احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۰ مهر ۱۳۸۸

ماجرای رزمی کاران زن و مرد نیروی انتظامی در نمایشگاه پلیس و تنبیه آنان + عکس

انتشار خبر و تصاویر رزم مختلط نمایشی در نمایشگاه نیروی انتظامی با اعتراض برخی مراجع تقلید و دستور فرمانده ناجا برای برخورد با عوامل خاطی مواجه شد.
در حاشیه مراسم افتتاح نمايشگاه نيروي انتظامي که روز چهارشنبه در فرهنگسراي ولاء شهرری برگزار شد، رزم مختلطی نیز به نمایش درآمد که انتشار تصاویر این رزم نمایشی موجب شد چند تن از مراجع تقلید در تماس تلفنی طی روزهای جمعه و شنبه با فرمانده نیروی انتظامی اعتراض خود را نسبت به این مسئله بیان کنند.

این در حالی بود که سردار احمدی‌مقدم روز پنج‌شنبه با مشاهده تصاویر مربوط به رزم حاشیه نمایشگاه نیروی انتظامی دستور تنبيه و توبیخ عوامل خاطی را صادر کرده بود.

افراد خاطي و متخلف رزمي كار در نمايشگاه پليس به دستور سردار فرماندهي نيروي انتظامي تنبيه شدند.
سردار احمدي‌مقدم، فرماندهي نيروي انتظامي روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه سال جاري در رابطه با نمايش صحنه رزمي مردان و زنان در يكي از نمايشگاههاي پليس در هفته ناجا دستور تنبيه افراد خاطي را صادر كرد.
متن دستور فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اين خصوص به اين شرح است: «رييس ستاد برگزاري هفته ناجا، صحنه‌هاي بسيار زشتي از مبارزه رزمي كاران زن و مرد در يكي از نمايشگاه‌ها به نمايش گذاشته شد و اين خلاف تدابير ناجاست.
در صورتي كه در برنامه‌ها و تدابير ابلاغي نيروي انتظامي زنان پليس از درگيري فيزيكي با مردان منع شده‌اند، چرا بايد شاهد اينگونه صحنه‌هاي زشت باشيم؟



ماجرای امام زمان و موبایل شما



گزارش خواندنی محمد نوری زاد از جلسه اخراجش از انجمن قلم ایران

گفتم : چرا اینهمه خطای مسئولان را نمی بینید ؟ من رسما می گویم : صداوسیمای ما شاید اولین صداوسیمای پرسانسور جهان باشد . این درکجای دین ما قرار می گیرد ؟ صداوسیمایی که روز روشن دروغ می گوید . چرا اعتراض نمی کیند ؟ علتش را بگویم ؟ علتش منافعی است که می برید . منافعی است که دارید و نمی خواهید از دست بدهید . من برهمه داشته های خود پای گذارده ام . برخودم خانواده ام دارو ندارم . اگر شما هم بتوانید برداشته های خود پابگذارید می توانید عریانی حقیقت را ببیند.
ادامه مطلب

گزارش اعتماد از پارازیتهای ماهواره ای

چند روز قبل بود که رئيس کميته ارتباطات کميسيون صنايع و معادن مجلس خبر داد نمايندگاني را از وزارت دفاع، سپاه پاسداران، وزارت پست و تلگراف و تلفن، وزارت بهداشت و درمان و وزارت دفاع دعوت کرده اند که براي پاره يي توضيحات به مجلس بروند. سپاه پاسداران اما بلافاصله اعلام کرد به علت اينکه قبلاً در جلسات شوراي عالي امنيت ملي شرکت کرده و اين امواج را مطرح نمي داند، در اين جلسه شرکت نمي کند. محمدرضا علي حسيني خبر داد قرار است در مورد مضر بودن امواج پارازيت هاي ماهواره يي بررسي هايي انجام شود. به همين خاطر پيشنهاد شد سازمان انرژي اتمي اين موضوع را پيگيري کند. او نخستين مقام دست اندرکار بود که پارازيت ها را پذيرفت و گفت؛ چنانچه اين فرکانس ها بدون حساب و کتاب باشد مشخص نيست که تاثيرات مخربي نداشته باشد و حتي روي ناوبري هواپيما، دستگاه هاي بيمارستاني و سيستم هاي الکترونيکي تاثير نامناسب بگذارد. اين اظهارات در حالي منتشر شد که پيشتر و در پي حوادث پي درپي هوايي در اواخر تابستان گذشته شايعاتي نظير دخيل بودن پارازيت هاي ماهواره يي در بروز سوانح هوايي نيز به وجود آمده بود که
ادامه مطلب

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ