احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۵ آبان ۱۳۸۸

شباهت جالب سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی با شترمرغ!!!!

در صورت مشاهده نکردن عکس در ابعاد صحیح روی آن کلیک کنید


نامه سرگشاده شماری از چهره های سیاسی ایران: به سمت فاجعه نروید، با مردم آشتی کنید!

شماری از چهره های سیاسی شناخته شده ایران طی نامه ای سرگشاده نسبت به فاجعه ناشی از بحران حاکم بر کشور کرده اند. آنها در نامه خود از جمله نوشته اند: سطح شگفت انگیز خشونت حاکمیت جمهوری اسلامی در برابر اعتراضات برحق و مسالمت آمیز فرهیختگان، نواندیشان، فعالان سیاسی، زنان، دانشجویان، هنرمندان و کارگران جامعه، نشانگر چیرگی فرهنگی در درون حکومت است که بهیچ وجه با سرشت ایرانیان همخوانی ندارد. این رفتار که نه تنها درمان بخش رویدادهای پیش آمده نیست، بلکه گسست میان حکومت و مردم را بیش از بیش نمایش داده و چهره مخدوش جمهوری اسلامی را در افکار عمومی جهانی تیره تر ساخته است. برای رفع دشواری هایی که مردم ایران سی سال است با آن دست به گریبان بوده و اکنون حاکمیت را هم در بن بستی بس خطرناک گرفتار ساخته است، هیچ راهی جز بازگشت بسوی ملت و پذیرش خواست های مردم که محترم شمردن آزادی های اساسی و پایبندی به حاکمیت ملی و قانون است وجود ندارد. بی تردید، نخستین گام در این راه، آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی و عقیدتی، لغو مجازات اعدام و قوانین غیر انسانی و محدود کننده حقوق شهروندی و بالاخره استقرار نظام مردم سالار عاری از هرگونه تبعیض، و رفع و نفی هرگونه مبانی قدسیه در رابطه با اداره امور کشور و جامعه است. تنها در این صورت است که می توان از فاجعه ملی پیش رو جلوگیری کرد. عباس امیرانتظام، هرمیداس باوند، عیسی خان حاتمی، علی حاج قاسمعلی، حمیدرضا خادم، محمدعلی دادخواه، جمال درودی، آرش رحمانی، اشکان رضوی، کورش زعیم، خسرو سیف، حشمت الله طبرزدی، حسین مجتهدی، علی اکبر معین فر.

مراقبت های ویژه

پزشک: سلام دوست عزیز! اسم شما چیه؟
احمدی نژاد: سلام دکتر! اسم ما دکتر احمدی نژاده.
پزشک: حالت نسبت به قبل بهتره؟ چطوری؟ دواهاتو می خوری؟
احمدی نژاد: حالم خیلی خوبه، دواهام رو می خورم، فقط اگر زودتر مرخص می کردین می رفتم خیلی خوب بود، خیلی کار دارم.

پزشک: چه جالب! بگو ببینم، شما الآن چه کاری داری؟
احمدی نژاد: ما الآن باید بریم منتظرمون هستن، می خوایم بریم برای مدیریت جهان.
پزشک: چه عالی! چطوری می خوای جهان رو مدیریت کنی؟
احمدی نژاد: برنامه شو ریختم، ما اول اسرائیل رو از روی نقشه جهان پاک می کنیم؟

پزشک: چطوری؟ به این فکر کردی؟
احمدی نژاد: بله، حساب کردم، پنج شش میلیون نفر هستند، می بریمشون آلاسکا.
پزشک: با چی پنج میلیون نفر رو می بری آلاسکا، حالا فرض کنیم بردی، بعد چی کار می کنی؟
احمدی نژاد: بعدش می رم سازمان ملل، اونجا دعای فرج می خونم....

پزشک: توی سازمان ملل؟
احمدی نژاد: بله، کاری نداره،اونجا علیه اسرائیل سخنرانی می کنم و بعد همه برام دست میزنن، بعد تشکیلات سازمان ملل رو تغییر می دیم.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ