احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۹ شهریور ۱۳۸۸

انتقادتوکلی ازتحریف سخنانش توسط احمدی نژاد

نماينده مردم تهران نسبت به تحريف سخنان روز گذشته خود توسط احمدي‌نژاد اعتراض كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد توکلی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد روز گذشته سخنان وی را تحریف کرده و نسبت ناروا به او داده است گفت: ایشان گفتند که من گفته‌ام که انتخاب این وزیر علوم، فضای دانشگاه را به هم می‌ریزد در حالی که اصلا بنده این حرف را نزده بودم.

وی به قرائت همین بخش از سخنان روز گذشته اش پرداخت و افزود: بنده اولا اعتراضات معترضین به انتخابات را وارد ندانسته و گفته بودیم که اکثریت دانشگاهیان در دسته معترضین به انتخابات هستند اما کسانی مثل بنده در این دسته نیستیم.

نماینده تهران در واکنش به بخش دیگری از سخنان احمدی‌نژاد که گفته بود نمایندگان چرا می‌گویند که رییس ستاد انتخابات باید وزیر علوم شود؟ ادامه داد: من کی گفتم که کسی که با رمز آشوب تهران را به آتش کشید، باید وزیر علوم شود که ایشان چنین حرفی می‌زند.

توکلی همچنین درواکنش به اینکه احمدی‌نژاد گفته بود نمایندگان به دنبال مشورت رییس جمهور با خودشان هستند گفت: من کی گفتم که چرا رییس جمهور با من مشورت نکرده است حال آنکه ایشان می‌گفتند با بچه 5 ساله و 10 ساله مشورت می‌کنند البته ایشان نمی‌خواهند وقت بگذارند و در مورد انتخاب وزرایشان با نمایندگان مشورت کنند.

وی خطاب به احمدی‌نژاد ادامه داد: بنده محتاج این نیستم که شما استشاره کنید گرچه گاهی نظر می‌خواهید اما هیچگاه به آن عمل نمی کنید.

توکلی در پایان گفت: برای رییس جمهور شایسته و زیبا نیست که سخنان نمایندگان را تحریف کنند.
لاریجانی در پاسخ به وی گفت: همه بحث‌ها را شنیده اند و بهتر است این مسایل را ادامه ندهیم که امکان پاسخگویی دوباره به وجود نیاید.

اگرچه برخی نمایندگان نیز قصد داشتند به بیان تذکر است دیگری بپردازند، اما رییس مجلس مانع از آن شد و گفت: بهتر است به این روند ادامه ندهید و اگر تذکری هست آن را به آخر جلس موکل کنید.

این درحالی بود که محسن کوهکن عضو هیات رییسه و از نمایندگان حامی احمدی نژاد اصرار داشت که پاسخ اظهارات توکلی را بدهد اما با ممانعت لاریجانی ، کوهکن خواست تا جلسه را ترک کند این اقدام وی با مخالفت کوثری و حاجی بابایی مواجه شد که او را به صندلی خود بازگرداندند اما صندلی وی برای مدتی محل رجوع تعداد زیادی از نمایندگان بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ