احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۵ شهریور ۱۳۸۸

وزیر ارتباطات دولت نهم: در قطع پیامک بعد از انتخابات من کاره‌ای نبودم، دستور مقامات بالا بود!

محمد سلیمانی، وزیر ارتباطات دولت نهم، در مراسم تودیع خود فاش کرد: محدودیت‌هایی که پس از انتخابات در شبکه ارتباطات اعمال شد، با نظر من نبوده است و با دستور مقامات بالاتر این محدودیت ها اعمال می‌شد.

به گزارش موج سبز آزادی، از شب قبل از انتخابات 22 خرداد و همچنین در هفته های بعد از آن، سیستم تلفن همراه و به طور مشخص سیستم ارسال پیامک در سطح وسیعی دچار اختلال شد. موضوع تا آنجا پیش رفت که در هفته اول بعد از انتخابات به کرات تلفن‌های همراه از دسترس خارج می‌شدند. اما با وجود شرایطی، هیچ یک از مدیران شرکت مخابرات پاسخگو نبودند و تقصیر این اختلالات را متوجه وزارت ارتباطات می‌دانستند.

اکنون وزیر ارتباطات دولت نهم فاش کرده که او و مدیران وزارتخانه تحت مسئولیتش در قطع پیامک کاره‌ای نبوده‌اند و «مقامات بالا» دستور ایجاد این اختلالات را داده‌اند.

به گزارش پول نیوز، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این جلسه پا را از وقایع پس از انتخابات فراتر گذاشته و گفت: محدودیت اینترنت در 4 سال گذشته مربوط به ارائه گزارش ناپخته عده‌ای به مقامات عالی بود.

سلیمانی در خاتمه با انتقاد از ارائه گزارش ناپخته درباره اینترنت به مقامات عالی و برقراری محدودیت، سرعت اینترنت را از مواردی دانست که منجر به انتقادات شدید از وزارت ارتباطات و دولت نهم شده که این روند در دولت دهم نیز ادامه دارد.

این ادعا در حالی است که کاربران اینترنتی هنوز سخنان غیرمنتظره‌ی وی مبنی بر لزوم محدودیت سرعت اینترنت در ایران را به خاطر دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ