احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۲ مهر ۱۳۸۸

پنجمین حکم اعدام برای متهمان وقایع پس از انتخابات صادر شد

پس از انتشار این خبر، برخی از منابع خبری، صحت صدور حکم اعدام برای داوود فربچه اردبیلی را رد کرده‌اند. گفته می‌شود، وی روز گذشته به دادگاه انقلاب منتقل شده، اما از آنجا که حتی از داشتن وکیل تسخیری نیز محروم بوده ، قاضی حکم به تجدید وقت دادگاه داده است. لازم به ذکر است از آنجا که اتهام وی محاربه از طریق عضویت در انجمن پادشاهی است، حضور وکیل در پرونده او الزامی خواهد بود. طبق اخبار رسیده، قاضی به صورت لفظی به وی گفته است که :" حکم همه شما اعدام است." از آنجا که این کمیته، نسبت به عدم صدور حکم اعدام برای این متهم اطمینان یافته است. لذا درستی خبر زیر را تایید نمی‌کند.

کمیته گزارشگران حقوق بشر- امروز شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پورعباسی برای "داوود فربچه میر اردبیلی " از دستگیرشدگان متهم به ارتباط با انجمن پادشاهی ایران تحت عنوان محاربه ، حکم اعدام صادر وبه وی ابلاغ کرد .

به گزارش منابع آگاه که موفق به گفتگو با وی در زندان اوین شده‌اند؛ این فرد علاوه بر عضویت در انجمن پادشاهی ایران به تهیه گزارش تلفنی از برخی تجمعات صنفی و کارگری در ایران برای رادیو تندر متهم شده است. رادیو تندر به گویندگی محمدرضا علی‌زمانی برنامه‌های خود را از شهر اربیل در کردستان عراق پخش می‌نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ