احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۴ مهر ۱۳۸۸

پدر داماد ا.ن. ضمن انتقاد از سرکوب: اگر هر یك از مردم كه به خیابان‌ها آمدند یك چوب در دست می‌گرفتند، كل ارتش نمی‌توانست با آنها مقابله كن

سردار احمد خورشیدی در خصوص دادگاه‌های حوادث انتخابات گفت: آنها مخالف نظام نیستند بلكه به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند كه باید به صورت منطقی به آنها پاسخ داده می‌شد. باید بپذیریم كه سازمان رای‌گیری كشور معیوب است. من به چشم خودم دیدم كه در انتخاباتی، رای‌ها را به سادگی جابه‌جا می‌كردند. این مردم اگر می‌خواستند نظام را سرنگون كنند، شعار الله‌اكبر نمی‌دادند. اگر هر یك از مردم كه به خیابان‌ها آمدند، یك چوب در دست می‌گرفتند، كل ارتش نمی‌توانست با آنها مقابله كند.
ادامه مطلب

زمزمه های نارضایتی در میان بازاریان تهران

با دستگیری یکی دیگر از بازاریان شناخته شده تهران، زمزمه هایی حاکی از ناراحتی و نگرانی در میان اهالی بازار شنیده می شود. جواد لاری یکی از بازاریان سرشناس بازار تهران روز چهارشنبه ۲۵ شهریورماه بازداشت شد اما خبر دستگیری وی چند روز بعد
ادامه مطلب

یکی از سوالات دانشگاه صنعتی بابل

سوال اول:
نظر شما در مورد وقایع پس از انتخابات چیست؟
الف - البته تقلبی درکار نبود ولی برخورد نامناسب با معترضان ریشه ی برخی مشکلات بود.
ب - همه چیز از قبل طراحی شده بود و دروغ تقلب را ساخته بودند تا با نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه کنند
ج - تقلب شده بود
د- نظر من دز گزینه ها نیست. نظر من اینست:..
سوال دوم:
نظر شما در مورد دادگاه های اغتشاشات چیست؟
الف -اعترافات برایم غیرقابل انتظار نبود
ب- خود اعتراف کنندگان به گفته هایشان ایمان نداشتند
ج - مسیر دادگاه ها باید تا دستگیری سران اغتشاشات و کسانی که دعوت به اغتشاش می کردند ادامه یابد
د- نظر من در گزینه ها نیست . نظر من اینست . . .

آمریکاییها باز هم قصد ترور ا.ن. را داشتند!!!



سایت حامی دولت جهان نیوز با انتشار تصویر نامه ای مدعی شد علی کردان کارکنان معاونت اداری مالی ریاست جمهوری را با الفاظ غیر عادی خطاب قرار داده است.
این سایت نوشت:

متن نامه اداری مالی ریاست جمهوری که برای امضای کردان فرستاده شده:

اداره کل امور مالی
باسلام

بدینوسیله یک فقره چک به شماره ... مورخ 88.4.30... به مبلغ ... ریال بابت ... به اینجانب علی کردان تحویل گردید.

نوشته کردان ذیل نامه:

« تعجب می کنم چک صادره 88.4.30 چرا امروز آنهم با کنکاش دفتر و با استفاده از سگ های پول مزاج کشف می شود که بنظرم باید سگ های جدید را بجای یافتن در امور مالی تربیت کرد»

خالی بودن صندلیهای سازمان ملل کذب محض بوده این هم مدرکش



در مصاحبه با لری کینگ٬ محمود سوسک شد!

آخ کیف کردم. هیچوقت احمدی نژاد را اینطوری توی منگنه ندیده بودم. بیچاره خودش را باخته بود. مثل خر مانده بود توی گل. چرت و پرت گویی‌هایش هم دیگر کفاف نمیداد.
از او پرسید: شما چگونه چهل میلیون برگه رای را کمتر از ۲۴ ساعت شمردید و به مردم اعلام کردید؟
ان پاسخ داد: خیلی ساده! چهل میلیون رای در چهل هزار صندوق ریخته شده بود و شمارش هر صندوق بطور جداگانه فقط نیم ساعت وقت میگیرد!

خب. منگول! مگر همین فرمول در مورد انتخابات قبلی نبود که معمولا سه چهار روز طول می‌کشید؟؟؟ تازه تعداد آرا در انتخابات قبلی کمتر هم بود. بعد آدم دروغگو کم حافظه میشود. انتخابات اخیر مثلا کامپیوترایز شده بود که محمود اصلا به آن اشاره ای نکرد و همین یعنی اعتراف به تقلب در شمارش آرا. یعنی محمود اصلا نمی دانست علت بظاهر منطقی اعلام زود هنگام آرا استفاده از کامپیوتر بوده و نه آنچه که او گفت و لذا قضیه تقلب در انتخابات را آق محمود همینجا لو داد.

از او پرسید: هزاران نفر از مردم ایران به خیابانها آمدند و گفتند در انتخابات تقلب شده. شما چرا با خشونت با آنها برخورد کردید؟
ان پاسخ داد: مگر پلیس امریکا امروز با تظاهرکنندگان مقابل اجلاس گروه ۲۰ برخورد نکرد؟ ما هم همین کار را کردیم.
لری کینگ زرنگی کرد و گفت: من از شما می‌پرسم. چرا باید مردم را به زندان انداخت؟
ان پاسخ داد: آیا میدانید توی امریکا چقدر زندانی دارید؟
لری کینگ گفت: ولی هیچکدام آنها زندانی سیاسی نیستند. هیچکدام را بخاطر اعتراض به انتخابات به زندان نیفتاده است!

بعد لری کینگ از ان پرسید: وقتی توی زندانهای جمهوری اسلامی به زندانی‌ها تجاوز شد و شما هم خوب این را میدانید و یک آیت الله هم روی این مطلب تاکید دارد شما چه برخوردی کردید؟

ان کمی مکث کرد و گفت: این چیزها در حوزه کاری من نبود. قوه قضائیه ما مستقل است! (مثل اینکه در کشورهای دیگر قوه قضائیه مستقل نیست). بعد یادش نبود که جمله قبلی را گفته فورا گفت: البته من به قوه قضائیه دستور دادم همه چیز را بررسی کنند و هر کس تخلف کرده بود با او برخورد کنند.!

اگر قوه قضائیه مستقل است پس تو این وسط چه کاره هستی به آنها رهنمود دادی؟

برای دوستانی که امکان دیدن پخش زنده مصاحبه ا.ن و لری کینگ را نداشتند توضیح میدهم که بر خلاف تمامی دفعاتی که ا.ن از جواب دادن طفره میرفت اینبار بد جوری دردام لری کینگ گرفتار شده بود . در بهترین فراز این مصاحبه موقعی که ا.ن سعی کرد جواب یکی از سوالات لری کینگ در مورد هولوکاست را مثل همیشه با سوال بدهد لری کینگ به وی گفت اینجا منم که سوال میکنم و شما باید جواب بدهید.

وی در مورد قتل ندا ادعا کرد که قتل در یک کوچه فرعی توسط کسی که با موبایل خود از نیم ساعت پیش از قتل وی را تعقیب میکرده اتفاق افتاده که لری کینگ در جواب گفت ولی در فیلمهای خبری که از ایران میبینیم همه مردم موبایل دارند و در مورد قتل ندا نیز چندین فیلم از چندین زاویه موجود است که توسط چند نفر ضبط شده.

نماینده لبنان هم موقع سخنرانی ا.ن. ، محل سخنرانی را ترک کرد!!



هنر نمایی ا.ن. در سازمان ملل



باز هم سوتی در ترجمه

این عکس مربوط به خوشامد گویی به تیم ملی امید و تیم ملی فوتسال برزیل است.
تیم ملی امید ،
Hope National Team ترجمه شده
Hope یعنی امید
اگر عکس را به طور درست مشاهده نکردید روی آن کلیک کنید


نامه سرگشاده جمعی‌ از بستگان اسرای اصلاحات به احمد توکلی

با سلام و تبریک عید سعید فطر، نامه شما به آقایان خاتمی و موسوی باعث تعجب و تاثر فراوان شد و افسوس خوردیم بر اینکه عقلای قوم اصولگرا نیز منطق و انصاف را کنار نهادند، یکه به قاضی رفتند و راضی‌ برگشتند. نامه شما حاوی نکات و تهمت‌های فراوانی‌ بود که هر کدام جوابیه‌هایی‌ طولانی‌ را طلب می‌کند. فقط قصد داریم به نکاتی‌ در مورد نامه جنابعالی اشاره کنیم.
ادامه مطلب

رسيدگی به ماجرای ۳۰۰ ميليارد تومان گمشده در شهرداری احمدی نژاد

حساب های مالی شهرداری تهران در سال های ۸۲ تا ۸۴ که يکی از پرحاشيه ترين حساب های مالی شهرداری در سال های اخير است، هفته آينده توسط هيات ويژه، بررسی خواهد شد. اين حساب ها که چندی پيش ازسوی حسابرسان رسمی بررسی شده بود دارای ابهاماتی است که باعث شد حسابرسان نتوانند درباره اين حساب ها اظهارنظر کنند و در نهايت اعلام کردند؛ «اظهارنظر در مورد صحت ثبت تمامی رويدادهای مالی امکان پذير نيست.»
ادامه مطلب

نامه براي عزل دستغيب از خبرگان

در اجلاس اخير خبرگان رهبري، درخواست برخي از اعضاي اين مجلس براي عزل آيت الله دستغيب نماينده استان فارس رد شده است. فرارو نوشت يکي از نمايندگان حامي دولت در مجلس خبرگان در جريان نشست اخير اقدام به جمع آوري امضا کرده بود تا مطابق آيين نامه در صورت امضاي دست کم 20 نماينده، اين درخواست به هيات رئيسه و سپس کميسيون تحقيق ارجاع شود، اما ظاهراً مسوولان ارشد نظام پس از اطلاع از اين اقدام مخالفت کرده اند.

مچ گيري تابناک از ايرنا

سایت تابناک اثبات کرد خبر ديدار خاتمي و سوروس از اساس جعلي است. خبرنگار اين سايت در واشنگتن براي اطلاع از صحت و سقم اين خبر دست به تحقيق زد و متوجه شد هتلي با مشخصات ذکرشده در خبرگزاري حامي دولت در شهر نيويورک وجود ندارد. اين سايت نوشت؛ در عالم واقع هرچند مجموعه هتل هاي زنجيره يي با اين نام (ترامپ) در نيويورک وجود دارد اما با مشخصاتي که در خبر ايرنا ذکر شده است تنها هتلي در مرکز شهر شيکاگو در ايالت «ايلينويز» امريکا با 96 طبقه و ارتفاع 415 متري در کنار رودخانه شيکاگو که بعد از برج ويليز دومين ساختمان بلند امريکا است، موجود است. خبرنگار تابناک در ادامه با مدير هتل ترامپ در شيکاگو نيز تماس گرفته و «فاستر» منکر برگزاري جلسه يي با شرکت جرج سوروس در اين هتل شده است.

انتقاد محسن رضايي از سخنان احمدي نژاد در سازمان ملل

کانديداي اصولگرايان منتقد دولت در انتخابات رياست جمهوري دهم که در مناظره انتخاباتي با محمود احمدي نژاد ديپلماسي و مديريت وي را به چالش کشيد، نسبت به نحوه رفتار دولتمردان در نيويورک ابراز تاسف کرده و از سخنان رئيس دستگاه اجرايي در مجمع عمومي سازمان ملل به تندي انتقاد کرد؛ «من تعجب کردم از اين سخنان آقاي احمدي نژاد. اين سخنان بيشتر به اروپايي ها کمک کرد که آن مسير اروپايي را دنبال کنند. نمي دانم چرا و با چه تحليلي ايشان اين صحبت ها را کردند، اين صحبت ها به نفع ما نبوده است. الان اروپايي ها مي گويند بايد ما سخت بگيريم و مديريت کار را مي خواهند در 1«5 ببرند که دست خودشان باشد.» محسن رضايي در پاسخ به سوالي در خصوص سخنان احمدي نژاد در خصوص هولوکاست در روز قدس و تداوم برخي ماجراجويي ها در سياست خارجي به نکاتي اشاره کرد؛ «من نگران اين هستم که دنيا با اين چالش هايي که بين ما و کشورهاي خارجي پيش مي آيد، فکر کند که ما صاحب ايده و نظريات براي تعامل و گفت وگوهاي بين المللي نيستيم و داريم خلأهاي فکري خودمان را با ايجاد چالش ها پر مي کنيم. اين نقطه خطرناکي است. لذا من از ايجاد هر نوع چالشي که اين القا را در سطح بين المللي به وجود آورد، دوستان را پرهيز مي دهم که وارد نشوند. ما به اندازه کافي صاحب ايده و نظر هستيم. ما ايستادگي را از دو طريق مي توانيم پيگيري کنيم؛ يکي اينکه مرتب چالش آفريني کنيم براي اينکه ايستادگي مان را نشان بدهيم و ديگر اينکه ما با حرف هاي منطقي و مستدل و نظرياتي که براي حل مشکلات منطقه و حل مشکلات بين المللي ارائه مي کنيم و با ارائه يک منطق قوي در حقيقت، ايستادگي خودمان را در سطح بين الملل به نمايش بگذاريم. من بيشتر طرفدار اين شيوه دوم هستم.» وي در گفت وگو با سايت آينده، درباره وقايع اخير سياست خارجي و مخصوصاً امتيازات متقابل روسيه و ايالات متحده نسبت به يکديگر با بيان اينکه تا قبل از انتخابات، مساله هسته يي خيلي کمرنگ شده و مساله مذاکره بين ايران و امريکا پررنگ شده بود، به طوري که خود من پيش بيني مي کردم بعد از انتخابات چيزي به نام هسته يي نخواهيم داشت بلکه مساله اصلي اين است که مذاکرات بين ايران و امريکا چگونه شکل خواهد گرفت، افزود؛ حوادثي که بعد از انتخابات به وجود آمد، موضوع را بالعکس کرد. مساله مذاکره ايران و امريکا فرعي شد و مساله هسته يي اصلي شد تا مرز منتفي شدن مساله مذاکرات و ما را به مسير اروپايي کشاندند. مسير اروپايي اين است که هر کاري که غرب مي خواهد با ايران انجام دهد بايد از طريق 1«5 انجام دهد. مثل گوشت قرباني که مي خواهند بين چند کشور تقسيم کنند، از بس اين گوشت لذيذ و لقمه چرب و نرمي است، اروپايي ها هيچ وقت حاضر نبودند ايران و امريکا خودشان مذاکره کنند و بالاخره با اين حوادث مسير را در مسير اروپا انداختند. دبير مجمع تشخيص مصلحت ادامه داد؛ اميدوارم دکتر احمدي نژاد از اين فرصت بين المللي به نحو احسن و به نفع ملت ايران استفاده کنند.

گزارشگر برنامه نود : به دليل اصابت باتوم شوك الكتريكي در بيمارستان بستري شدم

مهدي سليماني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي منطقه خراسان، در خصوص درگيري شب گذشته‌اش با ماموران نيروي انتظامي در ورزشگاه ثامن مشهد، خاطرنشان كرد: پس از حضور هواداران تيم ابومسلم در تونل ورزشگاه و سر و صداي آن‌ها بيرون از سالن كنفرانس مطبوعاتي ماموران يگان ويژه نيروي انتظامي براي خارج كردن آن‌ها وارد تونل شدند كه يكي از ماموران ما را هم به همراه هواداران باشگاه به بيرون هدايت كرد.

وي افزود: زماني كه كارت خود و لوگوي برنامه نود را به اين مامور نشان دادم او خطاب به من گفت شما خبرنگاران همه مانند هم هستيد و بايد شما را زنداني كنم و در حالي كه اين اولين حضور ما در ورزشگاه ثامن در فصل جاري ليگ برتر بود، اين مامور با بيان اينكه شما در هفته‌هاي گذشته هم در ورزشگاه مشكل درست كرده‌ايد قصد بيرون كردن ما را داشت كه ما هم كه قصد حضور در سالن كنفرانس مطبوعاتي را داشتيم در مقابل اين مامور مقاومت كرديم.

وي ادامه داد: پس از مقاومت ما اين مامور با باتوم شوك من و تصويربردارم را مضروب كرد و همچنين از اين باتوم بر روي بدن گزارشگر برنامه دوربين خبرساز كه براي وساطت آمده بود نيز استفاده كرد.
سليماني با اشاره به بستري شدنش در بيمارستان گفت: شب گذشته به مدت سه ساعت در اورژانس بيمارستان فارابي مشهد به دليل اصابت با باتوم شوك الكترونيكي و شوك ناشي از آن كه باعث بالا رفتن ضربان قلب و فشار خونم شده بود بستري شدم اما هم اكنون در سلامتي كامل هستم.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ