احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۱۹ مهر ۱۳۸۸

درخواست برای ابطال اسکناس‌های شعار نویسی شده

مرتضی طلایی در واکنش به برخی اقدامات مذبوحانه ضدانقلاب ، نظیر شعارنویسی برروی دیوار و اسکناس که تحت تاثیر و القای شبکه های سلطنت طلب ماهواره ای مشاهده می شود به ایرنا گفت: این اقدامات منافقانه تاثیر خاصی در عزم و اراده مردم فهیم کشور ندارد و صرفا حرکتی بی هدف تلقی می شود.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شایسته است عموم مردم و نهادهای مسئول با موضوعاتی از این دست آگاهانه برخورد کرده و اجازه ندهند عده ای قلیل با تکرار اینگونه رفتارها و بزرگ نمایی از این دست اقدامات در رسانه های زنجیره ای شان دست به جوسازی علیه نظام اسلامی و مردم ایران عزیز نمایند.
مرتضی طلایی ادامه داد: عموم مردم مومن و خداجوی انتظار دارند با توجه به شیوع کورکورانه اینگونه حرکات دستگاه‌های ذیربط اقداماتی را در این خصوص انجام دهند.
وی افزود:براین اساس یکی از پیشنهادات قابل طرح در این خصوص آن است که بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام نماید که عموم شهروندان از پذیرفتن اسکناسهایی که برروی آنها پیام های خاص ضد انقلاب درج شده خودداری نمایندواین اسکناسها عملا از چرخه پولی کشور حذف شود.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد:ادامه دادعناصر ضد انقلاب با انجام چنین حرکاتی سعی در مانور تبلیغاتی و قدرت نمایی دارند که به فضل خدای تعالی و هوشیاری مردم و مسئولین کما فی السابق ناکام خواهند ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ