احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۹ شهریور ۱۳۸۸

نامه دکتر عبدالکریم سروش به رهبری که بوی الرحمانش بلند شده

شما حاضر بودید آبروی خدا برود اما آبروی شما نرود. مردم به دیانت و نبوت پشت کنند اما به ولایت شما پشت نکنند. شریعت و طریقت و حقیقت مچاله شوند اما ردای ریاست شما چین و چروک نخورد. اما خدا نخواست. دلهای سوخته و لبهای دوخته و خونهای ریخته و دست های بریده و دامانها ی دریده نخواستند و نگذاشتند. پاکان و پارسایان و پیامبران نخواستند. محرومان و مصلحان و ستم کشیدگان و ستم ستیزان نگذاشتند.
ادامه مطلب

جزئیات مجروح شدن فرزند شهید دکتر بهشتی

دیروز صبح به ما خبر رسید که روز سه شنبه بعد از ظهر هنگام بازداشت دکتر علیرضا بهشتی جدال لفظی بین یکی از نیروهای اطلاعاتی و ایشان رخ داد که موجب درگیری فیزیکی گشته که در زمان انتقال ایشان از منزل به بازداشتگاه احتمالا داخل اتومبیل صورت گرفته....
ادامه مطلب

محسن مخملباف: سپاه به دنبال از بین بردن اسناد است

محسن مخملباف، کارگردان سرشناس ایرانی که در خارج از کشور مستقر است، در گفت‌وگو با رادیوفردا از دریافت اخباری در زمینه احتمال بازداشت میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران اعتراض‌های اخیر در ایران خبر داد.
ادامه مطلب

رفتارهای نیروهای امنیتی و قضایی در روزهای اخیر کاریکاتوری از اقدامات نهادهای امنیتی در دهه ۵۰ است

شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی با صدور بیانیه ای اقدام نهادهای امنیتی و قضایی را در روزهای اخیر محکوم کرد.

در روز ها و شب های نیایش قدر و شهادت امام عدالت و زخم خورده جاهلیت شاهد رفتار های به دور از عدالت و جاهلانه نهاد های امنیتی هستیم. تشدید برخوردهای امنیتی و قضایی در روزهای اخیر نشان از آن دارد که روزهای سختی پیش رو است . روزهایی که اتش خشم مردم نسبت به رفتار زورگویان را مضاعف خواهد کرد. پلمپ دفتر شخصی دبیر کل حزب اعتماد ملی و همچنین دفتر حزب اعتماد ملی و ضبط مدارک موجود در این مکانها برای این صورت گرفته است که اسناد رسوایی بیشتر نهادهای امنیتی و قضایی فاش نشود.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ