احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۶ شهریور ۱۳۸۸

اساتید دانشگاههای تهران:آقای خامنه ای ! خود را با علی تشبیه نکنید

27 تن از استید دانشگاههای تهران طی نامه ای سرگشاده به خامنه ای، سخنان اخیر وی در نماز جمعه مبنی بر مقایسه ولایت خویش با ولایت علی را زمینه ای برای قلع و قمع مخالفین و معترضین به نتیجه دروغین انتخابات ریاست جمهوری ایران دانسته و نسبت به عواقب آن هشدار داده اند.
"اصولاً چه تشابهی بین نظام ضد دینی و ضد انسانی شما و نظام مبتنی بر حقّ و عدل امام علی است که شبیه سازی می کنید تا با عوام فریبی و به لجن کشیدن دین خدا و ولیّ او ، چند روزی بر عمر ننگین نظام ضد جمهوری و ضد اسلامی خویش بیفزایید.شما شبیه امام علی نیستید و مخالفین شما هم شبیه مخالفین امام علی نیستند. زیرا هر سه گروه مخالف امام علی ، بر علیه عدالتخواهی امام شمشیر کشیدند. در حالی که مخالفین شما برای احقاق حق انتخاب مردم و تعیین تکلیف رأی ربوده شدة آنها در برابر شما به اعتراض ایستادند و با مسالمت و مدنی ترین شکل ممکن به تحقیر ملت توسط کودتاگران و دزدان رأی مردم اعتراض کردند. نه باتوم داشتند و نه سلاح سرد و گرم ، در حالی که ایادی آشوبگر و اغتشاشگر شما هم باتوم داشتند و هم سلاح سرد و گرم و سبعیت. پس با چه منطقی خود را به جای امام علی می نشانید و مخالفین خود را به جای مخالفین امام علی؟ و بی شرمانه از مدارای با مخالفین دم می زنید ؟"
متن کامل نامه در ادامه مطلب

روز قدس



روز قدس



حسین نورانی نژاد بازداشت شد

حسین نورانی نژاد از مسئولین غرب تهران ستاد میرحسین موسوی و عضو قدیمی جبهه مشارکت ایران اسلامی و نویسنده وبلاگ «هبوط ناتمام» عصر چهارشنبه ۲۵ شهریورماه در منزل یکی از بستگانش توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.// حسن نورانی نژاد مسئول كميته اطلاع رساني جبهه مشاركت که به نیروی اعتقادی شهره است بعد از حوادث و فجایع تلخ بعد از انتخابات از پیگیران برگزاری مرتب دعای کمیل در دارالزهرا بود.////////به نظر مي رسد بازداشت هاي اخير در مقابل دارالزهراء كه زير نظر حجت السلام محتشمي پور اداره مي شود به منظور افزايش رعب و وحشت در ميان اصلاح طلبان و در نهايت تعطيلي برنامه هاي اين مكان مذهبي است هرچند كه در مقابل اين رفتارهاي اقتدارگرايان، دارالزهرا شاهد حجم فزاينده مردم مومن و مسلمان بوده است. /////////// وی در آخرین پست وبلاگش با عنوان «روز قدس و آرزوی جهانی بدون بربرها» نوشت: روز جهانی قدس، روز مبارزه با بربریت است و جبهه ی مدنیت این عرصه را به بربرها وا نمی دهد. در روز قدس مرگ بربریت را در همه ی جهان فریاد می زنیم

كروبي ساعت 11 روز جمعه در ميدان 7تير!

مهدي كروبي‏ كانديداي معترض انتخابات دهم رياست‌جمهوري و از رهبران جنبش سبز ملت ایران ساعت 11 فردا جمعه‏ از ميدان 7 تير به سمت ميدان انقلاب حركت مي‌كند. كروبي اعلام كرده است كه در اين ساعت همراه با مردم در راهپيمايي روز قدس حاضر خواهد شد.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ