احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۷ شهریور ۱۳۸۸

همسر جواد امام بازداشت دخترش را ساختگی دانست!

خانم امام که چند هفته قبل با بی.بی.سی تماس گرفته و خبر از ربودن دخترش داده بود در گفت‌وگو با پارلمان نیوز تمام واقعه مربوط به دخترش را بعد از دو هفته تکذیب کرده و گفته است که آن ماجرا «منتفی است.»

همسر جواد امام در خصوص اخبار مبنی بر دستگیری دختر وی در روزهای گذشته با تاكید بر اینكه ربوده شدن و دستگیری ایشان كاملا منتفی است، گفت: دختر بنده در اقدامی ماجراجویانه و با توجه شرایط خاص روحی و روانی ناشی از دستگیری پدرش كه موجب نگرانی خانواده و بنده شده بود،‌ چنین اقدامی را كرد.

وی خاطرنشان كرد: این اقدام دخترم موجب شد بنده به عنوان یك مادر پیگیری‌هایی را انجام دهم و به دلیل نگرانی از وضعیت ایشان اقدام به اطلاع رسانی كنم كه البته بعد از مدتی متوجه شدم، دخترم در یك اقدام ماجراجویانه‌ی كودكانه دست به كاری زده كه باید اینجا اعلام كنم، بحث دستگیری یا ربوده شدن دخترم، كاملا منتفی است.

وی در اظهاراتی که بیشتر آدم را یاد اعترافات گفته شده در دادگاه‌های اصلاح‌طلبان می‌اندازد، از همه کسانی که با خاطر حرف‌هایش موجب آزردگی خاطر آنها شده عذرخواهی می‌کند و قول می‌دهد این مسائل را پیگیری نکند.
همسر جواد امام با تاكید بر اینكه دخترم فكر می كرده با این كار شاید كمكی به پدرش بكند، تصریح كرد: من هم در طول این مدت به دلیل شرایط خاص اقداماتی را انجام داده‌ام كه این مساله بعد خبری پیدا كرده و موجب ناراحتی بنده و افراد دیگری شد، كه باید به دلیل شرایط بوجود آمده نیز عذرخواهی كنم. البته با توجه به این مسائل دیگر این مساله را پیگیری نخواهیم كرد.
از همه عجیب‌تر، خانم امام بر خلاف حرف‌هایی که در طول بازداشت آقای امام زده بوده، می‌گوید همسرش در طول بازداشت مشکلی نداشته و از برخوردها در این ایام راضی بوده است.
اظهارات خانم امام بسیار عجیب به نظر می‌رسد. از آن عجیب‌تر انتشار این اظهارات در یکی از سایت‌های رسمی اصلاح‌طلبان، یعنی سایت پارلمان‌نیوز است.
باور این مطلب که دختر 18 ساله خانم امام تمام داستان 24 ساعته خود را تمارز کرده بوده و خانم امام به همراه عده زیادی از افراد دیگر فریب بازی دختر آقای امام را خورده بودند بسیار مشکوک به نظر می‌رسد. به ویژه آنکه تا امروز خانم امام یا اطرافیان ایشان حرفی از این موضوع نزده بودند.
حرف‌های خانم امام بیشتر به اظهارت مصلحت‌آمیز و تحت فشار شباهت داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ