احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۸ مهر ۱۳۸۸

بدنبال اعلام نظر کمیته انتخابات افغانستان، سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد

بسم الله القاسم الجبارین مردم شریف و همیشه در صحنه افغانستان، بار دیگر دست پلید استعمار و امپریالیسم آمریکا با همکاری صهیونیسم جنایتکار از آستین کمیسیون به اصطلاح انتخابات بیرون آمد و با نادیده گرفتن پیروزی درخشان برادر مکتبی‌ دکتر حامد کرزی، سعی در نادیده انگاشتن خواست واقعی‌ ملت افغانستان و تحمیل فردی خود فروخته به این ملت شریف دارند. همانطور که رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد در اولین ساعات پس از رای گیری اعلام نمودند، پیروز قطعی انتخابات برادر کرزی بوده و هر گونه شبه در سلامت این انتخابات کار دشمن می‌باشد. همانطور که شورای محترم نگهبان قبلا به صراحت اعلام نموده است، اصولا چیزی به نام کمیسیون انتخابات خلاف شرع و نظر مقام عظمای ولایت بوده و به رسمیت شناخته نمی‌شود. اگر چه رسانه‌های استکباری نظیر بی‌ بی‌ سی‌ و رادیو فردا با بیشرمی تمام و با دخالت در امور داخلی‌ افغانستان در صحت انتخابات شک کرده و سعی‌ در تشویش افکار عمومی‌ دارند اما زهی خیال باطل که بتوانند بر اراده امت مسلمان و خدا جوی افغانستان غلبه کنند. لذا وظیفه خود می‌دانیم یک بار دیگر انتخاب غرور آفرین جناب آقای دکتر حامد کرزی را به ریاست جمهوری به مقام عظمای ولایت و همه برادران و خواهران تبریک عرض نماییم. بدیهی‌ است سپاه پاسداران در راستای وظأئف تعریف شده خود ضمن عدم دخالت مطلق در امور سیاسی با هر گونه حرکت مشکوک در راستای تشکیک در نتیجه انتخابات برخورد نموده و بار دیگر به کمیسیون به اصطلاح نظارت بر انتخابات هشدار میدهد دست از این حرکات مذبوحانه بر داشته و ضمن احترام به رای مومنین به راه ولایت که همانا راه سعادت است باز گردند تا دچار عواقب شوم نگردند.
والسلام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مقایسیه تصویر روی دیوارهای یک مهد کودک در اروپا و ایران

روی عکس اولی ، بیتی از حافظ نوشته شده است
اسم او را در پایین شعر می توانید ببینید

احمدی نژاد بازهم ضایع شد /علیرغم تبریک عجولانه و بچگانه احمدی نژاد به کرزای انتخابات افغانستان به دور دوم کشیده شد

آرای حامد کرزی در انتخابات زیر پنجاه درصد رفت نتایج بررسی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی در افغانستان نشان می دهد که آرای حامد کرزی از انتخابات ریاست جمهوری این کشور زیر پنجاه درصد رفته است. نتایج ابتدایی انتخابات آرای آقای کرزی را حدود پنجاه و پنج درصد اعلام کرده بود اما نتایج نهایی انتخابات به دلیل بررسی ادعاهای تقلب در آن حدود دو ماه به تاخیر افتاد. مسئولان کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی به بی بی سی گفته اند که آقای کرزی قادر به تکمیل بیش از پنجاه درصد آرا برای برنده شدن در انتخابات نشده است. به این اساس، انتخابات افغانستان میان حامد کرزی، و نزدیک ترین رقیب انتخاباتی او، عبدالله عبدالله، به دور دوم خواهد رفت.

اين چه نوع خطابه‌اى است که يک روحانى براى دستگاه قضايى کشور خط و مشى تعيين مى‌کند؟


با تاسف بايد گفت هنوز فلسفه نمازجمعه براى برخى خطيبان روشن نيست و معنا و مفهوم برخى آيات و مسائل را درست در نيافته‌اند. «دعوت مردم به شتاب کردن در ذکر خداوند يعنى شتاب کردن در بخشيدن آرامش روحى و روانى به جامعه.» به نظر مى‌رسد جناب آقاى جنتى و برخى همفکران وى هر وقت خطابه مى‌کنند جز جنگ و جدل و داغ و درفش براى مخالفين فکرى و سليقه‌اى خود چيزى در آستين ندارند. خطيب محترم در نيافته است که ميليون‌ها انسان در اين مملکت نه تنها به برخى سخنان و سياست‌هاى ايشان که خط ‌ مشى سياسى و فرهنگى دولت را نمى‌پسندند‌ و مى‌خواهند از راه مسالمت‌آميز و قانونى برخى مشکلات درونى حاکم بر جامعه را از بوته نقد بگذرانند و مملکت را در راه صلاح و سعادت هدايت کنند و البته اين از حقوق مسلم شهروندان است. جنبش سبز در ايران جنبشى برانداز نيست.
آقاى جنتى به چه مجوز شرعى و قانونى تهمت‌هاى فتنه‌گري، آمريکايى بودن و بازگرداندن اسلام را به دوران طاغوت به اين گروه معترض مى‌چسبانند و مى‌گويند اگر دستگاه قضايى در مقابل فتنه‌گران سست رفتار کند، خيانت کرده است. اين چه نوع خطابه‌اى است که يک روحانى براى دستگاه قضايى کشور که در قانون مستقل است، خط و مشى تعيين مى‌کند؟ يعنى اگر دستگاه قضايى به اين نتيجه برسد که بايد برخى متهمان را آزاد کند به نظر آقاى جنتى دستگاه قضايى خلاف و خيانت کرده است؟
خطيب محترم تهران سزاوار است بداند که جنبش سبز در ايران جنبشى برخاسته از درون نظام و در عين حال باورمند به اصل نظام و چارچوب قانون اساسى است. کسانى که اتهام‌براندازى نظام را به اين افراد مى‌چسابنند، گناه بزرگى مرتکب شده‌اند، چرا که قانون اساسى جمهورى اسلامى ايران به معترض اين حق را داده تا اعتراض خود را به شيوه مسالمت‌آميز بيان کند. چرا خطيب محترم در خطابه خود مى‌خواهد با هشدار و تهديد با اين جريان مواجه شود اگر در روز 13 آبان گروهى به عنوان جنبش سبز بخواهند اين روز را گرامى بدارند در عين محکوميت سياست‌هاى ظالمانه گذشته آمريکا در ايران، اعتراضات خود را با برخى سياست‌هاى فعلى به شکل قانونى بيان کنند، بايد هشدار داد؟
جناب جنتى بداند اعتراض قانونى مردم چيزى نيست که با هشدار و برخورد فرو بنشيند. اين نوع سخن گفتن به جز اينکه آتش خشم را در بخش‌هايى از جامعه شعله‌ور کند، اثرى ندارد.
چرا برخى آقايان در خطبه‌هاى خود با مردم همسو نمى‌شوند تا بدانند و ببينند اين گره فرو بسته چگونه گشودنى است.
خطيب محترم تهران در جايى ديگر به طور مطلق از سياست‌هاى اقتصادى دولت و طرح هدفمند کردن يارانه‌ها دفاع مى‌کند و تلويحا دولت‌هاى گذشته را نقد مى‌کند که چرا اين تغيير را زودتر اعمال نکردند. خطيب محترم در اين زمينه با چند مشاور و کارشناس اقتصادى به مشاوره نشسته تا از صحت آنچه گفته‌اند مطمئن باشند؟ بپذيريم که مسائل اقتصادى بسيار پيچيده و تخصصى است.
اين‌گونه مسائل را نمى‌توان در خطبه‌اى به صورت دستورى حل کرد. سوال آن است که آقاى جنتى چندبار در خطبه‌هايشان گلايه‌هاى مراجع را از دولت طرح کردند؟ چرا واقعيت‌هاى جامعه از نگاه ايشان پنهان مى‌ماند؟ به نظر مى‌رسد خطيب محترم لازم است با مرور در آيات و روايات، فلسفه نماز جمعه را دوباره مرور کنند تا ايراد پاره‌اى از خطبه‌ها باعث اختلافات در جامعه نشود.
محمو تقی فاضل میبدی
عضو مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم

اعلام غیر رسمی احکام سنگین زندان: 28 سال زندان برای مسعودباستانی،احمد زید آبادی و کیان تاجبخش

در حالی که قوه قضاییه تلاش می کند تا از اعلام رسمی و علنی احکام سنگین صادره از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب برای اسرای جنبش سبز شانه خالی کند، گزارش های غیر رسمی حاکی است که کیان تاجبخش،احمد زید آبادی و مسعود باستانی در مجموع به 28 سال زندان محکوم شده اند. روزنامه اعتماد در شماره سه شنبه خبر داد که کيان تاجبخش استاد دانشگاه به 15 سال، احمد زيدآبادي دبيرکل ادوار تحکيم وحدت و روزنامه نگار به 7 سال زندان، و مسعود باستاني روزنامه نگار به 6 سال زندان محکوم شده اند. سایت نوروز نیز خبر داده که در حکم مسعود باستانی یکسال حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام و 5 سال به اتهام اجتماع و تبانی برای ایجاد اغتشاش تعیین شده است. پیش از این صلواتی رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران و مسئول برگزاری دادگاههای نمایشی بازداشت شدگانی که در جریان کودتای انتخاباتی جناح حاکم از 22 خرداد تاکنون بازداشت شده اند،شهاب طباطبایی عضو شورای مركزی جبهه مشارکت اسلامی ایران و رییس ستاد حامیان جوان خاتمی و موسوی(ستاد 88) را به 5 سال و هدایت الله آقایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی را هم به 5 سال زندان تعزیری محکوم کرده بود. همچنین یکی دیگر از بازداشت شدگان به نام موسی شاه کرمی نیز از سوی همین شعبه دادگاه نقلاب به 27 ماه زندان محکوم شده است.

مادر ندا آقاسلطان: دختر من کشته نشد که من از قبل او به نان و نوایی برسم

در پی اظهارات روز گذشته‌ی مسعود زریبافان، رئیس بنیاد شهید و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد درخصوص شهید اعلام‌شدن ندا آقاسلطان، مادر این نماد جهانی جنبش سبز ایران در گفتگویی با صدای آمریکا، بار دیگر بر کشته‌شدن دخترش در راه آزادی ایرا تاکید کرد و خواهان مجازات قاتل دخترش شد. مادر ندا آقاسلطان در مصاحبه با صدای امریکا گفت دختر من کشته نشد که من از قبل او به نان و نوایی برسم و حقوق ماهیانه بگیرم و اینکه نام دختر مرا به عنوان شهید در جایی ثبت کنند یا نکنند برای من اصلا اهمیتی ندارد. مهم این است که ندا بین مردم کشورش و جهان سربلند است. مادر ندا آقاسلطان در پاسخ به این این ادعا که دخترش بر اساس دسیسه‌های دشمن کشته شده است نیز گفت که دختر من هم مانند سهراب و بسیاری شهدای دیگر به شهادت رسید و دسیسه دشمن در کار نبود. گفتنی است زریبافان در اظهارات خود گفته بود که اگر خانواده ندا آقاسلطان بپذیرند که دخترشان بر اساس دسیسه‌های دشمنان کشته شده است تحت پوشش بنیاد شهید قرار خواهد گرفت.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ