احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۲ شهریور ۱۳۸۸

مجمع روحانيون مبارز در اطلاعيه اي خواستار برخورد قضايي با فرمانده سپاه گرديد

روابط عمومي مجمع روحانيون مبارز در واکنش به سخنان فرمانده سپاه پاسداران با انتشار اطلاعيه‌اي اظهارات سردار جعفري را به شدت محکوم کرد. متن اين اطلاعيه که در سايت مجمع روحانيون مبارز منتشر شده به شرح زير است :
اين روزها شاهد اظهارات بي اساس و تهمت هاي فراوان از سوي دستگاه هاي تبليغي و محافل خاص نسبت به شخصيت ها و گروه ها براي توجيه سياست نادرست و اقدام هاي خلاف شرع و قانون هستيم و تا وقتي فردي با مسؤوليت رسمي بالا، دروغي آشکار را مبناي تحليلي نادرست و توجيه اقدام هاي خلاف و خشونت آميز مي کند چه بايد کرد؟
فرمانده سپاه با دروغي بزرگ و تهمتي ناروا نسبت به حجة الاسلام و المسلمين خاتمي و آيت الله موسوي خوئيني، علاوه بر اينکه بي اعتباري به اصطلاح اعترافات افراد دستگير شده را بيش از پيش نشان داد، به نهاد ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي که عظمت گذشته آن اينک ابزاري در جهت توجيه سياست هاي نادرست و انجام اقدام هاي ناسازگار با مباني و ارزش هاي اسلام و انقلاب شده است جفا کرد.
آيا انتظار از مدعي العموم جديد براي نشان دادن عکس العملي مناسب نسبت به اين اتهام و دروغ پردازي و موارد مشابه آن که موجب تشويش افکار و تحريک بعضي افراد و زمينه ساز اجراي برنامه هاي خطرناک مي شود، به خصوص با توجه به وعده رييس محترم قوه قضائيه براي برخورد با تخلفات از هرکس و در هر مقام، انتظاري نا به جاست ؟ به اميد آنکه اين انتظار شرعي و به حق، هر چه سريع تر جامه عمل پوشيده و اين روند اقدامات مغاير با مصالح کشور و منافي با اخلاق و دين و قانون متوقف گردد.
روابط عمومي مجمع روحانيون مبارز - يازدهم شهريور هشتاد و هشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ