احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۸ شهریور ۱۳۸۸

میرحسین موسوی: پیداست که تلاش برای بازگرداندن آرامش به جامعه با پاسخی خردمندانه روبرو نمی شود

میرحسین موسوی با صدور بیانیه ای دستگیری فرزند شهید مظلوم بهشتی را محکوم کرد. متن کامل بیانیه: خبر دستگیری برادران عزیز آقایان دكتر سید علیرضا بهشتی و مهندس مرتضی الویری مسئولان كمیته پیگیری امور آسیب دیدگان حوادث ایام اخیر و سردار مقدم مسئول كمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی اینجانب موجی از شگفتی و ابهام در دلبستگان به نظام اسلامی ایجاد كرده است. آنان به بند كشیده شده اند در حالی كه جرمی جز پیروی از راه انقلاب و دفاع از اجرای عدالت در مورد خون‌های به‌ناحق ریخته شده و كمك به خانواده بی گناهانی كه پس از انتخابات به زندان افتاده اند ندارند. آنان اینک در زندان به سر می‌برند در حالی که عاملان فجايع اخير آزادند و مسئولان ادعا مي‌كنند حتما به جنایاتي كه رخ داده است رسیدگی خواهند كرد. آیا با از بین بردن اسناد جنایت و در بند کردن کسانی که حقوق قربانيان را پیگیری می‌کردند این کار را انجام مي‌دهيد؟ المرء یحفظ فی ولده. حرمت انسان‌ها در فرزندانشان پاسداری می‌شود. مردم اینك از مدعیان پرچمداری انقلاب اسلامی می پرسند حرمت شهید مظلوم انقلاب آیت الله دکتر بهشتی را در خاندان او چگونه رعایت کرده‌اید؟
مردم ایران!
کاملا پیداست که تلاش‌های شما برای بازگرداندن آرامش به جامعه قرار نیست با پاسخی خردمندانه روبرو شود. روزهايي خطير در پيش‌رو قرار گرفته است. دستگيري كسانی چون دكتر بهشتي يك نشانه است كه از حوادثي سهمگين‌تر خبر مي‌دهد. اما باطل رفتني است و آن چيزي كه به مردم سود مي‌رساند باقي مي‌ماند. و اما ما ينفع الناس فيمكث في الارض. آرامش و هوشياري خود را حفظ كنيد. سلسله حوادث جديدي كه آغاز شده است به مانند ديگر تحركات كور اين ايام براي مخالفان شما جز خسارت باقي نخواهد گذاشت. مراقب باشيد كه آنها شما را تحريك نكنند و به هنگام نابود كردن خود به كاشانه و كشورتان لطمه نزنند.
اينجانب به ویژه هتك حرمتي كه از بهشتي مظلوم شده است را به فرزندان آن شهيد و شاگردان و پيروان و دوستداران او و تمامي دلبستگان به انقلاب و اسلام تسليت مي‌گويم و از خداوند آرزومندم ضايعه‌اي كه با اين عمل در قلب مردم ما ايجاد شده است با جاودانه كردن آبروی این خاندان جبران شود.

مير حسين موسوي

بیانیه مشترک نوری زاده ، مخملباف و سازگارا

مردم ایران هشدار

حکومت کودتا به زودی قصد دستگیری آقایان مهندس موسوی و کروبی را دارد تا به خیال خود کودتا را کامل کند و به رهبری جنبش سبز ضربه بزند.
در این صورت مردم ایران تا آزادی همه زندانیان سیاسی به خیابان ها خواهند ریخت و رهبری جنبش سبز در غیاب آقایان موسوی و کروبی و خاتمی به خارج از کشور منتقل خواهد شد، تا خواب راحت را از استبداد بگیرد.

17 شهریور
سه شنبه، ساعت 12 شب

علیرضا نوریزاده
محسن سازگارا
محسن مخملباف

بازداشت رئیس كمیته ایثارگران ستاد موسوی (خودزنی در حد تیم ملی)

عصر دیروز سردار محمد عزلتی مقدم، رئیس كمیته ایثارگران ستاد مهندس میرحسین موسوی نیز در منزل خود بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار «آینده»، سردار مقدم كه بازنشسته سپاه پاسداران بوده ، ‌در سال‌های گذشته عضو دفتر سیاسی سپاه پاسداران بود و در كنار افرادی چون حسین شریعتمداری و حسین صفارهرندی به فعالیت می‌پرداخت.
وی همچنین در مقطعی رئیس نمایشگاه هوایی وزارت دفاع بوده است.
عصر روز گذشته مأموران با حضور در منزل سردار مقدم، پس از تفتیش منزلش، وی را بازداشت كردند.

ادامه‌ی تحرکات ضد کودتا در قم

در ادامه رایزنی‌ها و تحرکات مراجع در قم علیه دولت کودتا، خبر می‌رسد که آیت‌الله خامنه‌ای پاسخ تندی به اعتراض اخیر آیت‌الله صافی گلپایگانی داده و ایشان را تلویحا از دخالت در امور حکومتی منع کرده است. همزمان برخی از مراجع قم نیز خواستار سفر آیت‌الله سیستانی به ایران برای رایزنی نزدیک با دیگر مراجع شده‌اند و آیت‌الله نوری همدانی هم از ارسال پیام تبریک به احمدی‌نژاد ابراز پشیمانی کرده است.

ضرب و شتم شدید علیرضا بهشتی فرزند دکتر بهشتی توسط نیروهای اطلاعاتی و انتقال وی به بیمارستان

شنیده ها از اطرافیان دکتر علیرضا بهشتی حاکی از آن است که بعد از دستگیری در پی درگیری لفظی دکتر بهشتی با نیروهای اطلاعاتی . مورد ضرب وشتم شدیدی قرار گرفته که منجر به شکستگی سر ایشان و بیهوشی وی گشته که بلافاصله توسط نیروهای اطلاعاتی به بیمارستان منتقل گشته . به گفته یک منبع آگاه ایشان در بیمارستان بعد از بهبودی نسبی نیز مجددا مورد ضرب و شتم قرار گرفته بطوری که عینک ایشان با ضربه مشت یکی از نیروهای اطلاعاتی در صورت ایشان خرد شده . که منجر به جراحاتی گشته که پس از پانسمان فوری سر و صورت وی . به محل نامعلومی برده شده

تلفنهایی که باید به خاطر بسپارید

162
تلفن پیغامگیر روابط عمومی صدا و سیمای میلی (محمود TV)
و 6133
دفتر ریاست جمهوری (پیغامگیر)
آماده دریافت ابراز علاقه مندی شدید شما به این دو نهاد دوست داشتنی می باشد.
حتما زنگ بزنید
فقط حواستان باشد از تلفن منزل تماس نگیرید چون حتما برادران اطلاعاتی چند ساعت بعد زنگ خانه تان را به صدا در خواهند آورد.

دکتر عبدالحسین سرلک، متخصص آینده‌بینی سیاسی مقیم ونزوئلا: دستگیری موسوی حتمی است، داستان از آنجا به بعد آغاز می‌شود!

دستگیری کروبی قطعی است. نشانه‌هایی از آن که انتظارش را می‌کشیدیم نیز بروز کرده است. مواردی همچون پلمپ دفتر کارش، اتهاماتی که به پسرش بسته شده در مورد مسائل ایرانسل، نمایش فیلم کهریزک در تلویزیون که بعد از دستگیری کروبی با ارائه برنامه‌های تفسیری از این موضوع قصد و نیت پشت پرده معلوم خواهد شد و اگر دقت کرده باشید الآن همه طرفداران جنبش سبز هم متحیر شده‌اند و برخی در اشتباه محض آن را عقب‌نشینی قلمداد کرده‌اند. به نظر من اینکه چرا اول کروبی دستگیر می‌شود نیز خیلی واضح است. در بین جمع سه نفره موسوی، کروبی و خاتمی آنکه بیشتر از همه ابزار و پایه‌های انتشار اخبار و هدایت جمعی در اختیار دارد اوست. گرچه روزنامه او را سر بریده‌اند، اما او به واسطه چهار سال فعالیت حزبی به هر صورت تشکیلاتی در اختیار دارد و لرستانی بودن او هم باعث می‌شود که اصولاً روحیه شلوغکاری بیشتری داشته باشد. اگر موسوی یا خاتمی اول دستگیر شوند، کروبی توانایی شلوغکاری و پیگیری و لابی کردن‌اش از بیش از هر دو آنهاست و بسیار بهتر است که اول از دستش از هر اقدامی کوتاه شود. • پس از دستگیری کروبی به فاصله کمی خاتمی دستگیر خواهد شد. اینکه چرا اول خاتمی دستگیر می‌شود و نه موسوی به این دلیل است که به هر صورت خاتمی به خاطر وجهه بین‌المللی و روحانی بودنش امکان دارد بتواند به نحوی از سد ارتباطی کانالیزه شده رهبری عبور کند و به قولی به داد موسوی و کروبی برسد در صورتیکه موسوی نه این توانایی را دارد و نه اصلاً شخصیت و منش او اجازه می‌دهد که خواسته‌ای پیش رهبری برد همانطور که از ابتدا هم با تکیه به جلب نظر و آراء مردم پیش آمده بود و پیش می‌رود. • فاصله دستگیری موسوی با آن دو دیگر بیشتر خواهد بود. به عبارتی حکومت نظامی تشکیل می‌شود و دورتا دور او را محاصره و احاطه می‌کنند و از طرفی می‌گذارند او هر چه تیر دارد شلیک کند و هر کاری می‌تواند بکند در حالیکه کاملاً تحت کنترل است و بعد با انتشار اخبار و اعترافات کذب از طرف کروبی و خاتمی گمراه کردن مردم و انتشار اخبار دروغین بسیار بزرگ، به اصطلاح حمله گوبلزی را آغاز می‌کنند و محبوبیت موسوی را در هم می‌شکنند. آزاد بودن موسوی باعث می‌شود جمعی از طرفداران جنبش سبز او را تنها را امید بدانند و دستگیری کروبی و خاتمی کمرنگتر جلوه کند و در نهایت با حمله آخر، موسوی نیز دستگیر خواهد شد

فاز جدید و خطرناک کودتا :‌بازداشت موسوی و کروبی در دستور کار است

خامنه ای اعلام کرده که روز قدس را میتوان به عنوان سنجش میزان فروکش کردن خشم و اعتراضات مردم نامید چنانچه در روز قدس اتفاق خاصی نیفتاد و شرایط مساعد بود میتوان با در نظر گرفتن ملاحظاتی وارد عمل شد و بدون ایجاد تنش با دانه درشتها ( کروبی و موسوی ) برخورد کرد کودتای 22 خرداد این روزها به جاهای خطرناکش می رسد . ستاد کودتا با بهره گیری از ایام احیا و عزاداری مردم قصد دارد تا سرحد امکان با سران جنبش سبز برخورد کند . بازداشت الویری و بهشتی و پلمپ و اخراج کروبی از دفتر کار خودش همه و همه نشانه های این فاز جدید است . باید با جدیت و بسیج عمومی در صورت دستگیری کروبی یا موسوی یا خاتمی با تمام توان به خیابان ها بریزیم و تمام زندانیان را آزاد کنیم . یک قدم عقب نشینی به معنای پیروزی کودتای سیاه علیه جنبش سبز است

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ