احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۸ شهریور ۱۳۸۸

خاطره با مزه شمس الواعظین از جلاد مرتضوی

یادم است چند سال پیش در جمعی بودم که ماشالله شمس الواعظین ، از روزنامه نگاران سرشناس کشور خاطره ای از قاضی مرتضوی تعریف کرد . شمس الواعظین میگفت : " در دهه هفتاد وقتی مرتضوی قاضی شعبه ۱۴۱۰ بود و صدهها روزنامه را یک شبه به مسلخ کشاند از سوی او به دادگاه احضار شدم . حمیدرضا جلایی پور را هم با خودم برده بودم که اگر وثیقه خواستند او تامین کند . پس از ساعتی بازجویی که به تفتیش عقاید بیشتر میماند جلایی پور آمد داخل اتاق برای گذاشتن وثیقه . مرتضوی به جلایی پور درباره من اینگونه گفته بود : " آقای جلایی پور شمس الواعظین آدم خطرناکی است ، از او دوری کن " . جلایی پور از مرتضوی پرسید که من چه خطری دارم و مرتضوی اینگونه پاسخ داد : " این آقا ریمیل دارد " جلایی پور با تعجب گفت : " آقای مرتضوی " ریمیل " که جزء لوازم آرایش زنانه است " و مرتضوی هم اینگونه سوادش را به رخ جلایی پور کشید : " ریمیل شمس الواعظین به کامپیوتر وصل میشود ! " منظور قاضی مرتضوی از " ریمیل " همان " ایمیل " بود . این قاضی که تفاوت " ریمیل " با ایمیل را نمیداند بعدها حکم بازداشت چندین وبلاگ نویس را صادر و شخصا از آنها بازجویی کرد
منبعwest1.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ