احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۷ مرداد ۱۳۸۸

نامه دختر صفايي فراهاني به پدرش

سلام پدر؛ دلم در خلاء بي خبري از تو مثل دل گنجشک شده و براي ديدنت پر پر مي زنه. مامان هر روز پيغام ضبط شده يک دقيقه يي ات را از روي پاسخگوي تلفن گوش ميده که صداي نازنينت را بشنوه و با تمام وجودش مي بلعه و در تنهايي اش پيراهن هايت را بو مي کنه که حس کنه نزديکشي و همين دور و اطرافي. هميشه فکر مي کردم مامان خيلي زن قوي ايه که سال هاي سال در کنار تو همراهت بوده و کار زياد، دير آمدن ها، جلسه هاي پشت سر هم کاري، کار و کار و کار در تمام تعطيلات، ماموريت هاي طولاني... و دوندگي هاي دلسوزانه ات را براي ورزش، دانشجويان در بند، اصلاح و شکوفايي اقتصاد و صنعت وطنت حمايت کرده. البته بي شک زن قوي ايه اما اين روزها شمع وجودش در التهاب بي خبري و نگراني از وضعيت روحي و جسمي تو جلوي من ذوب ميشه و من ناتوان از کمک به او و اطرافيان، تظاهر به نديدن مي کنم. خانواده مستاصلانه در حال دوندگي براي اثبات بي گناهي و خدمات خالصانه تو در 30 سال گذشته اند اما افسوس که دري گشوده نيست و پشت درهاي بسته روزها در انتظارند و در وطن خود احساس بي کسي و غربت مي کنند. اين روزها نام سازمان ها و نهادها و مسوولاني را بايد ياد بگيرم و ازشون درخواست ملاقات و رسيدگي کنم که در تمام عمرم نمي شناختم و نيازي به دانستن هم احساس نمي کردم، نام سايت ها و وبلاگ هايي را ياد گرفتم که تا به حال نيازي به مراجعه بهشون نمي ديدم، اما شايد اين روزها جدا از زجري که از نبودنت و شرايط حساست مي کشيم، اما بيشتر تو را و اعتقاداتت را درک مي کنيم و همراهت هستيم و بيش از پيش با هموطنان مان احساس يکدلي مي کنيم. اين روز ها عشق و همدلي و همبستگي را که تو هميشه آرزويش را داشتي و ما تا به حال شاهدش نبوديم، نظاره گريم و اي کاش تو هم بيايي و ببيني که 30 سال زحمتت به هدر نرفته و به رغم قدر نشناسي برخي دولتمردان، مردمي که برايشان زحمت کشيدي آگاهانه قدر تو را مي دانند و براي خدماتت ارزش قائلند و خدمات 30 ساله شما را به يک کيفرخواست غيرمنصفانه نمي فروشند و صداي بي صداي شما عزيزان در بند را با گوش جان مي شنوند و باورتان دارند. همه خانواده براي ديدارت ثانيه شماري مي کنيم و از خدا مي خواهيم پشت و پناهت باشد.
منبع : http://etemaad.ir/Released/88-05-17/103.htm#154660

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ