ بندهای سبز می دادند، که این اقدام مورد اعتراض تعدادی از دانشجویان قرار گرفته است.

این اقدام که با توجه به گذشت ایام انتخابات تنها برای دامن زدن به برخی التهابات ارزیابی می شود در حالی انجام می شود که دانشگاه آزاد به شدت حمایت خود از کاندیدای خاص را که توجه برخی متهمان دستگیر شده بدان اعتراف شد تکذیب می کند.

با این وجود دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد در اقدامی قابل تحسین در ابلاغیه ای خطاب به واحدهای دانشگاهی، خواسته است تا این دفاتر برنامه پرسش و پاسخ در رابطه با شبهات انتخاباتی برگزار کنند.

همچنین با خبر شدیم دکتر زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی، از ابتدای امسال به تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مشغول شده است.
او در ابتدای دیدار گفت: من در این مدت از همه جا بی خبر بودم شما باید تعریف کنید که در این چند ماه چه اتفاقاتی افتاده است. و به شوخی اضافه کرد: از موقعی که ترور شدم قرص های اعصابی می خورم که همگی خواب آورند، برای فیزیوتراپی هم که باید مدت زیادی از شبانه روز را در آب بگذارنم، به همین دلیل حالا موجودی «آبزی» و «خوابزی» هستم!
ادامه مطلب

تماشاگران پرسپوليس و استقلال، دو تيم را به تباني متهم كردند

پس از پايان بازي پرسپوليس و استقلال هواداران دو تيم مسوولان دو تيم را به تباني در اين بازي متهم كردند.

در لحظات پاياني ديدار پرسپوليس و استقلال تماشاگران دو تيم با شعارهاي "تباني تباني"، "داربي با تباني نمي‌خوايم، نمي‌خوايم" ، "فدراسيون فوتبال خجالت خجالت"، مسوولان دو باشگاه و همچنين فدراسيون فوتبال را به تباني متهم كردند.

پس از اين شعارها نيروهاي امنيتي براي تامين امنيت اطراف ورزشگاه حاضر شدند.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ