احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۸ مهر ۱۳۸۸

وحشت دولت کودتا از آغاز اعتراضات دانشجویی و بررسی دوباره طرح تعطیلی دانشگاه‏ها

پس از دو روز پیاپی اعتراض در دانشگاه‏های تهران، صنعتی شریف و داشنگاه آزاد، تنی چند از اعضای دولت کودتا به ریاست رحیم مشایی تشکیل جلسه فوق العاده‏ای داده‏اند.

به گزارش رویداد این جلسه دیروز عصر در ساختمان وزارت کشور برگزار شده است. در این جلسه، رحیمی معاون اول احمدی‏نژاد، کامران دانشجو وزیر علوم، دو مقام مسوول از وزارت اطلاعات و نهاد رهبری و یکی از اعضای فرماندهی بسیج دانشجویی کشور حضور داشته‏اند.

مقام اطلاعاتی حاضر در این جلسه مدعی شد که این اعتراضات توسط تشکل‏های دانشجویی سازماندهی نشده بوده و به صورت خودجوش شکل گرفته است. این مقام در ادامه گفته است که برخورد با فعالین دانشجویی نتوانسته است تاثیری در کاهش اعتراضات داشته باشد و در برخی مواقع به صورت عکس عمل کرده و افراد بیشتری ترغیب به اعتراض نموده است."

در ادامه پس از اظهارات رحیمی مبنی بر ضعف بسیج دانشجویی برای "جمع کردن صد نفر برای حمایت از دولت" و "برخورد با دانشجویان" میان رحیمی و نماینده بسیج دانشجویی نیز سخنان تندی رد و بدل شده است. حاضرین در این جلسه با ابراز نگرانی از اتفاقات اخیر بر لزوم جلوگیری از گسترش و ادامه این اعتراضات تاکید کرده‏اند.

همچنین طرح تعطیلی دانشگاه های برای یک ترم، بار دیگر توسط اسفندیار رحیم مشایی در این جلسه فوق‏العاده مطرح شده است. مشایی اظهار داشته است که احمدی‏نژاد تعطیلی برخی و در صورت گسترش اعتراضات همه دانشگاه ها برای یک ترم به بهانه ی بیماری‏های واگیردار را بهترین و کم هزینه ترین راه حل می‏داند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ