احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۷ مهر ۱۳۸۸

انشا : فواید واگذاری مخابرات به سپاه


واگذاری مخابرات به سپاه برای مردم عادی چه فایده و یا ضرری دارد؟
از آنجایی که همه کارها در کشور ما فقط برای رضایت خدا و درجهت منافع مردم است پس لابد این کار هم به نفع مردم خواهد بود که این تغییرات را مردم میتوانند در قبض های تلفن و موبایل خود مشاهده کنند.

از ماه آینده وقتی قبض تلفن‌تان از سوی مخابرات بدست‌تان میرسد ممکن است اینگونه باشد:
آبونمان تلفن شهری..... مثلا فلان مقدار
کمک به رزمندگان حماس در غزه....فلان مقدار
همیاری به برادران حرب الله لبنان.... فلان مقدار
سهم عوامل جهادی در عراق.......فلان مقدار
مشارکت در نوسازی پروزه‌های عمرانی ونزوئلا....فلان مقدار
سهم شما در تعاون برای غنی سازی هسته‌ای.....فلان مقدار
کمک به ترویج افکار و رهنمودهای مقام رهبری در افریقا....فلان مقدار
اقساط بازپرداخت بدهی شما به ساخت نیروگاه برق در سریلانکا....فلان مقدار
خمس و زکات و سهم امام و صدقات و نذورات...فلان مقدار
مشارکت در فیلترینگ سایت ها و وبلاگها....فلان مقدار
شنود مکالمات همسر شما جهت جلوگیری از انحراف ایشان در زمانی که خودتان در منزل نیستید...فلان مقدار
کمک به ترمیم و تکمیل توالت مسجدی در حوزه مخابراتی شما...فلان مقدار
خرید شربت صلواتی و حلیم برای روزعاشورا...فلان مقدار
متفرقه....فلان مقدار
-------------------------------
جمع کل: فلان مقدار(یک فلان بزرگ!)
تذکر: درصورت عدم پرداخت بموقع بدهی‌تان٬ به مجرم اقدام علیه امنیت ملی و تلاش برای انقلاب مخملی و جاسوسی برای انگلیس و محافل صهیونیستی و اهانت به مقام شامخ ولایت دستگیر و مورد تجاوز قرار خواهید گرفت.

نصرمن الله و فتح قریب
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا مستقر در ادراه پست و تلگراف و تلفن
با تشکر از دوست خوش ذوقمان : mollah.blogspot.com

در پی انتشار خبر اختصاص دو سوم بلیط های دربی پایتخت به نیروهای انتظامی روزنامه 'دنیای فوتبال' توقیف شد

تا کنون هیچگاه یک روزنامه ورزشی به حکم دولت ایران تعطیل نشده است و در صورتی که وجود حکمی در مورد توقف انتشار روزنامه دنیای فوتبال از سوی وزارت ارشاد ایران به اثبات برسد، این اولین مورد توقف انتشار یک روزنامه ورزشی به حکم دولت محسوب می شود.
ادامه مطلب

پس از دختر شهید باکری، پسر شهید همت هم فریاد زد/ گویا آقای رییس جمهور میخواهند دروغی را با دروغ دیگر بپوشانند!

در اولین تظاهرات سكوت در اصفهان بعد از این كه اعلام می شود فرزند و همسر شهید همت در جمعیت حضور دارند، برادر كوچكتر من را مضروب می كنند و سه بار تلاش می كنند او را دستگیر كنند كه دو بار مردم او را نجات دادند و بار سوم یكی از ماموران نیروی انتظامی او را نجات می دهد و به پهلوی مادرم چنان با باتوم ضربه وارد كردند كه ما تا نیمه شب در بیمارستان بودیم تا كلیه اش خونریزی نكند. به یكی از دوستان می گفتم همیشه به هیات می رویم، روضه پهلوی شكسته حضرت فاطمه را گوش می كنیم، اما اكنون به پهلوی مادر خودمان این گونه ضربه وارد می كنند.
ادامه مطلب

تعطیلی بی سر و صدای کمیته حقیقت یاب مجلس

عضو کمیته حقیقت یاب مجلس خبر داد: «گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس تا کنون تهیه نشده است و این کمیته در یک ماه و نیم گذشته هیچ جلسه‌ای برای جمع بندی نداشته است». حمید رضا کاتوزیان در گفتگویی با مهر، این خبر را اعلام کرد و در پاسخ به این سئوال که چطور شما در مصاحبه های گذشته از نهایی شده این گزارش خبر داده بودید، نیز گفت: «علت این بود که افرادی که مسئول تهیه این گزارش بودند مدام سخن از تهیه آن گفتند اما در زمان کنونی هیچ گزارشی آماده نشده است، زیرا در صورت تهیه گزارش باید یک جلسه برای جمع بندی آن تشکیل شود که در یک ماه و نیم گذشته هیچ جلسه‌ای تشکیل نشده است». عضو کمیته حقیقت یاب مجلس یادآور شد: «به نظر می‌رسد فرد یا افراد مسئول که ماموریت نوشتن این گزارش را داشتند پیگیری لازم را نداشته و هیچ اقدامی برای تهیه آن نکرده‌اند». کمیته حقیقت یاب مجلس بعد از حمله عده ای ناشناس به کوی دانشگاه و مجتمع مسکونی سبحان درحوادث و اتفاقات اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات تشکیل شد و ماموریت شناسایی عوامل حمله کننده به کوی و مجتمع سبحان و همچنین بررسی ابعاد دیگر این حادثه را بر عهده داشت.

دختر شهيد باكري: پدر من را رفقاي آقاي ا.ن و آقاي محصولي از سپاه تصفيه کردند و از او خواسته بودند توبه نامه بخواند

در جنگ همه ديده مي شوند. از گلوله هاي سربي تا سرداران جنگ. از سياستمداران پشت پرده تا فرماندهان عالي رتبه. از خاکريز و شيار و تنگه تا هواپيما و هم پيمانان سياسي و ديپلماتيک. اما بعد از جنگ بعضي ها اصلاً ديده نمي شوند يا کمتر ديده مي شوند. اين ناديده شدگان يا کمترديده شدگان سهمي کمتر از فرماندهان که حمله و دفاع را اداره مي کنند، ندارند. پيوندهاي عاطفي ميان اميران و سرداران با اينان فضايي مي آفريند که موضوع جنگ را متمايز مي کند. بعد از جنگ به نام خانواده شهدا خيلي ها خيلي کارها کردند. خيلي ها خيلي حرف ها زدند. خيلي ها هم به خاطر همين خيلي کارها و خيلي حرف ها به خيلي جاها رسيدند. يادم مي آيد در بحبوحه راي اعتماد به صادق محصولي وقتي حرف هاي فاطمه چهل اميراني (همسر حميد باکري) را چاپ کرديم، يکي از همين خيلي ها که خودشان را وارث تام و تمام جنگ و شهادت و رزمندگان مي داند بر ما خرده گرفت که ديگر سراغ خانواده شهدا نمي رويم. اين بار به بهانه هفته دفاع مقدس نه سراغ سرداران که پاي سخنان دو تن از ناديده شدگان جنگ نشسته ايم؛ مهدي همت فرزند سردار دلاور ايران زمين حاج محمدابراهيم همت و آسيه باکري فرزند شهيد حميد باکري. سخنان مهدي و آسيه تعديل شده است. همه آنچه را در سينه داشتند با ما هم نگفتند اما آنچه گفتند در توان محدود ما نبود. باشد آنان که شهدا را دستاويز يورش به ديگران مي کنند همين حرف ها را بشنوند شايد به خود آيند و به اين پرسش پاسخ بدهند؛ بعد از شهدا چه کرده اند؟

دانشگاه خیلی خطرناک شده حسن!!!

چند ساعت پس از انتشار خبر آمدن احمدي نژاد به دانشگاه تهران، شوراي تامين امنیت تهران طي جلسه اي به اين نتيجه رسيد كه رفتن او به دانشگاه، آن هم در اين شرايط به هيچ وجه به صلاح نيست. در گزارش اين جلسه به احمدي نژاد اعلام شده بود كه "حضوري اينچنين تا اطلاع ثانوي به تقويت ضد انقلاب (بخوانیم حاميان جنبش سبز) مي انجامد".

خبری که رسما منتشر نشد؛ درپي اين تصميم بود كه استفاده از اتوبوس هاي شركت واحد برای انتقال دانشجویان دانشگاه امام حسين سپاه و نيز دانشجويان بسيجي دانشگاه هاي ديگر به دانشگاه تهران لغو شد.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ