احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۰ مرداد ۱۳۸۸

اعترافات مردی که در چهل روز حبس بیش از ده سال پیر می شود

محمد علی ابطحی را یادتان هست . رییس دفتر آقای خاتمی رییس جمهور سابق و حامی مهدی کروبی . همان مرد توپولی و همیشه خندان . این عکس اوست که با لباس زندان و بدون لباس روحانیت او را با ذلت تمام به دادگاه آورده اند .

محمد علی ابطحی امروز در دادگاه

محمد علی ابطحی امروز در دادگاه

باز هم خبرگزاری فارس … می گویند متن زیر اعترافات اوست :

" به همه دوستان می‌گويم و همه دوستانی كه صدای ما را مي‌شنوند بدانند كه موضوع تقلب در ايران دروغ بود و در واقع تقلب موضوعی بود تا آشوب‌ها شكل بگيرد تا ايران همانند افغانستان و عراق بشود، تا جايی كه كشور دچار آسيب و سختی بشود . "

" ابطحی با اشاره به حضور خود در برخي راهپيمايی‌های غيرقانونی خيابانی تاكيد كرد: كار بدی كردم كه در راه‌پيمايی‌ها شركت كردم ولي كروبی به بنده گفت كه ما با اين رای كم نمي‌توانيم مردم را به خيابان‌ها دعوت كنيم. ولی خود برويم تا به نوعی اعتراضمان را نشان بدهيم. "

من نمی گویم اینها حرفهای ابطحی نیست ، شاید هم این حرفها را زبان جاری کرده باشد اما ، اما ، اما :

رنگ رخسار خبر می دهد از … این مرد کمتر از چهل روز زندانی بوده . چهره اش به اندازه پانزده سال پیر شده ، خدا می داند این اعترافها تحت تاثیر چه بوده …

به هر حال ، ابطحی ، دوستت داریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ