احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۳ شهریور ۱۳۸۸

(گرداب سبز) سرکوبگران شناسایی شده

این وبلاگ حاوی اطلاعاتی از افرادی است که به هر دلیل به خود اجازه می دهند مردم را مورد ضرب و شتم و شکنجه و قتل قرار دهند. با این کار ضمن شناسایی این افراد در جامعه، علاوه بر اینکه مورد مجازات قرار خواهند گرفت، هشداری خواهد بود که دست از اعمال شنیع خود برداشته و به مردم بپیوندند. در این وبلاگ، فهرستی از تصاویر سرکوبگران جهت شناسایی وجود دارد. همچنین، پس از شناسایی، مشخصات آنها جهت اگاهی عموم انتشار داده شده است
gerdabsabz.blogspot.com

(گرداب سبز) سرکوبگران شناسایی شده

این وبلاگ حاوی اطلاعاتی از افرادی است که به هر دلیل به خود اجازه می دهند مردم را مورد ضرب و شتم و شکنجه و قتل قرار دهند. با این کار ضمن شناسایی این افراد در جامعه، علاوه بر اینکه مورد مجازات قرار خواهند گرفت، هشداری خواهد بود که دست از اعمال شنیع خود برداشته و به مردم بپیوندند. در این وبلاگ، فهرستی از تصاویر سرکوبگران جهت شناسایی وجود دارد. همچنین، پس از شناسایی، مشخصات آنها جهت اگاهی عموم انتشار داده شده است.

موسوی: عدم رسیدگی به شایعه دفن دسته‌جمعی، آن را تبدیل به یقین خواهد کرد/ اعتراف در حبس ارزشی ندارد

عضو فراکسیون خط امام(ره) تاکید کرد:«اگر شایعاتی که در مورد دفن عده‌ای از کشته‌شدگان حوادث اخیر، مطرح شده مورد رسیدگی جدی قرار نگیرد،برای مردم و دشمنان تبدیل به یقین خواهد شد.»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، فاضل موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس در نطق میان دستور خود از تریبون مجلس خواستار بررسی صحت و سقم خبر دفن دسته‌جمعی کشته شدگان حوادث پس از انتخابات شد.

وی که جملات خود را با عبارت من «معترفم» و با صدای محکم اعلام می‌کرد، گفت:«من معترضم حرکت‌های آرام و عاقلانه مردم برای مهندسی انتخابات را چنان به بیراهه کشیدن که آدمی را به حیرت می‌اندازد.راستی چرا؟»

موسوی گفت:«معترفم عده‌ای که در سال 42 و سال 57 با چه هجمه‌های ناجوانمردانه به امام(ره) حمله می‌کردند امروز به بهانه حمایت از حکومت اسلامی که قبل از 57 یک سطر هم در مورد آن مطلب ننوشته‌اند، تیشه به ریشه این انقلاب می‌زنند.»

وی ادامه داد:«من معترفم بسیاری از یاران نزدیک امام(ره) امروز از دایره یاری انقلاب امام کنار گذاشته شده‌اند.»

موسوی تاکید کرد:«من معترفم در مبانی دین ما و حتی در حکومت‌های لائیک اعتراف در حبس ارزشی ندارد.»

وی تصریح کرد:«من نمی‌دانم علت چیست و چرا دولت یک سیمای روشن از وضعیت اقتصاد، امنیت، مدنیت، بهداشت، مسکن، فرهنگ، اشتغال، روابط خارجی و ... نمی‌دهد، اما مردم را خس و خاشاک می‌نامند، اين‌ها از كجا سرچشمه می‌گيرد.»

موسوی گفت:«من معترفم آن جایگاهی را که امام در راس امور می‌دانست امروز عده‌ای در عمل و در بیان آن را ذیل امور هم نمی‌دانند.»

نماینده خدابنده تاکید کرد:«من معترفم جریانی که با امام مخالفت جدی از منظر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی داشت و تلاش داشتند تا ثابت کنند امام در این ایده و روش به خطا رفته است امروز در پی آن است.»

وی گفت:«همکاران گرامی فرض نمایم اگر امام امروز در بین ما حضورپیدا کند و بگوید با یادگار من، انقلاب اسلامی چه کرده‌اید؟و چه می‌کنید؟ چه پاسخی داریم؟»

موسوی خاطر نشان کرد:«به خود آییم که دیری است جریانی غیر جریان انقلاب در حال رشد است، اگر دير بجنبيم او رشد خواهد كرد و نه من را می‌شناسد و نه شمايی كه با گفته من مخالفت می‌كنيد.»

مدیرعامل بهشت زهرا برکنار شد

ر پی افشای خبر دفن مخفیانه 44 نفر از کشته شدگان اعتراضات اخیر و پخش تصاویر محل دفن آنها به همراه شماره جوازهای دفن صادر شده از سوی بهشت زهرا ساعتی پیش مدیرعامل بهشت زهرا برکنار شد.
بنابر گزارش پایگاه خبری فراکسیون اقلیت مجلس ،محمود رضاییان از مدیرعاملی سازمان بهشت زهرا برکنار شد.
محمود رضائيان 57 ساله بیش از دو دهه در سازمان بهشت زهرا در پست هاي معاون مالي و اداري - معاون هماهنگي برنامه ريزي و بازرگاني و قائم مقام و از سال 1375 تا برکناریش به مدت 13 سال مدير عامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم امام خميني بود.
گفتنی است در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر این که در روزهای 21 و 24 تیرماه سال جاری پیکر 44 نفر از کشته شدگان اعتراضات پس از انتخابات در تدابیر شدید امنیتی و بدون شناسایی و اطلاع خانواده های آنها در قطعه 302 بهشت زهرای تهران دفن شده است.
هرچند این خبر که اول بار توسط پایگاه اطلاع رسانی حزب مشارکت منتشر شده بود توسط مدیرعامل بهشت زهرا تکذیب شد اما این بار وبسایت نوروز حتی شماره قطعه هایی که این کشته شدگان در آن دفن شده اند و پس از آن تصاویری را از این محل منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در رسانه ها یافت.

پس از رسانه ای شدن این موضوع نمایندگان مجلس و اعضای کمیته ویژه مجلس اعلام کردند که برای رسیدگی به این موضوع روز سه شنبه و همچنین روزهای آتی به محلی که گفته می شود پیکر کشته شدگان اخیر مخفیانه در آنجا دفن شده است خواهد رفت و تحقیقات لازم را به عمل می آورند.

تصویر یاهو مسنجر ا.ن.



اوج نفرت را در چشمانش صفایی فراهانی ببینید



پوزخند محمدرضا جلایی پور رتبه اول کنکور و المپیاد و دانشجوی افتخارآفرین آکسفورد



پوزخند بهزاد نبوی به بیدادگاه



وکیل حجاریان در دادگاه: کسی که نمی تواند حرف بزند چطور ممکن است توهین کرده باشد؟

صلاحی با اشاره به ماده 609 قانون مجازات اسلامی که در کیفر خواست سعید حجاریان آمده و شامل توهین به مقامات است گفت: توهین به مقامات باید علنی بوده و کسی که توهین به او صورت گرفته باید در حین انجام وظیفه بوده باشد و عمل توهینی باید به صورت عمدی یا با قصد بوده و نتیجه اشتباه نباشد و با توجه به وضعیت جسمی موکل من این وضعیت مانع توهین علنی یا شفاهی آقای حجاریان بوده چرا که ایشان قادر به تکلم درست نیستند. وکیل مدافع سعید حجاریان در خصوص ماده 610 قانون مجازات اسلامی مندرج در کیفر خواست موکل خود گفت: اجتماعات موکل بنده برای تبانی علیه امنیت داخلی و خارجی کشور نبود چرا که این امر مستلزم مصادیق خواص مثل محاربه یا براندازی است که این امر در خصوص موکل من صدق نمی‌کند. وی در خصوص ماده 618 که در کیفر خواست سعید حجاریان آمده است اظهار داشت: انجام این جرم مستلزم هیاهو، جنجال یا حرکات غیرمتعارف از سوی متهم است که باز هم با توجه به وضعیت جسمانی تکلمی و حرکتی آقای حجاریان عناصر مادی و معنوی این جرم مفقود است.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ