احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۶ مهر ۱۳۸۸

ميرحسين:مردم اغتشاش گر نیستند.خواسته هایی دارند.طبیعی است اگر به این خواسته ها تن داده نشود این وضعیت همچنان ادامه خواهد

روز گذشته میرحسین موسوی به همراه همسرش زهرا رهنورد در منزل محسن امین‌زاده حاضر شده و با خانم اصغر زاده، همسر وی، دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری کلمه، در این دیدار نخست وزیر دوران امام به سابقۀ آشنایی خود با امین زاده اشاره کرد و گفت: "آشنایی ما از اوایل انقلاب است و ایشان در آن زمان تقریباً در تمام سفر های خارجی مهمی که رفتم همراه ما بود و از نظراتش استفاده می کردیم." وی امین زاده را فردی اهل مطالعه و فکر، قوی و پر کار تعریف کرد و بازداشت و نگه داشتن افرادی نظیر او را برای کشور و نظام خسارت بزرگی دانست. مهندس موسوی با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: "چگونه می توان ادعای مبارزه با امریکا کرد و در عین حال سران دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نظیر میردامادی و امین زاده را در زندان نگاه داشت، پیام این کار چیست؟" وی در پاسخ به اظهارات همسر امین زاده در مورد بازداشت او، بازرسی منزل، دوران طولانی نگهداری وی در سلول انفرادی و سختی هایی که در این مدت تحمل کرده اند گفت: "جای تاسف است که این حوادث روی داده است. یک تحول مهمی در کشور اتفاق افتاده و مردم بدنبال حقوقشان هستند. نباید بیخود آنها را متهم و با آنها برخورد کرد. مردم اغتشاش گر نیستند. خواسته هایی دارند. طبیعی است اگر به این خواسته ها تن داده نشود این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت." موسوی در پایان تأکید کرد انحرافاتی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش آمده است که باید اصلاح شود. وی اظهار امیدواری کرد کلیه زندانیان سیاسی بخصوص دکتر امین‌‌زاده هر چه زودتر آزادی خود را به دست آورند.

عکسهایی از دختر مشاور ا.ن. در سایت خبرگزاری رویترز

http://pictures.reuters.com/c/C.aspx?VP=Mod_ViewBoxInsertion.ViewBoxInsertion_VPage&R=2C0BF15NQA9N&RP=Mod_ViewBox.ViewBoxThumb_VPage&CT=Album&SP=Album

جزئیات حادثه تروریستی صبح امروز در سرباز

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیات حادثه تروریستی امروز را که به شهادت شماری از فرماندهان سپاه ، برخی از سران قبائل و طوایف و مردم منطقه پیشین سیستان و بلوچستان منجر شد، تشریح کرد.
سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف گفت: در این حادثه تروریستی که حدود ساعت 8 صبح امروز در محل برگزاری پنجمین نشست سران قبایل و طوایف درمنطقه پیشین بلوچستان روی داد یکی از مزدوران استکبار جهانی با انفجار مواد منفجره همراه خود، موجب به شهادت رسیدن این فرماندهان سپاه شد.
وی افزود: در این حادثه علاوه بر سردار سرتیپ پاسدار نور علی شوشتری و سردار سرتیپ پاسدار محمدزاده، مرادی فرمانده سپاه ایرانشهر و سردار علی علویان فرمانده تیپ پیاده صاحب الزمان سپاه ثارالله نیز به شهادت رسیدند.
سردار شریف با بیان اینکه دراین حادثه تروریستی همچنین شمار دیگری از مردم منطقه از جمله چند تن از سران طوایف به شهادت رسیدند ، گفت: بیش از 20 تن از مردم منطقه نیز در این حادثه زخمی شدند.
وی افزود: سردار سرتیپ پاسدار شوشتری که جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز بود پس از به عهده گرفتن مسئولیت قرارگاه عملیاتی سپاه در جنوب شرق کشور در طول پنج ماه گذشته با برگزاری چند جلسه با مردم و سران قبایل و طوایف استان سیستان و بلوچستان، چگونگی تامین امنیت پایدار در شرق کشور را بررسی کرده بود.
سردار شریف گفت: مشارکت مردم منطقه در ایجاد امنیت پایدار در شرق کشور از اهداف مهم به شمار می رود و شهید شوشتری قرار بود صبح امروز در پنجمین نشست در شهر پیشین از توابع شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان با مردم بومی منطقه و سران قبایل به گفتگو بنشیند.

پاسخ مهدی کروبی به نوری همدانی: حضرت آيت الله! مواضع حضرتعالی بر خلاف سيره مراجع معظم دينی و موجب سست اعتقادی مردمان می گردد!

مصاحبه تعجب انگيز جنابعالی با راديو معارف که در روزنامه کيهان نيز به صورت برجسته و گسترده ای بازتاب داده شد و شما در ضمن آن سخنانی بدون تناسب و مقتضای حال، گريزی به مسائل انتخابات رياست جمهوری اخير و حوادث بعد از آن زده و در باره بازداشتگاه کهريزک و معترضين و منتقدين آن نيز بطور اجمال سخن گفته بوديد و رفتار و گفتار آنان را موجب آبروريزی نظام تلقی نموده و خواستار توبه آنان شده بوديد، موجب گرديد تا بنده اين نامه را به خدمت شما نوشته و نکته ها و مسائلی چند را به صورت دوستانه يادآور شوم تا هم از سوءتفاهمات جلوگيری نموده و هم از حريم و جايگاه مقدس مرجعيت دينی تشيع دفاع کرده باشم.
ادامه مطلب

زندگی عاشقانه و همسویی سياسی فرهنگی موسوی و رهنورد، كانون حمله بنگاه‌های شايعه‌پراكنی

پس از انتشار اخبار خانوادگی در باره یکی از همکاران دولت دهم که در چند روز گذشته توجه زیادی را در رسانه‌های داخلی و خارجی، به خود جلب کرده، تعدادی از رسانه‌های وابسته به دولت با شتابزدگی زیاد دست به انتشار شایعات سیاسی‌ خانوادگی در باره زهرا رهنورد و میرحسین موسوی زدند
ادامه مطلب

وقتی محمود برای عکاسان عشوه خرکی می آید



تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ