احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۹ تیر ۱۳۸۸

نامه يك بسيجي به آيت الله ! يزدي (درباره اين كلمه آيت الله هم بايد يه تجديد نظري بشه)

ا سلام
خدمت روحاني مکرم جناب آقاي آيت الله محمد يزدي

اينجانب به عنوان يک بسيجي که از 12 سالگي ام به اين افتخار نائل شدم اگر از بيانات آيت الله هاشمي رفسنجاني زياد خشنود نباشم از بيانات شما در جواببه ايشان شديدا ناخرسندم.

مگر در دوره آن يار سفرکرده مان نعوذ بالله خدا از آن بالا به زمين پست ما فرود آمدند و امام(ره) را امام و رهبر ما کردند؟!

در کنار اين پرنده سبکبال "امام خميني(ره)" اين مردم بودند که خواستند و همه چيز شد. آيت الله رفسنجاني هم چيزي غير از اين نگفتند. ايشان گفتند که، همه از بالاترين مقام گرفته تا پايين ترين آن توسط مردم انتخاب مي شوند از مقام عظماي ولايت گرفته تا هيئت هاي امنا و ريش سفيداني که مردم در مساجد و محلات خود دارند.

ايشان خيلي ساده حرف زدند در حالي که شما در کمال تاسف کلمات قلمبه سلمبه و پيچيده اي مانند "مشروعيت و مقبوليت" را مطرح کرديد. ما هم آدميم خونمان به جوش آمده رهبرمان گفته اوضاع را متشنج نکنيد در حالي که شما به کسي که تشخيص مصلحت نظام به واسطه نظر رهبرمان تحت ریاست اوست به سادگي و تلويحا مي گوييد ايشان چه کاره نظام است؟ و هتک حرمت مي کنيد.

موسوي را اينجانب قبول ندارم اما چرا مي گوييد آيت الله رفسنجاني گفته که ايشان بيايند تلويزيون و بگويد انتخابات را باطل کنيد درحاليکه آيت الله رفسنجاني گفته اند از همه طرفها بيايند تلويزيون و قانوني و با مدرک حرف بزنند. آخر ما هم آدميم دل داريم دلم پر از خون شده آيت الله.(علامت تعجب هم نميگذارم).

بالاخره ما بايد بدانيم پشت سر چه کسي نماز مي خوانيم. چه کسي سي سال انقلاب در صحنه بوده است. من شبهه هايم نسبت به آيت الله رفسنجاني پس از خطبه حکيمانه "سيد علي عزيزم" پاک شد. به نظرم آيت الله رفسنجاني تحليل سنجيده و دلسوزانه اي نسبت به وقايع داشتند. ترا به خدا دلهاي ما بسيجيان و دلسوزان نظام و انقلاب را بيش از اين ملتهب نکنيد. چقدر چند دستگي؟ آخر چرا؟ به خدا حالمان بد شده. تکليفمان را نمي دانيم.

بسيجي جان برکف.
حسن محمدي جلودار.
تيرماه 1388 هجري شمسي.
ارسال به: پايگاه هاي اينترنتي مجلس خبرگان رهبري-جامعه مدرسين حوزه علميه قم-شوراي نگهبان-رجانيوز-تابناک
منبع : تابناك

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ