احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۱ مهر ۱۳۸۸

چهار تصویر از تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکز (پونک) امروز 21 مهرماه






رقص عروس بی حجاب در یکی از میادین قم

به گفته آیت‌الله مکارم‌شیرازی اخیرا در شهر قم عروسی را در یکی از میادین دیداه‌اند که بی‌حجاب رقصیده است.
به گزارش خبرآنلاین، این مرجع تقلید این موضوع را در دیدار با هیات رئیسه مجمع نمایندگان روحانی مجلس بیان کرده و در آخر پرسیده است: پس این گشت ارشاد کجاست.
به گفته محمدتقی رهبر، آیت‌الله مکارم‌شیرازی نسبت به بی ‌وجهی به مسائل فرهنگی در جامعه گلایه کرده و این موضوع را در قالب انتقادی به گسترش فضای فحشا در جامعه عنوان کرده است.
البته آیت‌الله مکارم‌شیرازی نسبت به بی‌توجهی به جایگاه مرجعیت و لزوم توجه به مشکلات اقتصادی مردم و همچنین لزوم اتحاد در فضای پس از انتخابات نیز توصیه‌هایی به نمایندگان روحانی مجلس داشته است.

نرگس كلهردختر مشاور احمدی نژاد : دیگر از پس دادن رای گذشته ، زندگی ما را پس دهيد

؛من بیش از یک سال است که با او رابطه ای ندارم.بعد از طلاق، با مادرم زندگی می کنم و هیچ کس ازخروجم از کشور خبر ندارد.فیلم را فرستادم و بعد نامه ای برایم آمد مبنی بر اینکه فیلم پذیرفته شده.در ایران هم که بودم کار تدوین می کردم و خرج زندگی ام را در می آوردم.چند فیلم کوتاه هم ساختم که به هیچکدام اجازه و یا مجوز پخش ندادند.این یکی را بدون مجوز ساختم چون می خواستم کار تجربی کنم. ضمن اینکه به کسی نگفته ام دختر فلان کس هستم؛نمی خواهم اسم کسی پشتم باشد

ادامه مطلب

مهدی رستم پور گزارشگر ورزشی صدا و سیما پناهندگی اش را تایید کرد

به گزارش جهان ،مهدی رستم پور گزارشگر کشتی که چندی پیش در معیت تیم ملی کشتی جمهوری اسلام ایران برای گزارش این مسابقات به دانمارک رفته بود در گفتگو با رسانه های غربی موضوع پناهندگی خود را به این کشور تایید کرد.
این در حالی است که يزداني خرم شايعه پناهنده شدن مهدي رستم پور گزارشگر برنامه دایره طلایی را تكذيب كرده و اظهار داشته بود : خبرنگاران با هم خرده حساب دارند. ممكن است يك خبرنگار يكي دو روز ديرتر به ايران برگردد و در اين شرايط به سرعت مي نويسند كه پناهنده شده است.
وي افزود: خبرنگاران عضو تيم هاي ما نيستند و مختارند و زندگي شان دست خودشان است و مي توانند همراه تيم برنگردند و چند روز بيشتر بمانند. هيچ جايي بهتر از ايران نيست. از طرف ديگر مادر و همسر رستم پور ايران هستند و او حتماً برمي گردد.
این در حالی است که مهدی رستم پور از طریق رادیو فردا در مصاحبه ای که دیشب پخش شد رسما پناهندگی خود را تایید کرد و گفت :بازنگشتن من به ایران در واقع با این مصاحبه دیگر جنبه رسمی پیدا می کند .
شایان ذکر است که رستم پور به همراه هیئت اعزامی تیمهای کشتی فرنگی و آزاد ایران در مسابقات جهانی دانمارک حضور داشتند و طی همین سفر از بازگشت امتناع و رسماً پناهندگی خود را اعلام کردند .

پرتاب گاز اشک‌آور به تجمع مسالمت‌آمیز دانشجویان دانشگاه آزاد/ بازداشت یکی از دانشجویان

نیروهای بسیج با پرتاب گاز اشک آور به صحن دانشکده‌ی فنی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، به مقابله با تجمع مسالمت‌آمیز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان این دانشگاه پرداخته‌اند.
به گزارش بامدادخبر، درحالی که از ظهر امروز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، همچون هفته‌های گذشته، در اعتراض به دولت کودتا و نیز برخوردهای صورت گرفته‌ی اخیر با فعالان دانشجویی این دانشگاه و سایر دانشگاههای کشور، دست به تجمع اعتراضی زده‌اند، حدود صدنفر از نیروهای مجهز بسیجی که از صبح امروز به وسیله دو دستگاه اتوبوس به این دانشگاه آورده شده بودند، با پرتاب گاز اشک‌آور و حمله به دانشجویان، این تجمع مسالمت‌آمیز را به درگیری کشاندند.
بنا بر همین گزارش، هم‌اکنون یکی از دانشجویان، توسط نیروهای بسیجی دستگیر و زندانی شده است. دانشجویان همچنان در صحن دانشگاه و طبقات آن حضور دارند شعارهایی چون "مرگ بر دیکتاتور"، "دولت کودتا، استعفا استعفا"، "یاحسین میرحسین"، "نصر من الله و فتح قریب" و... فضای دانشگاه را پر کرده است.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

افتخاری: من نگفتم حضور احمدی نژاد در کنسرتم باعث افتخار است/اگر احمدی نژاد آمده بود حقیقت را "می خواندم"

در پی انتشار خبری در خبرگزاری حامی دولت فارس که به نقل ازعلیرضا افتخاری نوشت: رئیس جمهور اگر در این برنامه حضور داشته باشد حتما از كنسرت نیز دیدن می‌كنند و این باعث افتخار ماست. علیرضا افتخاری بیان چنین جمله ای را از سوی خود تکذیب کرد.
علیرضا افتخاری می گوید در صورتی که احمدی نژاد مثل سایر شنوندگان در کنسرتی که او در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه های دیجیتال اجرا کرد حاضر می شد، صحنه را ترک نمی کرد اما مطمئنا به خواندن اشعار عاشقانه نمی پرداخت بلکه به خواندن اشعاری می پرداخت که بیان کننده حقیقت باشد نه مصلحت.
این هنرمند به خبرنگار هم میهن گفت: بسیار دوست داشتم آقای احمدی نژاد در کنسرت حاضر می شد، زیرا آنوقت چون خواننده «مناسب خوانی» هستم، به جای خواندن اشعار عاشقانه به خواندن اشعاری می پرداختم که بیان کننده درد دل و حال آنانی باشد که این روزها پاکبازی کرده اند.او افزود: من شیفته هماهنگی اندیشه با کردار هستم و به آنچه می اندیشم عمل می کنم. بنابراین احتمالا اگر احمدی نژاد در سالن حاضر می شد به جای اشعار عاشقانه، «گوشه جامه دران» می خواندم.
این هنرمند یادآور شد: من نه باغی به نامم هست نه در واردات دارو دستی دارم. همه آنچه دارم از مردم است و برای آنها می خوانم. بنابراین نمی توانم چیزی بخوانم که با احساسات آنها هماهنگ نباشد.گفتنی است پیش از این برخی سایت ها به نقل از اصفهانی اعلام كرده بودند كه این خواننده در اختتامیه جشنواره رسانه‌های دیجیتال اجرا دارد اما در صورت ورود احمدی نژاد سالن را ترك خواهد كرد.

تشکیل پرونده علیه مهدی کروبی به خاطر «ادعای تجاوز»

دادستان عمومی و انقلاب تهران روز سه‌شنبه از تشکیل پرونده‌ای علیه مهدی کروبی در دادسرای ویژه روحانیت در مورد «ادعاهای» او مبنی بر تجاوز به معترضان پس از انتخابات خبر داد. به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، همچنین گفته است که کمیته ویژه قوه قضاییه در این زمینه «پرونده‌ای را به دادستانی ارجاع کرده که در دست رسیدگی است». تشکیل پرونده علیه مهدی کروبی در حالی صورت می‌گیرد که به گفته خبرگزاری رویترز به دلیل محبوبیت فراوان او در میان مردم ایران هر گونه تلاش برای دادگاهی کردن «شیخ اصلاحات» به اعتراضات تازه در ایران دامن خواهد زد.

قدردانی از بسیجیانی که مردم را به خاک و خون کشیدند: 500 هزار تومان چک پول

به گزارش سلام نیوز، بر روي چك اين مبلغ كه از سوي امور مالي وزارت صنايع (زیر نظر محرابیان خواهرزاده احمدی نژاد) صادر شده است نوشته شده ”به خاطر كنترل حوادث بعد از انتخابات“.
كاركنان بسيجي وزارت صنايع و معادن به دليل آنچه كمك آنها به كنترل حوادث بعد از انتخابات ناميده شده است پاداش 500 هزار توماني دريافت كردند.
به گزارش سلام امور مالي وزارت صنايع و معادن به دستور مقامات ارشد اين وزارتخانه براي كاركنان بسيجي اين نهاد كه در حوادث بعد از انتخابات فعال بودند و با معترضين برخورد مي كردند مبلغ 500 هزار تومان پاداش در نظر گرفته است.
جالب آنكه بر روي چك اين مبلغ كه از سوي امور مالي وزارت صنايع صادر شده است نوشته شده ”به خاطر كنترل حوادث بعد از انتخابات“.
اين اقدام وزارت صنايع مورد اعتراض ديگر كاركنان اين وزارتخانه قرار گرفت.
یکی نیست بگه احمق! حداقل روش ننویس واسه چیه!!!

هندی‌ها دروغ می‌گویند برنج‌ها سالم است

بیست روز پیش بود که طرح موضوع آلودگی برنج‌های وارداتی آن هم از مبدا هند به موضوع جنجالی رسانه‌ها مبدل شد و باعث شد تا چهار وزارتخانه برای پاسخگویی به این موضوع هم‌قسم شده و ستادی را تشکیل دهند.
ایجاد چنین ستادهایی دراین زمانها که معمولاً با نام ستاد بحران خوانده می‌شود موجب شده تا در نهایت دومعاون وزیر دولت دهم به این نتیجه برسند که با قسم‌های پی در پی به مردم ثابت کنند که برنج‌ها وارداتی اصلاً آلوده نیستند و مردم می‌توانند در کمال راحتی از بازار چنین برنج‌هایی را تهیه و میل کنند.
البته این درحالی است که روزنامه‌های هندی به نقل از مقامات خود از آلوده بودن این برنج‌ها خبر داده‌اند وحتی عنوان کرده‌اند که دولت هند این برنج‌ها را حتی خوراک داخلی استفاده نکرده و با فروش این برنج‌ها، برنج وارداتی را برای نیاز داخل تأمین می‌کنند اگر چه این موضوع با واکنش برزگری و شیبانی دو معاون وزیر صنایع و بهداشت مواجه شد اما در نهایت شیبانی معاون وزیر بهداشت با بیان این که «ما به هندی‌ها کار نداریم چرا حرف آنها سند است و حرف ما نه؟» گفت: «همان اندازه که حرف هندی‌ها برای شما سند است پس حرف و نتایج آزمایشات ما نیز باید برای شما سند باشد.»
به همین جهت محمد برزگری رئیس مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی در نشستی که به بهانه اعلام مبری بودن برنج‌های وارداتی از هرگونه سم آرسنیک برگزار شده بود گفت: «با توجه به نگرانی جامعه برای پاسخگویی به سؤالات خانواده‌ها در خصوص برنج‌های وارداتی و مسائل پیش رو، 17 نفر از کارشناسان 4 وزارتخانه در قالب یک ستاد با آزمایشات مختلف به این نتیجه رسیدند که هیچ یک از برنج‌های وارداتی حاوی سم کشنده و آلودگی نیست.»

ترک سالن سخنرانی رحیم پورازغدی توسط دانشجویان دانشگاه الزهرا

امروز دوشنبه رحیم پورازغدی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی و از افراطیون حامی دولت برای سخنرانی به دانشگاه الزهرا رفته بود که با واکنش دانشجویان روبرو شد.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر جمعی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در اعتراض به پورازغدی سالن سخنرانی وی را ترک کردند.
این اقدام دانشجویان دانشگاه الزهرا با اعتراض و گاه فحاشی اعضای بسیج و اعضای نهاد رهبری روبرو شد.
همچنین پورازغدی نیز به دانشجویان اعتراض کرده و بحث سخنرانی خود را عوض کرد.

اعتصاب غذا و تجمع

دانشجویان پردیس ابوریحان دانشگاه تهران عصر دیروز، شنبه، در اعتراض به وضعیت بد خوابگاه وکاهش زمان استفاده از سایت خوابگاه و نیز کیفیت پایین غذا، دست به اعتصاب غذا و تحصن زدند.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر، این اعتراض به دلیل عدم حضور رضائیان رئیس بی کفایت پردیس ابوریحان دانشگاه تهران، در جمع دانشجویان تا پاسی از شب ادامه داشت.
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ