احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۹ مرداد ۱۳۸۸

نامه خواندنی هویدا و ژنرالهای شاه به همکاران امروزشان در ایران


نامه هویدا و ژنرالهای شاه به همکاران امروزشان در ایران:
همکاران عزیز ایرانی !
امروز شما در مقابل مردمی هستید که 30 سال پیش ما را به جایی فرستادند که فردا شما را هم به همینجا روانه خواهند کرد !
ازین رو نصیحتی برادرانه به شما می کنیم ، از عاقبت ما درس بگیرید ، بی جهت برای حفظ مقام اول مملکت ، خود را به دردسر نیندازید ، ما هم با اعتماد به اعلیحضرت همایونی شاهنشاه ایران که زمانی قدرتی همپایه ولی فقیه امروز شما را داشت ، تمامی مساعی خود را بکار بستیم تا حکومت او را حفظ کنیم .
ما نیز در مقابل مردم خشمگین از بی عدالتی ها و ظلم های رژیم ، دست به سلاح بردیم اما نهایتا ما ماندیم و شاه رفت !
مطمئن باشید شما نزد رهبرتان عزیزتر از ما نزد اعلیحضرت نخواهید بود ، شاهنشاه ایران به وقت تنگنا ما را کت بسته تحویل مردم داد تا زمان بخرد و از ایران بگریزد . فردایی نه چندان دور ، مقام عظمای ولایت نیز شما را دست بسه تحویل مردم می دهد تا بتواند از ایران بگریزد .
البته شاهنشاه آریامهری که تمامی دنیا خواستارش بودند ، نهایتا دربدر شد و تنها انور سادات بود که مردانگی کرده و او را در مصر تحویل گرفت ، گمان نمی بریم مقام عظمای ولایت شما را حتی حسن نصراله ، چاکر همیشه دست بوس جیب خالی کن ، خواهانش گردد و به استقبالش رود ، این بازی روزگار است که بر سر تمامی مستبدین می رود و باز دیکتاتوری ظهور می کند و بازی را جدی نمی گیرد !
همکاران عزیز و قاتلین محترم !
شاهنشاه آریامهر می گفت رهبر ایران است و مقام عظمای ولایت داعیه ولایت امر مسلمین جهان را دارد!
شاهنشاه آریامهر آرزوی ژاندارمی منطقه (خلیج فارس) را داشت ، مقام عظمای ولایت شما ، ادعای مدیریت و آقایی بر جهان را دارد !
شاهنشاه آریامهر پشتیبانی تقریبا تمامی قدرتهای جهان را همراه داشت و مقام عظمای ولایت شما تنها پشتیبانش حسن نصراله فلک زده است و چاوز جیب بر !
مقامات ایرانی در زمان بزرگ ارتشداران ، در همه جهان مورد استقبال مقامات عالیه قرار می گرفتند اما خودمانیم ، به مقامات ارشد نظام شما ویزا نمی دهند و اگر بدهند ، مطمئنا دامی ست برای دستگیر کردنشان ! ضمن اینکه آقای رییس جمهور منتخب رهبر برای سفر به عربستانی که همیشه مداهنه گوی اعلیحضرت بود ، باید دریوزگی کند و وعده تغییر نام خلیج همیشه فارس را بدهد ، گویی نام این " خلیج همیشه فارس " پشت قباله مادرش بوده که اجازه بذل و بخشش آنرا دارد !
خودتان قضاوت کنید که اعلیحضرت با آنهمه امکانات نتوانست خواسته های کوچکش را برآورده سازد ، شما چگونه توقع دارید با هذیان گویی رییس جمهور منتخب رهبر و نعره های گروهبان فیروزآبادی بتوانید به آرزوهایی که برای حضرت علیه فاطی بانو تنبان نمی شود و دست نیافتنی می نمایند ، دست یازید !
همکاران گرامی و جانیان عزیز !
توجه داشته باشید که ما ارکان حکومت شاهنشاهی بودیم که این حکومت از سوی تمامی قدرتهای آن روز جهان حمایت می شد و چون شما هم اینگونه بی محابا خون مردم را نریختیم و آنانی که چنین بلایی را بر سر ما آوردند ، مدعی دیانت و رافت اسلامی بودند .
رژیم جمهوری اسلامی شما نه از حمایتی برخوردار است و نه بدنه اش استوارتر از حکومت شاهنشاهی ست ، ضمن اینکه مخالفان شما ( مردم ایران ) نه تنها ادعای دیانت اسلامی ندارند که بر ظلم دینی و ریای مذهبی شوریده اند و مطمئنا رفتاری که با شما خواهند کرد ، آنچنان خواهد بود که درخور رفتار امروز شما با ایشان باشد !
در زمان ما نه اینترنتی بود و نه حتی دوربین فیلم برداری وسیله ای عمومی ، اما باز هم تقریبا همه مایی که عوامل «نظام شاهنشاهی " بودیم گیر افتادیم ، امروزه مردم بوسیله ماس ماسکهایی که گویا موبایل نامیده می شود ، عکس شما را در هر تظاهرات و بگیر و ببندی ثبت کرده اند و هر جوانی در اقصی نقاط دنیا آرشیوی از عکس های شما را که در حال ضرب و جرح مردم و شلیک گلوله به سوی ندای ملت و سهرابی که از شاهنامه بیرون آمده تا اکوان دیو را رسوا کند ، ذخیره نموده تا در روز مبادا به دادگاه عرضه نماید .

توجه داشته باشید که ما یک 17 شهریور خلق کردیم ، شلوار از پایمان بدر آوردند ، شما که تقویمتان انباشته از 17 شهریورهاست !
هویدا 13 سال نخست وزیر شاه بود ، اعلیحضرت حتی 13 دقیقه هم به او مجال نداد تا از دست مردم بگریزد ، تیمسارها و سپهبدهای ارتش که سالیانی دراز به شاهنشاه خدمت کرده بودند ، حتی به اندازه وزن درجات نظامیشان نزد بزرگ ارتشداران اعتبار نداشتند تا از کشور بگریزند و جان سالم بدر برند .
شما هم از دید مقام عظمای ولایتتان ، تنها ابزاری هستید که فقط بکار قتل و سرکوب و جنایت می آیید و هرگاه تاریخ مصرفتان به سر رسد ، یا بدست خودش و یا بدست مردمی ویزای سفر به نزد ما را دریافت می کنید .
هرگاه گوش رهبرتان آماده شنیدن صدای انقلاب مردم خشمگین شود ، شما را یکایک به سلولها می فرستد تا خود و فرزندانش ( بویژه آقا مجتبی ) بتوانند چمدانها را ببندند و با هواپیمایی که الزاما اینبار توپولوف روسی نیست ، از مرزها خارج شوند .
امید است همکاران و دوستان توصیه های ما را جدی بگیرند ، بویژه گروهبان عزیز ، فیروزآبادی که در وقت فرار نه هواپیما قادر به حمل او خواهد بود و نه کشتی !
با احترام فراوان :
امیر عباس هویدا ، تیمسار سپهبد رحیمی ، تیمسار سپهبد اویسی ،تیمسار نصیری ، تیمسار خسروداد ، تیمسار ناجی

۱ نظر:

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ