احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۲ مهر ۱۳۸۸

آیت‌الله منتظری: اگر بنا باشد‏ ‏به بهانه حفظ نظام اقدامات ضد اسلامى انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه‏ ‏اسلام

آيت‌الله منتظرى در جلسه امروز درس اخلاق خود به مناسبت بحث "قساوت قلب" ضمن‏ ‏اشاره به اين كه يكى از اخلاق‌ رذيله قساوت است به قسى‌القلب‏ ‏بودن برخى از انسان‌ها اشاره كرد و اظهار داشت كه این موضوع باعث می‌شود تا این افراد نسبت به كمبودها، گرفتارى‌ها و پايمال‏ ‏شدن حقوق مردم بى تفاوت باشند. این مرجع تقلید شیعیان سپس به خطر قساوت قلب و دخالت نظامیان در امور سیاسی کشور پرداخت و با محکوم کردن این رویه نظر مخالف بیان‌گذار انقلاب اسلامی را در این زمینه یادآور شد. وی در ادامه گفت: "نكته‌اى كه باز اين روزها زياد گفته مى‎شود اين است كه حفظ نظام واجب است.‏ ‏حفظ نظام يك واجب نفسى نيست، به اين معنا كه اگر براى حفظ نظام‏ ‏اسلامى، دستورات اسلامى زير پا گذاشته شود نظام حفظ نخواهد شد.‏ ‏حفظ نظام مقدمه است براى حفظ و انجام دستورات اسلامى؛ اگر بنا باشد‏ ‏به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامى انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه‏ ‏اسلام." متن سخنان آیت‌الله منتظری در این جلسه به این شرح است: ‏آيت‌الله منتظرى در جلسه درس اخلاق خود در ادامه تدريس‏ ‏"جامع السعادات" نراقى و به مناسبت مبحث "قساوت قلب" ضمن‏ ‏اشاره به اين كه يكى از اخلاق رذيله آدمی قساوت است به قسى‌القلب‏ ‏بودن برخى از انسان‌ها اشاره كرد و گفت: "قساوت قلب باعث می‌شود این عده نسبت به كمبودها، گرفتارى‌ها و پايمال‏ ‏شدن حقوق مردم بى تفاوت شوند."

برادران ناصر عبدالحسینی جوان 22 ساله محكوم به اعدام: برادر ما را با وعده آزادي جهت اجراي نمايش در دادگاه فريب دادند

برادر من حتا نمی‌تواند کوکتل مولوتوف را تلفظ کند و در دادگاه هم اشتباه آن‌را تلفظ می‌کند.برادر من حتا دیپلم هم ندارد، نه کامپیوتر دارد و نه حتا یک آدرس ایمیل
ناصر عبدالحسینی متهم است که در سازمان مجاهدین خلق عضویت داشته است، اما این مساله را هر دو برادر وی رد می‌کنند.
ادامه مطلب

احتمال طرح سئوال از احمدی‌نژاد به دلیل پاسخگو نبودن مسئولان دولتی درباره تشدید پارازیت

عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس گفت:« اگر وزیر ارتباطات مسئولیتی در مورد افزایش تشعشات امواج پارازیت ماهواره‌ای ندارد باید از مقام بالاتر او یعنی آقای احمدی‌نژاد سئوال شود.»
نصرالله ترابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «پارلمان‌نیوز»، در خصوص جلسه کمیسیون بهداشت مجلس برای بررسی پارازیت و عدم پذیرش مسئولیت آن توسط وزیر ارتباطات اظهار داشت:«به هرحال یک نفر باید پاسخگوی این مساله باشد، اگر وزیر نمی‌تواند آقای احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دولت باید پاسخ دهد.»
وی ادامه داد:« موضوع پارازیت در مرحله اول جزء وظایف وزارت ارتباطات و فناوری است، اما اگر وزیر می‌گوید من خبر ندارم باید رده بالاتر پاسخ دهد، به دلیل آنکه مطمئنا به وزیر رفاه یا مسکن مربوط نمی‌شود.»
ترابی تصریح کرد:« مطمئنا دستور پخش پارازیت از نهاد بالاتری از وزارت ارتباطات است بنابر این این سئوال را باید از رییس دولت پرسید.»
وی ادامه داد:« اگر ثابت شود که پارازیت‌ها از نظر روانی و جسمی برای مردم مضر هست یک نفر باید پاسخگو باشد.»
نماینده اصلاح‌طلب مردم شهرکرد تاکید کرد:« اینکه مردم را در ابهام قرار می‌دهند درست نیست.»
ترابی با اشاره به موضوع برنج‌های وارداتی و اعلام مسموم بودن آنها گفت:«متاسفانه همواره مردم را در احساس ناامنی نگه می‌دارند.»
وی خاطر نشان کرد:«ابتدا گفتند که برنج‌ها ضرر داشت بعد اعلام شد ضرری نداشت هنوز هم مردم نمی‌دانند واقعیت چه بود.»

همسر کلهر : همسر دائمی و قانونی کلهرم

آقای کلهر در بخشی از مصاحبه خود از مقطع 1384 ( شروع ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ) و جدایی ما صحبت کرده اند، در حالی که اواخر سال 1386 که ایشان دچار مشکل قلبی شدند و در بیمارستان شریعتی تهران بستری گردیدند نامه موافقت عمل جراحی قلب باز ایشان را اینجانب امضا و اعلام موافقت به عنوان همسر نمودم و در حال حاضر امضای فوق در پرونده بیمارستان وجود دارد. ضمن اینکه بسیاری از دولتمردان ، مشاوران و وزرا ضمن عیادت از نامبرده، بنده را در حال انجام وظیفه مراقبت و کمک به پرستاری درکنار تخت ایشان درICU این بیمارستان رویت فرموده اند و بخشی از عیادت کنندگان هم در خانه فعلی که زندگی می کنم به دیدار ایشان آمدند. بنابراین ما چگونه از یکدیگر جدا بودیم؟
ادامه مطلب

یه عکس فقط برای رفع خستگی



شله زرد سبز !!!



بسيجي شام نميدن برو خونتون / دانشجوي سهميه همينه همينه / بسيجي برو گمشو

شعارهاي دانشجويان دانشگاه آزاد تهران مركز در تظاهرات ضد دولتي سه شنبه 21 مهرماه 88
آنلاین ببینید (یو تیوب)
داونلود فایل MP4
داونلود فایل 3GP

مهدی کلهر قبل از انتخابات: دوستان بهتر است در خانه بنشینند و به فرزندان خودشان مشاوره بدهند!

ویدئو قسمتی‌ از مناظره مهدی کلهر و حسین مرعشی قبل از انتخابات در تلویزیون که در انتهای ویدئو با طعنه‌ از مشاوران طرف مقابل می‌خواهد در خانه بنشینند و به فرزندان خودشان مشاوره بدهد.!!
آنلاین ببنید (یو تیوب)

انتقاد شديد دفتر هاشمي از خبر روزنامه ايران

خبر مندرج در صفحه اول روزنامه رسمي و دولتي ايران مورخ 20/7/88 مبني بر ”پيغام هاشمي رفسنجاني و مهدوي كني به ميرحسين موسوي“ يكي از مصاديق اخير اينگونه خبرسازي‌هاست كه از اساس كذب و خلاف بوده و مشخص نيست اين روزنامه دولتي با چه هدفي اقدام به اينگونه خبرسازي‌هاي دروغ و جعلي مي‌كند و اگر حسن نيت داشته باشند، مي‌توانند همان اظهارات نماز جمعه 26 تير ماه را كه تاكيد بر قانونمند عمل كردن همه طرفهاست و بارها هم روي آن تاكيد شده، به جاي جعل خبر بياورند تا پيام خاصي به يك طرف يا كل جامعه بدهند.
ادامه مطلب

بازداشت کارمند روزنامه موندو اسپانیا در ایران

فریبا پژوه مترجم رسمی روزنامه " Mundo" اسپانیا به اتهام تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران در تهران بازداشت شد. این مطلب را روز سه شنبه "فرانس پرس" به نقل از این نشریه اسپانیایی اعلام کرد.
خانم پژوه توسط مامورین ایران روز 22 اوت بازداشت شده بود اما خبر آن تازه منتشر شده است. وی زمان دستگیری در خانه خود بود. بر اساس گزارش نشریه " Mundo" در حال حاضر وی در زندان اوین تهران بسر می برد.
جعفری وکیل وی به " Mundo" اطلاع داد: فریبا به تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران متهم شده است. وی همچنین اطلاع داد که به او اجازه دیدار با موکلش را نمی دهند.
نشریه مذکور تاکید کرد که خبرنگار آن مجوز کار در ایران را طی انتخابات ریاست جمهوری 12 ژوئن سال جاری و چند هفته بعد از آن داشته است.

پنجمین حکم اعدام برای متهمان وقایع پس از انتخابات صادر شد

پس از انتشار این خبر، برخی از منابع خبری، صحت صدور حکم اعدام برای داوود فربچه اردبیلی را رد کرده‌اند. گفته می‌شود، وی روز گذشته به دادگاه انقلاب منتقل شده، اما از آنجا که حتی از داشتن وکیل تسخیری نیز محروم بوده ، قاضی حکم به تجدید وقت دادگاه داده است. لازم به ذکر است از آنجا که اتهام وی محاربه از طریق عضویت در انجمن پادشاهی است، حضور وکیل در پرونده او الزامی خواهد بود. طبق اخبار رسیده، قاضی به صورت لفظی به وی گفته است که :" حکم همه شما اعدام است." از آنجا که این کمیته، نسبت به عدم صدور حکم اعدام برای این متهم اطمینان یافته است. لذا درستی خبر زیر را تایید نمی‌کند.

کمیته گزارشگران حقوق بشر- امروز شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پورعباسی برای "داوود فربچه میر اردبیلی " از دستگیرشدگان متهم به ارتباط با انجمن پادشاهی ایران تحت عنوان محاربه ، حکم اعدام صادر وبه وی ابلاغ کرد .

به گزارش منابع آگاه که موفق به گفتگو با وی در زندان اوین شده‌اند؛ این فرد علاوه بر عضویت در انجمن پادشاهی ایران به تهیه گزارش تلفنی از برخی تجمعات صنفی و کارگری در ایران برای رادیو تندر متهم شده است. رادیو تندر به گویندگی محمدرضا علی‌زمانی برنامه‌های خود را از شهر اربیل در کردستان عراق پخش می‌نمود.

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ