احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۰ مهر ۱۳۸۸

ماجرای رزمی کاران زن و مرد نیروی انتظامی در نمایشگاه پلیس و تنبیه آنان + عکس

انتشار خبر و تصاویر رزم مختلط نمایشی در نمایشگاه نیروی انتظامی با اعتراض برخی مراجع تقلید و دستور فرمانده ناجا برای برخورد با عوامل خاطی مواجه شد.
در حاشیه مراسم افتتاح نمايشگاه نيروي انتظامي که روز چهارشنبه در فرهنگسراي ولاء شهرری برگزار شد، رزم مختلطی نیز به نمایش درآمد که انتشار تصاویر این رزم نمایشی موجب شد چند تن از مراجع تقلید در تماس تلفنی طی روزهای جمعه و شنبه با فرمانده نیروی انتظامی اعتراض خود را نسبت به این مسئله بیان کنند.

این در حالی بود که سردار احمدی‌مقدم روز پنج‌شنبه با مشاهده تصاویر مربوط به رزم حاشیه نمایشگاه نیروی انتظامی دستور تنبيه و توبیخ عوامل خاطی را صادر کرده بود.

افراد خاطي و متخلف رزمي كار در نمايشگاه پليس به دستور سردار فرماندهي نيروي انتظامي تنبيه شدند.
سردار احمدي‌مقدم، فرماندهي نيروي انتظامي روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه سال جاري در رابطه با نمايش صحنه رزمي مردان و زنان در يكي از نمايشگاههاي پليس در هفته ناجا دستور تنبيه افراد خاطي را صادر كرد.
متن دستور فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اين خصوص به اين شرح است: «رييس ستاد برگزاري هفته ناجا، صحنه‌هاي بسيار زشتي از مبارزه رزمي كاران زن و مرد در يكي از نمايشگاه‌ها به نمايش گذاشته شد و اين خلاف تدابير ناجاست.
در صورتي كه در برنامه‌ها و تدابير ابلاغي نيروي انتظامي زنان پليس از درگيري فيزيكي با مردان منع شده‌اند، چرا بايد شاهد اينگونه صحنه‌هاي زشت باشيم؟



۱ نظر:

  1. یکی از دوستان لطف کرده بودند ، کامنت گذاشته بودند و اراجیفی برای بنده ارسال کرده بودند ، این آی پی ایشونه: 217.219.175.135
    اینترنتشون هم مربوط به شرکتیه به نام آینده روشن ، می دونم هم که چه طور با وبلاگ بنده آشنا شده اند ، رفتن توی گوگل و سرچ کردن : "نيروي انتظامي مانور مختلط"
    دوست عزیز! این چیزها رو ما کهنه کردیم ، برو فکر یه کار دیگه بکن ، جوجه ای هنوز ، ضمنا اگه فکر می کنی باز هم لازمه من اطلاعاتی از تو بدم ، بگو که این سری شماره خطی که باهاش وصل میشی به اینترنت رو هم اینجا بذارم که دوستان حسابی از خجالتت در بیان

    پاسخحذف

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ