احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۳ مهر ۱۳۸۸

بخش خبری 20:30 روز شنبه دهم مهرماه در گزارشی که از خبرنگار خود در یزد دریافت کرده بود، به ظاهر تقلب مدیرکل انتقال خون استان یزد را به تصویر کشید که این تصاویر به قیمت برکناری این مدیرکل و درخواست‌های متعدد از سوی یزدی‌ها برای عذرخواهی این بخش خبری مواجه شد.
بازرلو گوینده خبر در توصیف این گزارش می گوید: "قضاوت با شما! این مدیرکل انتقال خون یزد و معاونشه که اومدن جلوی دوربین صدا وسیما خون بدن. اما..."؛ در ادامه خبرنگار یزدی شرح ماجرا را بازگو می کند: "البته با توجه به اینکه درطول زمان خون گیری اصلا سوزنی در دست آقای مدیر و معاونش فرونرفت این که این کیسه خون از کجا و توسط کی پر شده نکته بسیار جالبی بود که بهتره خودتون ببینید..."؛ سپس دوربین تصویر بازوی فردی که ظاهرا معاون انتقال خون یزد است را نشان می دهد. خبرنگار با آرامش و خونسردی کامل چسب روی بازوی معاون را می کند و نشان می دهد که در زیر چسب اساسا هیچ سوزنی وجود ندارد. او به سراغ مدیرکل هم می رود اما وی حاضر نمی شود چسب را بکند.
ادامه مطلب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ