احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۸ شهریور ۱۳۸۸

افطاری آقا !!!!

خامنه ای خون جوانان ما می چکد از چنگ تو

برای دیدن عکس در ابعاد صحیح روی آن کلیک کنید

تجاوزی دیگر به دختران

اکثر کسانی که به صورت مخفیانه و بی‌نام و نشان در بهشت زهرا دفن شدند، دخترانی هستند که مورد تجاوز وحشیانه‌ی نیروهای امنیتی و شبه نظامی قرار گرفته‌اند و دفن شبانه و غیرقانونی آن‌ها نیز برای جلوگیری از افشای ابعاد جنایات رخ داده صورت گرفته است. یک دختر دیگر، همچون ترانه موسوی، قربانی جنایت‌پیشگی برخی بسیجیان شده و پس از آن هم جنازه‌ی وی با اسید سوزانده شده و در نهایت بدون حضور خانواده‌اش به صورت مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است. جالب است؛ تقدیر این بوده که خبر این جنایت، درست در روزی منتشر شود که دولت کودتا نمایش تشکیل کابینه را در دستور کار دارد؛ دولتی که بی‌اغراق با خون‌ریزی و جنایت بر سرکار آمده است.به گفته‌ی مطلعان، سعیده پورآقایی پس از بازداشت مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است. متجاوزان جنازه‌ی وی را از زانو به بالا در اسید سوزانده‌اند تا آثار این جنایت شنیع به صورت کامل از بین برود. سپس خانواده‌ی وی تحت فشار قرار می‌گیرند تا علت مرگ دخترشان را بیماری شدید کلیوی اعلام کنند.

خاطره با مزه شمس الواعظین از جلاد مرتضوی

یادم است چند سال پیش در جمعی بودم که ماشالله شمس الواعظین ، از روزنامه نگاران سرشناس کشور خاطره ای از قاضی مرتضوی تعریف کرد . شمس الواعظین میگفت : " در دهه هفتاد وقتی مرتضوی قاضی شعبه ۱۴۱۰ بود و صدهها روزنامه را یک شبه به مسلخ کشاند از سوی او به دادگاه احضار شدم . حمیدرضا جلایی پور را هم با خودم برده بودم که اگر وثیقه خواستند او تامین کند . پس از ساعتی بازجویی که به تفتیش عقاید بیشتر میماند جلایی پور آمد داخل اتاق برای گذاشتن وثیقه . مرتضوی به جلایی پور درباره من اینگونه گفته بود : " آقای جلایی پور شمس الواعظین آدم خطرناکی است ، از او دوری کن " . جلایی پور از مرتضوی پرسید که من چه خطری دارم و مرتضوی اینگونه پاسخ داد : " این آقا ریمیل دارد " جلایی پور با تعجب گفت : " آقای مرتضوی " ریمیل " که جزء لوازم آرایش زنانه است " و مرتضوی هم اینگونه سوادش را به رخ جلایی پور کشید : " ریمیل شمس الواعظین به کامپیوتر وصل میشود ! " منظور قاضی مرتضوی از " ریمیل " همان " ایمیل " بود . این قاضی که تفاوت " ریمیل " با ایمیل را نمیداند بعدها حکم بازداشت چندین وبلاگ نویس را صادر و شخصا از آنها بازجویی کرد
منبعwest1.blogfa.com

برادران شیپیشو!!! کجایید که عکس آقا رو آتیش زدن



وزیع گوشت گوساله در نمایشگاه قرآن!

اینهم نمونه ای دیگر از هتک حرمت دین توسط دولت کودتا، اینان حتی قرآن را نیز به سخره گرفته اند. به گزارش ایرنا، پس از تجربه خوب وزارت نيرو در هفدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم، وزارت بازرگاني نيز اين محل را براي توزيع گوشت قرمز(سردست گوساله) به قيمت دولتي کيلويي پنج هزار تومان انتخاب کرد. دوازدهمين روز از هفدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم درحالي سپري شد که مراجعه کنندگان پس از بازديد از بخش هاي مختلف ،گوشت قرمز - سردست گوساله بسته بندي شده - را از غرفه هاي تازه تاسيس وزارت بازرگاني خريد مي کردند. اگر چه عرضه گوشت با صف روبه رو بود اما مردم راضي بودند و از اين اقدام مسوولان استقبال و به نوعي تشکر هم مي شد.

کروبی: با توقیف روزنامه و فیلتر سایت، ما متوقف نمی‏شویم

کروبی با اشاره به هجمه ای که به وی به علت نگارش نامه‏ای به هاشمی رفسنجانی شد گفت: " من هیچ‏گاه بدون سند حرف نمی‏زنم و هرگاه حرفی زده‏ام تا آخر پای آن ایستاده‏ام و تا جایی که بتوانم از حقوق مردم دفاع می‏کنم." وی با اشاره به دادگاه‏های نمایشی که برای فعالان سیاسی برگزار می‏شود گفت: "در این جلساتی که برگزار شد، این چهره‏ها می‏گویند که تقلبی در انتخابات صورت نگرفته و خارجی‏ها در حوادث پس از آن دخالت داشتند. من نمی‏دانم که این حرف‏ها در چه شرایطی مطرح می‏شود، ولی من می‏خواهم این را بگویم که وقتی فردی از درون زندان و در شرایط خاص می‏گوید که در انتخابات تقلب نشده اثری در افکار عمومی ندارد." وی خطاب به مسئولان گفت: "شما که مدام می‏گویید در انتخابات تقلبی نشده و این افراد هم که این را در این شرایط خاص و تحت فشار تکرار می‏کنند، پس دیگر ترس شما از چیست. اگر شما به گفته‏های خود اعتقاد و اطمینان دارید یک برنامه‏ای را در تلویزیون برگزار کنید و استدلال های خود را برای اینکه تقلبی صورت نگرفته بیان کنید و آن‏گاه از طرف ما هم دو نفر می‏آیند و استدلال‏های خود را مطرح می‏کنند. شما که معتقدید مردم خود می‏فهمند اجازه دهید که قضاوت نهایی با مردم باشد." مهدی کروبی سپس اظهار داشت: "شما در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می‏شوید که مردم از چه فکر و اندیشه‏ای حمایت می‏کنند، زیرا مردم به قول شما خودشان می‏فهمند و درباره آنچه روی داده است داوری می‏کنند. این فشارهایی که بر فعالان سیاسی و دانشگاهی وارد می‏شود نشان‏دهنده ضعف است و ما در برابر این فشارها ایستادگی می‏کنیم و مصمم و با اراده به راه خود ادامه می‏دهیم." وی در نهایت خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: "به مانند همیشه این روزهای سخت نیز می‏گذرد و دوباره روزنامه و سایت هم فعال خواهند شد. بنابراین شما باید با اراده و مصمم به راه خود ادامه دهید و با برنامه‏ریزی با جدیت به فعالیت تشکیلاتی و حزبی خود بپردازید."

پیام تهدیدآمیز یک مرجع تقلید به لاریجانی: حتی یک زن هم رأی بیاورد کل کابینه را نامشروع اعلام می کنم

جهان نیوز ، وابسته به علیرضا زاکانی نوشت: هر چند موضع اصلی اغلب کارگزاران نظام نسبت به معرفی چند وزیر، مقدم بودن شایستگی زنان در برابر جنسیت آنان می باشد اما با این حال خبرهای رسیده از منابع موثق حکایت از آن دارد که با وجود اینکه فتوای رهبر معظم انقلاب منعی را نسبت به معرفی وزیر زن اعلام نمی دارد اما با این وجود به دولت مردان اعلام شده که دغدغه های مراجع در نظر گرفته شده و تایید آنان نیز برای همراهی با این تصمیم جنجالی اخذ شود. پس از آنکه سایت جهان از نامه و پیغام گلایه آمیز چند مرجع به دلیل معرفی وزیران زن به مجلس خبر داد، این بار مطلع شد که یکی ازمراجع معترض به این موضوع با ارسال پیامی تند و تهدید آمیز خطاب به رئیس مجلس اعلام کرده که در صورتی که حتی یکی از زنان مذکور رای بیاورند تمامی دولت و کابینه را فاقد مشروعیت اعلام خواهد کرد. در همین حال، خبر می رسد که یکی از نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی به وزیران زن معرفی شده پیشنهاد استعفا را قبل از هر گونه اتفاق ناخوشایندی داده که این زنان اعلام کرده اند که رئیس جمهور از آنان قول ایستادگی تا آخر را گرفته و در صورت رای نیاوردن آنان دوباره چند وزیر زن به مجلس معرفی خواهند شد.

محافظان ا.ن. از مجلس بیرون انداخته شدند

با تذکر یک عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس و همچنین علی لاریجانی، محافظان محمود احمدی‌نژاد ناچار به ترک صحن علنی مجلس شدند.. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در اقدامی بی‌سابقه در طول نه دولت گذشته، محمود احمدی‌نژاد امروز به همراه دو محافظ خود وارد صحن علنی مجلس شده بود که این محافظان در دو امتداد صندلی احمدی‌نژاد در ردیف جلوی پارلمان مستقر شدند. این موضوع با اعتراض برخی از نمایندگان از جمله اقبال محمدی نماینده مریوان مواجه شد.نماینده مریوان در تذکر خود گفت که :« اینجا خانه ملت و منطقه امنی است و این اطمینان بین مجلس و دولت باید دو طرفه باشد.» محمدی در گفتگو با «پارلمان‌نیوز»، در مورد تذکرش تاکید کرد که پس از تذکر و اعتراض او به حضور محافظان احمدی‌نژاد در صحن علنی، رییس مجلس توسط یکی از اعضای هیات رییسه به محافظان پیغام فرستاد که صحن علنی را ترک کنند. عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس با بیان اینکه طبق مواد 6-7-8 آیین‌نامه داخلی مجلس فقط رییس‌جمهور، معاونین و وزرا می‌توانند در صحن علنی مجلس حاضر شوند، گفت:«ورود هرکس به غیر از این افراد طبق آیین‌نامه ممنوع است.» وی در مورد تعداد محافظان گفت:«دو محافظ بودند که دو طرف آقای احمدی‌نژاد در امتداد صندلی ایشان نشسته بودند، حتی زمانی‌که یکی از نیروهای بخش خدمات به یکی از محافظان گفت آنجا ننشینید گفت من اینجا می‌نشینم.» نماینده مریوان تاکید کرد:«حضور یک رییس‌جمهور با محافظ در صحن مجلس تاکنون سابقه نداشته است و درباره دلیل این کار آقای احمدی نژاد باید گفت"الله اعلم".» محمدی تصریح کرد:«بعد از تذکر من، آقای لاریجانی به یکی از اعضای هیات رییسه گفت که به آنها تذکر دادند و به بیرون رفتند.»

کروبی اولین فراخوان رسمی راهپیمایی معترضان در روز قدس را صادر کرد

مهدی کروبی نامزد معترض به نتیجه انتخابات گفت که مردم در روز قدس باردیگر قدرت خود را نشان خواهند داد و مسئولان متوجه خواهند شد که آنها از چه فکر و اندیشه‌ای حمایت می‌کنند. روز قدس، در جمعه پایانی ماه رمضان هر سال، در بسیاری از کشور‌های مسلمان به نشانه همبستگی با مردم فلسطین برگزار می‌شود. هواداران میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعلام کرده‌اند که با حضور در راهپیمایی این روز، باردیگر اعتراض خود به نتیجه انتخابات را نشان خواهند داد. آنها از کروبی، موسوی و خاتمی خواسته‌اند که در این راهپیمایی شرکت کنند.

چهره واقعی رئیس جمهور زوری (محمود ا.ن.)



تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ