احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۶ مهر ۱۳۸۸

تولدت مبارک مستر پرزیدنت



فردین معصومی دوم شد ولی با شال سبز رفتنش روی سکو ارزش طلا رو داشت

اگرر عکس به طور کامل دیده نمی شود روی آن کلیک کنید


بیانیه شماره 13 رئیس جمهور موسوی (یک روز قبل از تولدش)

اینجانب آخرین جمعه از رمضان امسال را در میان کسانی حاضر شدم که جمعی از آنان با مشت‌های گره کرده به پیشوازم آمده بودند و برایم آرزوی مرگ داشتند. در مسیر پرهیاهویی که بایکدیگر همراه شده بودیم سیمایشان را مرور می‌کردم و می‌دیدم‌ که آن چهره‌ها را دوست دارم. و می دیدم پیروزی ما آن چیزی نیست که در آن کسی شکست بخورد.
ادامه مطلب

دومين نامه مهدی کروبی به هاشمی رفسنجانی: پاسخ شما به مردمی که از وظايف مجلس تحت رياست شما در شرايطی چنين خطير پرسش می کنند، چيست؟

اگر قرار بر اين است که در مجلس خبرگان هيچ خبره ای جز به تاييد سخن نگويد آيا بهتر آن نيست که اجلاس سالانه ای هم برگزار نکند؟ به راستی ديگر چه احتياجی است به هزينه کردن از بيت المال و داشتن ساختمان و دفتر و کارمند واين همه هزينه کردن. آيا بهتر نيست چنين مجلسی را بگذاريد فقط برای روز مبادا که خدای نکرده اتفاقی برای مقام رهبری رخ دهد؟
ادامه مطلب

در پی بی لیاقتی مجلس خبرگان پیشنهاد تشکیل شورای فقیهان مستقل به سرپرستی آیت الله العظمی منتظری

مجلس خبرگان هفته ی گذشته به جای آن که علی خامنه ای را به سبب سوء مدیریت و بری شدن از عدالت استضیاح کند در بیانیه ای همچنان وی را مورد تایید قرار داد تا مردم ایران بدانند که انتخابی بودن نمایندگان و کلا انتخابات در ایران یک نمایش مسخره بیش نیست. حال که از روحانیون وابسته به زر و زور کاری بر نمی آید و حتی روحانی مستقل و حق گویی همچون آیت الله دستغیب مورد تهدید و بازخواست قرار می گیرد وقت آن است که روحانیون درجه اول ممکلت در برابر این فریبکاری دینی تصمیمی تاریخی بگیرند و با تشکیل شورایی فقاهتی با هدایت ها و احتمالا سرپرستی آیت الله العظمی منتظری و یا شورای مرکزی در برابر کودتای نظامی ولایت مطلقه قرار بگیرند و دینی که آن ها منادی آن هستند را از دست سوء استفاده کنندگان نجات دهند.
مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم می توانند زمینه های سازمانی این شورا را فراهم کنند و پیش نویس آن را به آیات عظام منتظری، اردبیلی، صانعی، بیات زنجانی و نماینده ی آیت الله سیستانی (و ...) ارائه دهند و هر چه سریعتر با ایجاد این نهاد مستقل از هرز رفتن نیروهای مراجع جلوگیری کرده و جبهه ای واحد علیه فریبکاری دینی تشکیل دهند.

احمدی نژاد جرات نکرد به دانشگاه برود!

امروز صدها دانشجو مقابل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران تجمع کردند و با شعار های "مرگ بر دیکتاتور چه رهبر، چه دکتر"، "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد" و ... به حضور احتمالی احمدی نژاد و وزیرش اعتراض کردند. دانشجویان پارچه نوشته هایی که برای استفبال کامران دانشجو بر سردر کتابخانه نصب شده بود را پاره کرده و زیر پا له کردند. دانشجویان در صحن دانشگاه راهپیمایی کرده و در مقابل در ورودی خیابان انقلاب دانشگاه تجمع کرده و شعار می دادند که با استقبال مردم بیرون دانشگاه مواجه شد. پلیس و نیروهای امنیتی نیز با حضور در بیرون دانشگاه مانع پیوستن مردم به دانشجویان شدند. بسیجی ها و اوباش حزب اللهی که برای جلسه سخنرانی به دانشگاه آورده شده بودند در مقابل اعتراضات پر شور و شعارهای کوبنده دانشجویان مستاصل و درمانده بودند و هیچ حرکتی نمی توانستند بکنند و در نهایت کامران دانشجو را به سرعت با اتومبیل از دانشگاه خارج کردند. ...

وكيل موسوي و خاتمي: شريعتمداري رفته سند بياورد اما هنوز برنگشته

سيد محمود عليزاده طباطبايي كه وكالت موسوي ، خاتمي و بهشتي براي شكايت از روزنامه كيهان را برعهده دارد در خصوص آخرين وضعيت شكايت از اين روزنامه گفت:پس از آنكه بازپرس شعبه نهم دستور توقيف روزنامه كيهان را صادر و براي موافقت پرونده را به دادستان سابق تهران ارسال كرده بود ،حسين شريعتمداري در شعبه نهم حاضر شد. وي ادامه داد: در آن جلسه مدير مسسول روزنامه كيهان مدعي شد كه براي مطالب انتشاريافته در روزنامه اسنادي را در اختيار دارد‏، به همين دليل از رييس شعبه نهم دادسراي كاركنان دولت مهلت خواسته تا مدارك خود را آورده و ارائه دهد. عليزاده طباطبايي خاطر نشان كرد:‌ از آن زمان به بعد حسين شريعتمداري رفته تا اسناد خود را بياورد اما هنوز بازنگشته است.به همين دليل روز گذشته در شعبه نهم دادسراي كاركنان دولت حاضر شدم و از بازپرس پرونده خواستم هرچه زودتر قرار مجرميت براي شريعتمداري صادر و پرونده را براي رسيدگي به دادگاه ارسال كند. گفتني است عليزاده طباطبايي در تاريخ 30 مردادماه سالجاري طي گفت‌وگويي با خبرنگار ايلنا خبر از صدور دستور توقيف روزنامه كيهان به علت عدم حضور شريعتمداري در شعبه نهم دادسراي كاركنان دولت داده بود .چند روز بعد به گفته ي خود روزنامه كيهان حسين شريعتمداري در سوم شهريورماه در اين شعبه حاضر شده و در باره چند پرونده مورد بازجويي قرار گرفت. همچنين عليزاده طباطبايي در پاسخ به اين پرسش كه آيا مدير مسسول روزنامه شرق قصد اعتراض به حكم صادره از سوي شعبه 76 دادگاه كيفري را ندارد ، گفت: تصميم قطعي گرفته شده تا به حكم صادره اعتراضي نشود و روزنامه مجددا منتشر شود. وي در خصوص زمان دقيق انتشار روزنامه شرق گفت:‌تا روز چهارشنبه رحمانيان مدير مسوول روزنامه شرق در مورد زمان دقيق انتشار روزنامه تصميم گيري خواهد كرد.

تجمع و سردادن شعار دانشجویان در حیاط دانشگاه تهران با نشانه های سبز ۶ مهر ۱۳۸۸

آنلاین ببینید
http://www.youtube.com/watch?v=uL4hVYesnkA
داونلود فایل MP4 با کیفیت خوب
http://www.keep-tube.com/dl.php?r=http%3A%2F%2Fyoutube.com%2Fget_video%3Fvideo_id%3DuL4hVYesnkA%26t%3DvjVQa1PpcFON7uUqUdCBB00tohMalV3ZmGLafXFM_b4%253D%26fmt%3D18
داونلود 3gp مخصوص موبایل
http://www.keep-tube.com/dl.php?r=http%3A%2F%2Fyoutube.com%2Fget_video%3Fvideo_id%3DuL4hVYesnkA%26t%3DvjVQa1PpcFON7uUqUdCBB00tohMalV3ZmGLafXFM_b4%253D%26fmt%3D17

ده روز سخت، تحقیرآمیز و بی‌حاصل

در نشست احمدی نژاد و ایرانیان که کارمندان ایران در سازمان ملل وخانواده هایشان جمع گلچین شده ای از ایرانی ها از چند ماه قبل برای آن تعیین شده بودند و یک هیات ویژه برای این انتخاب از دو هفته قبل در نیویورک مقیم شده بود، شرایط هیچ شباهتی به سال های گذشته نداشت. پیش از ورود به سالن تلفن های همراه حاضران و نیز هر گونه ابزارهای ضبط صدوتصویر از آنها گرفته شد، در حالی که سال های قبل یکی از اصرارهای احمدی نژاد به گرفتن عکس با مردم و نمایش محبوبیت خود بود. با این وجود یکی از شرکت کنندگان توانست ویدپوی این جلسه را به خارج از محل کنفرانس منتقل کند. یکی از حاضران در این جلسه به خبرنگار روز گفت که فرد مزبور این ویدپو را توسط دوربینی که روی عینک خود نصب کرده بود گرفته بود:
ادامه مطلب

حاشیه‌ای بر حضور نماینده دولت کودتا در مراسم تشییع پیکر پرویز مشکاتیان

معاون هنری وزیر ارشاد دولت کودتا اندکی پس از شروع سخنانش با دست زدن و سوت‌های ممتد و اعتراض‌آمیز مردم مواجه شد و حتی خواهش‌های مجری برنامه هم کارگر نیفتاد و کار به هو کردن وی کشید! این در حالی بود که ایمان خوشخو در میان معاونان وزارت ارشاد کودتا از همه باسابقه‌تر و به یک معنا خوش سابقه‌تر است.
ادامه مطلب

فرزند شهید همت: افتخار می‏کنم که مردم می‏گویند بسیجی واقعی همت بود و باکری، مردم ما می‏فهمند

محمدمهدی همت: "وقتي مي شنوم فرزند دکتر بهشتی را بازداشت می‏کنند و هيچ کس هم در اين نظام کاري انجام نمی‏دهد و با 200 ميليون تومان پول نقد او را آزاد می‏کنند، پس خدا به داد ما برسد، کمااينکه به سراغ من هم آمدند.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ