احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۳ آبان ۱۳۸۸

عکس برگزیده



گرامیداشت هفته پلیس در ورامین : سفید پوشان سبز اندیش !!!!



فیلم کامل سناریوی از پیش طراحی شده کودتاچیان برای حمله به مهدی کروبی

با دقت در زاویه و نوع حرکت دوربین به خوبی آشکار می‌شود که تیم فیلمبرداری از همان بدو ورود کروبی در حال تعقیب اوست. دوربین از پشت سر کروبی و در جاهایی کار گذاشته شده است که ازسطح مردم عادی حاضر در نمایشگاه فاصله دارد و به همین دلیل فیلمبردار با تسلط کامل روی دوربین فاصله خود را با سبزها حفظ می‌کند تا مبادا دوربینش به همان بلایی دچار شود که دوربین گزارشگر پرس تی‌وی در برابر سفارت ایران در لندن به آن گرفتار آمد!

بعد گذشت تقریبا یک دقیقه از تماشای فیلم، ناگهان جمعی که کاملا با دوربین هماهنگند و حتی با گاف‌ دادن و نگاه‌ به دوربین این هماهنگی را به خوبی علنی می‌کنند وارد فیلم می‌شوند و شروع به شعار دادن علیه کروبی می‌نمایند. جالب این‌جاست که در این لحظات، فیلمبردار نه دستش می‌لرزد و نه تعادلش را از دست می‌دهد. آنقدر همه چیز طراحی شده و از پیش تنظیم شده است که حتی یک نفر هم از پشت سر فیلمبردار عبور نمی‌کند.
ادامه مطلب

داستان انقلاب

از انقلاب ترافیکش ماند و از آزادی میدانش، از استقلال هتل ماند و از جمهوری خیابانش و این بود حکایت جمهوری اسلامی

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ