احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۴ مرداد ۱۳۸۸

ا.ن كه مي گفت بخاطر سرما خوردگي دستبوسي نكرده امروز تو مجلس همه را ماچ كرد

این مطلب توی وبلاگ خانم مینا مرادی بود به آدرس http://minamoradi.blogspot.com





ساسی مانکن هم غیرتی شده

حتما همه تون ساسی مانکن رو میشناسید
این روزها ، جوونا ، هر جا جمع میشن ، تو پارتی، عروسی ، تولد و . . . آهنگهای اونو گوش میدن و کلی حال می کنن
آهنگ آخر ساسی مانکن با همه آهنگهاش فرق داره
اونو خطاب به بعضی ها خونده
اسمش هست : صدامو کشتن
(Saddamo Koshtan)
لینک داونلود با حجم 3.8 مگابایت
http://www.hotlinkfiles.com/files/2723543_6d28a/Sasi%20Mankan-SaddamoKoshtan.mp3

ویدئوی فوق العاده با مزه از رودررویی آقای بازیگر (انتظامی) و نجفی (ریاکار)

حجمش زیاد نیست
حتما ببینید
ضمنا اگه از دوستان ، کسی اسم فیلم رو میدونست تو قسمت نظرانت بنویسه چون من و دوستانم نفهمیدیم اسم فیلم چیه
ممنون
http://www.hotlinkfiles.com/files/2721550_axqk4/Entezami_Najafi.mp4

کار جالب بچه های گرافیست



عکس جدید



به چه قیمتی؟



شعار



اعتراض کانون نویسندگان طنز نسبت به مسدود شدن سایت فاطمه ی رجبی طنز نویس شهیر ایرانی




کانون دفاع از طنز نویسان دنیا در یک بیانیه، اعتراض خود را نسبت به مسدود شدن سایت خانم فاطمه رجبی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: در روزگاری که مردم ایران در غم و اندوه به سر می بردند، نوشته های خانم رجبی لبخند را بر روی لبان همه می نشاند و نوشته های این طنزنویس برجسته باعث شده بود که اغلب مردم رنج و مصیبت های خود را فراموش کنند اما متاسفانه با مسدود شدن این سایت، بار دیگر مردم ایران در غم و اندوه فرو رفته اند.

گفتنیست که خانم رجبی دارای سبکی خاص و منحصر به فرد در طنزنویسی هستند که حتی این سبک نوشتن باعث رشک و حسادت اشخاصی چون هادی خرسندی گشته بود، برخی منابع اعتقاد دارند که مسدود شدن سایت خانم رجبی نتیجه دسیسه های هادی خرسندی بوده است.

احمدی قبل از این روز چهار شنبه راه بیفته بیاد مجلس قسم دروغ بخوره



جنایتی از این مشهود تر:نوجوانی 12 ساله بر اثر ضربه باتوم در بهشت زهرا، به شهادت رسید

پنجشنبه گذشته عليرضا همراه با پدرش براي شركت در چهلم شهداي سركوب اخير به بهشت ندا رفته بودن در هنگام بازگشت لحظه اي دست عليرضا از دست پدرش جدا مي شود ، در اين هنگام دست او از زندگي كوتاه مي شود عليرضا بر اثر اصابت ضربه ي باتوم كه به سرش خورد دچار خونريزي مغزي شد و به شهادت رسيد روحش شاد عليرضا فقط 12 سال سن داشت . خانواده عليرضا بعد از 4 روز بالاخره ديروز توانستند جنازه او را از پزشك قانوني تحويل بگيرند
سید علی خامنه ای عزیز
ای ننگ السادات
این ره که می روی به ترکستان است

آیت الله امامی کاشانی در مسجد جمکران : نور ولایت کم سو شده




روز سه شنبه آیت‌الله امامی کاشانی در سخنانی در مسجد جمکران اظهار کرد که ولایت فقیه نمی‌تواند مشکل ایران را حل کند. او از امام زمان درخواست کرد هرچه سریع‌تر ظهور کند.
او در سخنرانی خود در مسجد جمکران که به طور مستقیم از شبکه قرآن پخش می‌شد، خطاب به امام عصر(عج) گفت: ای امام زمان، اگرچه در عصر غیبت تو ولایت فقیه حاکم است، اما ولایت فقیه نور کمی است که از آن دور سو سو می کند.
امامی کاشانی قبل از آنکه مراسم دعای توسل در مسجد جمکران آغاز شود، با اشاره به کم‌سویی نور ولایت فقیه در ایران، تصریح کرد: او که نمی تواند مشکل را حل کند، این است اوضاع کشور، این است اوضاع دنیا، تو باید بیایی، تو باید مشکل را حل کنی.
این عضو مجلس خبرگان و شورای نگهبان که در مراسم تنفیذ دولت کودتا در روز نکبت نیز شرکت کرده بود، در حالی از ناتوانی ولی فقیه در حل مشکلات کشور سخن گفت که آیت‌الله خامنه‌ای روز قبل در مراسم نمایشی تنفیذ به شدت از کسانی که از الگوهای انقلاب اسلامی (که وی با بیان انقلاب 57 اظهار کرد) در اعتراضات استفاده می‌کنند، انتقاد کرده و این کار را تقلید کاریکاتوری نامیده بود.
میرحسین موسوی که از انقلابی‌ترین چهره‌های اصلاح طلب بوده و هست، در ایام تبلیغات انتخاباتی و پس از وقوع کودتای 22 خرداد، همواره بر استفاده از نمادها و شعارهای انقلابی همچون الله اکبر گفتن در پشت بام‌ها و حضور در محافل مذهبی تاکید کرده است، اما اکنون به نظر می‌رسد این موضوع رهبر نظام را بسیار عصبانی کرده است.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ