احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۳۰ شهریور ۱۳۸۸

اوج حماقت یک موجود زنده : دست تکان دادن برای گروه کروه نابینایان



دستور مستقیم دفتر ریاست جمهوری درباره استعفای چند نفر در وزارت اطلاعات

ضمن سپاس از خدمات بی شائبه و شبانه روزی شما عزیزان در این وزارتخانه و آرزوی توفیق روزافزون برای شما عزیزان در عرصه های دیگر این نظام مقدس که همگی ما از سوی صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر مسئول و موظف به خدمتگذاری به آن می باشیم بر اساس تصمیمی که جناب آقای رئیس جمهور دکتر ا.ن. اتخاذ نموده اند مستدعی است ظرف بیست و چهار ساعت از ابلاغ این نامه استعفای خود را اعلام داشته و راه را برای ورود نیروهای خدوم و جوان دیگر هموار نمایید.
اسفندیار رحیم مشایی
رئیس دفتر و مشاور رئیس جمهور


شناسایی یکی از مزدوران رژیم

تصویر متعلق به فردی با لباس شخصی است که در روز قدس با دوربین عکاسی از خانمها با فاصله بسیار کمی عکس می گرفت.
دوستان اگر اطلاعاتی راجع به وی دارند آن را در قسمت نظرات بنویسند تا منتشر شود
با تشکر


تفاوت دو رئیس جمهور

برای دیدن عکس در ابعاد صحیح روی آن کلیک کنید

دو عکس جالب از میر حسین آباد!!




بدون شرح(نوشته روی دیوار یکی از ادارات دولتی)



دستور قرارگاه‏ ثارالله برای عدم تحویل مدارک پزشکی مصدومان اخیر

قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران، در ابلاغیه‏ای با دو مهر "آنی" و "خیلی محرمانه"، به وزارت بهداشت و درمان پزشکی اعلام کرده است که بیمارستان‏ها حق تحویل مدارک پزشکی مجروحان و مصدومان حوادث پس از انتخابات را به آن‏ها ندارند. به گزارش روزآنلاین، در ابلاغیه قرارگاه ثارالله که سردارمحمد حجازي فرماندهی آن را بر عهده دارد تصریح شده: " تحویل اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحان و مصدومان حوادث اخیر ممنوع می باشد". این ابلاغیه به تاریخ 28 تیرماه ارسال شده و به معاونت سلامت وزارت بهداشت دستور داده "ترتیبی اتخاذ گردد تا بیمارستان ها از تحویل هرگونه اسناد و مدارک به افراد مذکور خودداری نمایند." دستور العمل سپاه، به امضای سرتیپ دوم پاسدارعلی خلیلی، معاون پشتیبانی و رییس کمیته بهداری قرارگاه ثارالله تهران، رسیده و در تاریخ 4 مردادماه از سوی وزارت بهداشت اعلام وصول شده است.

افشاگري یکی از بازداشت شدگان روز قدس در رشت:با زنجیر به سرم ضربه میزدند

یکی از بازداشت شدگان روز قدس در رشت، پرده از رفتارهای نامناسب و ضرب و شتم متهمان توسط نیروی انتظامی برداشت. هادی رسایی - فرزند جمشید رسایی، عضو مشترک شاخه گیلان حزب مشارکت وسازمان مجاهدین و مسوول سابق آزادراه رشت - قزوین - که در تظاهرات اعتراضی روز قدس دستگیر شده یود، اعلام کرد:در 24 ساعتی که در بازداشت نیروی انتظامی بودم به طور ممرتب مرا مورد ضرب و شتم قرار می دادند. وی گفت: در این مدت با زنجیر به سرم ضربه می زدند، فندک روشن زیر ریش من قرار می دادند و در هنگام بازجویی و بعداز پرسیدن هر سوالی، به سرم ضربه می زدند.علاوه بر این ها پس از بازداشت بدون این که سوالی از من بپرسند چندین دقیقه به طور مداوم مرا موردضرب و شتم قرار دادند به گونه ای که در حال حاضر از ناحیه پای راست به شدت دچار آسیب دیدگی شده ام. وی افزود: مسوول بازجویی وقتی فهمید که پدر من عضو حزب مشارکت ئ سازمان مجاهدین است به من گفت که تو را بیشتر از بقیه می زنم چون پدرت عضو این دو سازمان ضد انقلاب است.به پدرت هم بگو که چه کسی و چرا تو را کتک زده است-- گفتنی است هادی رسایی اکنون با حضور در پزشکی قانونی از افرادی که وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند شکایت کرده است. لازم به تذکر است که وی برادرزاده حمید رسایی نماینده اصول گرای مجلس هشتم است

محافط آیفون تصویری (غیر سیاسی)



دلیل تنفر مردم از این دولت مردم فریب

به ساعت درج مطلب دقت کنید
برای دیدن عکس در ابعاد صحیح روی آن کلیک کنید


عشق است روز قدس



احمد قابل پژوهشگر دینی:حتی با تلسکوپ هم ماه قابل رویت نبود

تعیین تاریخ دقیق عید فطر در ایران، یعنی دیده شدن هلال ماه نو که نشانه‏ی پایان ماه رمضان است، همه ساله در ایران محل بحث و گفت‏وگو است. این اختلاف در مورد آغاز ماه رمضان هم هست، اما بحث پایان آن، به معنای بزرگ‏ترین عید مسلمانان، اهمیت بیشتری دارد.
ادامه مطلب

بازداشت یک روزنامه‏نگار دیگر در تهران

سید مهدی نیاکی، روزنامه نگار و یکی از فعالان پایگاه خبری کلمه در دوره پیش از اعلام نتایج انتخابات، از روز 23 شهریور بازداشت شده و به نقطه نامعلومی منتقل شده است.

یکی از بستگان مهدی نیاکی گفت: "مهدی که در خانه‏اش به تنهایی زندگی می‏کرد از روز 23 شهریور مفقود شده است. ظاهرا مامورانی به محل منزل مسکونی وی در تهران آمده و او را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کرده‏اند."

این شخص که از بستگان نزدیک این روزنامه نگار بازداشت شده است، افزود: "مادر مهدی نیاکی در جریان بازداشت پسرش قرار دارد اما به دلیل تهدیداتی که صورت گرفته است وحشت کرده و حاضر نیست بازداشت پسرش را توسط ماموران تایید کند. در واقع به وی گقته شده که بدون سروصدا منتظر بازگشت فرزدنش باشد. با اینحال 6 روز از بازداشت مهدی نیاکی می‏گذرد و متاسفانه هنوز معلوم نیست که وی در کجا نگهداری می‏شود. وی به همراه 4 نفر دیگر از فعالان سایت کلمه 2 هفته پس از اعلام نتایج انتخبات توسط پلیس امنیت تهران احضار شد ولی بازداشت نشده بود."

مهدی نیاکی با بسیاری از روزنامه‏های اصلاح‏طلب همکاری داشت و همچنین دبیر سابق سروبیس اجتماعی ایلنا (خبرگزاری کار ایران) و دبیر سرویس جامعه خبرگزاری سینا که در دولت نهم منحل شد بوده است.

هادی غفاری به گفته خودش به دادگاه احضار شد.

هادی غفاری که سوابق انقلابی و پس از انقلابی او بر همگان روشن است و در انتخابات اخیر جزو طرفدارن و مبلغان مهدی کروبی بود و بعد از انتخابات هم یک سخنرانی تند بر علیه خامنه ای انجام داد به دادگاه احضار شد ، مدرک این احضاریه سخن خود هادی غفاری است که از یکی از نزدیکان خودم نقل میکنم.

دلیل تغییر موضع رهبری

شخص اول نظام در صحبتهای خود حتی بطور غیر مستقیم نیز به جنبش سبز نیشی نزد و همانند رسانه های حکومتی تظاهرکنندگان روز جمعه را «طرفداران اسرائیل در تهران» نخواند. هنگامی که وی با بی ارزش خواندن اظهارات متهمین در دادگاه بر علیه اشخاص دیگر تلاش نمود از هاشمی دلجویی نماید قیافه مبهوت فرمانده سپاه و چهره غضبناک احمدی نژاد دیدنی بود. همین چند روز قبل، فرمانده سپاه با استفاده از همین روش و استناد به اعترافات افراد زندانی، حملات زننده ای را بر علیه خاتمی و میرحسین و کروبی نموده بود و اینک رهبر دارد این روش را بشدت محکوم می کند.
ادامه مطلب

دستگیری نوه های دیگر آیت الله منتظری و دختر آیت الله ربانی املشی

دیروز - جمعه 27 شهریورماه - در جریان راه پیمائی روز قدس در شهر قم نیروهای امنیتی عده ای از بستگان مراجع دینی را که در میان راهپیمایان حامل نماد های جنبش سبز بوده بوده اند دستگیر کرده اند . در میان بازداشت شدگان نام سه تن دیگر از نوه های آیت الله منتظری - حامد - ناصر و هاجر منتظری و همسران آنها و دختر آیت الله ربانی املشی عضو پیشین مجلس خبرگان که در قید حیات نیست و نوه های ایشان به چشم می خورد .

روز چهار شنبه و پنجشنبه هفته گذشته نیز نیروهای دادگاه ویژه روحانیت و اطلاعات قم به منازل آقایان موسوی تبریزی، متقی، دردکشان و چاووشی رفته و ضمن بازرسی منزل دختران آنها را بازداشت و کامپیوترهای آنها را توقیف و همراه خود برده اند .

بر اساس گزارشهای رسیده ، یک تن از سه نوه آیت الله منتظری که پیش از این بازداشت شده بود از زندان آزاد شده است ولی از سرنوشت دو نوه دیگر اطلاعی در دست نیست .

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ