احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۲ شهریور ۱۳۸۸

تصاویری بی نیاز از هر گونه توضیح سری دوم







تصاویری بی نیاز از هر گونه توضیح






میدونین چرا آزادی رو بعد از نزدیک 30 سال می خوان بشورن؟؟!!

اوج علاقه نمایندگان این ملت به وزرای پیشنهادی دولت دهم

شعارنویسی در قیطریه

اینجا همون جائیه که آقای کردان فرموده بودن به خاطر یه دستمال اینجا رو به اتیش نمی کشن!!!

اوج بی سوادی سردار عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ

عزیزمحمدی در واکنش به صحبت‌های واعظ ‌آشتيانی كه گفته بود برگزاری دیدار استقلال و سایپا در ساعت 22:30 حرفه‌ای نيست و اين ساعت وقت خواب بازيكنان است، گفت: «سئوال من اين است كه آيا اروپايی‌ها كه ساعت 11 شب مسابقات خود را برگزار می‌كنند، غيرحرفه‌ای هستند؟! » یعنی رئیس سازمان لیگ هنوز نمی‏داند ساعت ایران با ساعت کشورهای اروپایی اختلاف دارد؟

لغو مصاحبه با بهشتی

شبکه جام جم سیمای جمهوری اسلامی‌ ایران که بنا بود درباره «ریا و دروغ» با ابوالفضل بهشتی مصاحبه‌ای زنده داشته باشد، از این کار منع شد.

به گزارش یک منبع مطلع، بهشتی که تا چند هفته پیش در تهران بود، چند برنامه ضبط شده رادیو و تلویزیونی درباره موضوعات مختلف داشت. در همین حال بنا بود با پیشنهاد بخش فرهنگی و اجتماعی شبکه جام‌جم یک، ساعت 23 شب روز 22 آگوست در یک برنامه زنده درباره «دروغ و ریا» سخن بگوید. اما بنا به همین گزارش، ابتدا تهیه‌کننده برنامه با او تماس می‌گیرد و از وی بابت اجرا نشدن آن برنامه عذرخواهی می‌کند. اما با پیگیری‌های به عمل آمده توسط بهشتی مشخص می‌شود که این تصمیم از ناحیه حراست صدا و سیما بوده است.

بهشتی گفته است تاکنون دلیل لغو این برنامه به وی اعلام نشده است.

بازداشت یک محافظ به جرم جاسوسی

منابع آگاه از بازداشت عضو تیم حفاظت یکی از مقامات ارشد کشور به جرم جاسوسی خبر دادند.

به گزارش جهان با پیگیری ها و تلاش ها مستمر سربازان گمنام امام زمان عضو حفاظت یکی از مقامات کشور به جرم جاسوسی و اقدامات ضد امنیتی به نفع بیگانگان، هفته گذشته دستگیر و بازداشت شد.

فرد بازداشت شده سابقه حضور چند ساله در تیم حفاظت این مقام ارشد را داشته و پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی، وی و چند حلقه دیگر که فعالیت های جاسوسی گسترده ای داشتند، شناسایی و بازداشت شدند.

مراحل تحقیق و بازجویی ازاین فرد در جریان است و با تکمیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده خواهد شد.

تابش خواستار محاکمه صدا و سیما شد

دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه که رونوشتی از آن برای رئیس صدا و سیما جهت توقف پخش دادگاه‌های غیرقانونی و غیرشرعی نیز ارسال شده، با تاکید بر تخلف صدا و سیما بر طبق تبصره ماده 188 قانون آئین دادرسی كیفری، در پخش این دادگاه‌ها، تاکید کرد:«شخصیت جنایت‌كاران بازداشتگاه‌هایی نظیر كهریزک بالاتر از شخصیت متهمان سیاسی نیست و سرپوش گذاشتن بر این قضیه سبب گسترش آثار سوء اینگونه جنایات و تكرار آن خواهد شد و امید است ترتیبی اتخاذ شود تا هرچه سریعتر عوامل این جنایات در هر سمت و درجه‌ای تحت پیگرد قرار گرفته و در صورت ادامه روند فعلی رسانه‌ای شدن دادگاهها‌،دادگاه این افراد علناً و با حضور رسانه ها تشكیل شود.»

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، متن کامل این نامه بدین شرح است:

حضرت آیت‌اله لاریجانی
ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیكم

با عرض تبریك انتصاب حضرتعالی در مسئولیت قضائی نظام اسلامی و آرزوی توفیق در اجرای این تكالیف خطیر، درخصوص حوادث و وقایع اخیر نكاتی را به استحضار می‌رساند. امید است طلیعه حضور شما در این مسئولیت بزرگ احقاق حق باشد.

همانگونه كه استحضار دارید یكی از مسائل تلخ حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری مسأله فاجعه بار هتك حرمت و رفتارهای زشت بعضی از مأموران با بازداشت شدگان است كه نقض آشكار اصول متعدد در قانون اساسی و حقوق انسانی است كه اگر با اطلاع و موافقت مقامات مافوق بوده جسارت و قانون ستیزی آن مضاعف بوده و اگر بدون موافقت مقامات مافوق بوده موجب تأسف و شرمساری است كه در بازداشتگاه‌های رسمی كشور چنین اتفاقاتی رخ دهد.

اخیراً جناب آقای احمدی نژاد عاملان اقدامات زشت بازداشتگاه‌ها و كوی دانشگاه را افراد نفوذی و برانداز اعلام نموده‌اند كه بر ابهامات قضیه افزوده است. اكنون كه دادگاه متهمان سیاسی (با وضعی ابهام‌آمیز) در غیاب وكلای انتخابی آنان بصورت علنی و جهت دار برگزار می‌شود و همه رسانه ها آن را پوشش داده و رسانه ملی با نقض آشكار قانون قبل از اثبات هرگونه اتهام و صدور حكم اقدام به پخش سراسری جلسات محاكمه نموده و حتی عناوین جعلی جرائمی را تبلیغ نموده و به متهمان نسبت می‌دهد كه در نظام قانون‌گذاری ایران وجود ندارد (همانند متهمان كودتای مخملی)؛ توجه حضرتعالی را به تبصره ماده 188 قانون آئین دادرسی كیفری معطوف می‌نماید كه مقرر می‌دارد: «منظور از علنی بودن محاكمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در جلسات رسیدگی است. خبرنگاران رسانه‌ها می توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مكتوب تهیه كرده و بدون ذكر نام یا مشخصاتی كه معرف هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاكی و متشكی عنه باشد منتشر نماید. تخلف از قسمت اخیر این تبصره در حكم افتراء است»

بنابراین اقدامات صداوسیما نقض و تخلف آشكار مفاد این قانون بوده و قابل تعقیب كیفری است كه از حضرتعالی تقاضای رسیدگی دارد.

علی ایحال از آنجا كه عدالت در قضا اقتضای مساوات در رسیدگی به جرائم را دارد و شخصیت جنایت‌كاران بازداشتگاه هایی نظیر كهریزك بالاتر از شخصیت متهمان سیاسی نیست و سرپوش گذاشتن بر این قضیه سبب گسترش آثار سوء اینگونه جنایات و تكرار آن خواهد شد و از آنجا كه حضرتعالی مرجع شهروندان در رسیدگی به تظلمات از حقوق آنان هستید امید است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا هرچه سریعتر عوامل این جنایات در هر سمت و درجه‌ای تحت پیگرد قرار گرفته و در صورت ادامه روند فعلی رسانه‌ای شدن دادگاهها‌،دادگاه این افراد علناً و با حضور رسانه ها تشكیل شود. پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی در حفظ حقوق شهروندان تقدیر و تشكر می نماید.

باتشكر و احترام

محمدرضا تابش

دبیركل فراكسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی

رونوشت:

- جناب آقای دكتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جهت استحضار
جناب آقای مهندس ضرغامی ریاست محترم سازمان صدا و سیما جهت استحضار و صدور دستور توقف پخش دادگاههای غیر قانونی و غیر شرعی
جناب آقای نوباوه وطن عضو محترم شورای نظارت بر صدا و سیما جهت استحضار و دستور توقف پخش دادگاههای غیر قانونی و غیر شرعی
جناب آقای دكتر علی مطهری عضو محترم شورای نظارت بر صدا و سیما جهت استحضار و دستور توقف پخش دادگاههای غیر قانونی و غیر شرعی
منبع:www.tabnak.ir

در پی دستور خامنه ای مبنی بر رأی مثبت به تمام وزیران پیشنهادی، احتمال رأی آوردن تمام وزرای "کابینه سیاه" افزایش یافت

با انتشار خبری درمیان نمایندگان مجلس مبنی بر ابراز تمایل رهبر به رأی مثبت به تمام وزیران پیشنهادی، پیش‌بینی می‌شود 21 وزیر پیشنهادی رأی اعتماد بگیرند‌. گفته می‌شود رئیس مجلس شورای اسلامی این ابراز تمایل رهبر معظم انقلاب را به اطلاع نمایندگان رسانده‌اند. اگر این خبر درست باشد، با توجه به ولایتمداری مجلس، از هم‌اکنون رأی‌ آوردن تمامی وزیران معرفی شده از طرف احمدی‌نژاد، قابل پیش‌بینی است. در این حال در جلسه علنی دیروز صبح مجلس علی مطهری و غلامرضا مصباحی‌مقدم در اظهارات خود بر این نکته تأکید کردند که حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد نقل قول از رهبری مبنی بر اینکه دیدگاه خاصی درباره رأی اعتماد به وزیران دارند باید مستند باشد که نوروزی نماینده رباط‌کریم در پایان سخنان خود در دفاع از وزیر پیشنهادی صنایع به اظهارات علی مطهری واکنش نشان داد.
khabaronline.ir

پارکینگ احتصاصی اساتید در دانشگاه یاسوج

مجمع روحانيون مبارز در اطلاعيه اي خواستار برخورد قضايي با فرمانده سپاه گرديد

روابط عمومي مجمع روحانيون مبارز در واکنش به سخنان فرمانده سپاه پاسداران با انتشار اطلاعيه‌اي اظهارات سردار جعفري را به شدت محکوم کرد. متن اين اطلاعيه که در سايت مجمع روحانيون مبارز منتشر شده به شرح زير است :
اين روزها شاهد اظهارات بي اساس و تهمت هاي فراوان از سوي دستگاه هاي تبليغي و محافل خاص نسبت به شخصيت ها و گروه ها براي توجيه سياست نادرست و اقدام هاي خلاف شرع و قانون هستيم و تا وقتي فردي با مسؤوليت رسمي بالا، دروغي آشکار را مبناي تحليلي نادرست و توجيه اقدام هاي خلاف و خشونت آميز مي کند چه بايد کرد؟
فرمانده سپاه با دروغي بزرگ و تهمتي ناروا نسبت به حجة الاسلام و المسلمين خاتمي و آيت الله موسوي خوئيني، علاوه بر اينکه بي اعتباري به اصطلاح اعترافات افراد دستگير شده را بيش از پيش نشان داد، به نهاد ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي که عظمت گذشته آن اينک ابزاري در جهت توجيه سياست هاي نادرست و انجام اقدام هاي ناسازگار با مباني و ارزش هاي اسلام و انقلاب شده است جفا کرد.
آيا انتظار از مدعي العموم جديد براي نشان دادن عکس العملي مناسب نسبت به اين اتهام و دروغ پردازي و موارد مشابه آن که موجب تشويش افکار و تحريک بعضي افراد و زمينه ساز اجراي برنامه هاي خطرناک مي شود، به خصوص با توجه به وعده رييس محترم قوه قضائيه براي برخورد با تخلفات از هرکس و در هر مقام، انتظاري نا به جاست ؟ به اميد آنکه اين انتظار شرعي و به حق، هر چه سريع تر جامه عمل پوشيده و اين روند اقدامات مغاير با مصالح کشور و منافي با اخلاق و دين و قانون متوقف گردد.
روابط عمومي مجمع روحانيون مبارز - يازدهم شهريور هشتاد و هشت

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ