احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۱ مهر ۱۳۸۸

افتخاری: من نگفتم حضور احمدی نژاد در کنسرتم باعث افتخار است/اگر احمدی نژاد آمده بود حقیقت را "می خواندم"

در پی انتشار خبری در خبرگزاری حامی دولت فارس که به نقل ازعلیرضا افتخاری نوشت: رئیس جمهور اگر در این برنامه حضور داشته باشد حتما از كنسرت نیز دیدن می‌كنند و این باعث افتخار ماست. علیرضا افتخاری بیان چنین جمله ای را از سوی خود تکذیب کرد.
علیرضا افتخاری می گوید در صورتی که احمدی نژاد مثل سایر شنوندگان در کنسرتی که او در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه های دیجیتال اجرا کرد حاضر می شد، صحنه را ترک نمی کرد اما مطمئنا به خواندن اشعار عاشقانه نمی پرداخت بلکه به خواندن اشعاری می پرداخت که بیان کننده حقیقت باشد نه مصلحت.
این هنرمند به خبرنگار هم میهن گفت: بسیار دوست داشتم آقای احمدی نژاد در کنسرت حاضر می شد، زیرا آنوقت چون خواننده «مناسب خوانی» هستم، به جای خواندن اشعار عاشقانه به خواندن اشعاری می پرداختم که بیان کننده درد دل و حال آنانی باشد که این روزها پاکبازی کرده اند.او افزود: من شیفته هماهنگی اندیشه با کردار هستم و به آنچه می اندیشم عمل می کنم. بنابراین احتمالا اگر احمدی نژاد در سالن حاضر می شد به جای اشعار عاشقانه، «گوشه جامه دران» می خواندم.
این هنرمند یادآور شد: من نه باغی به نامم هست نه در واردات دارو دستی دارم. همه آنچه دارم از مردم است و برای آنها می خوانم. بنابراین نمی توانم چیزی بخوانم که با احساسات آنها هماهنگ نباشد.گفتنی است پیش از این برخی سایت ها به نقل از اصفهانی اعلام كرده بودند كه این خواننده در اختتامیه جشنواره رسانه‌های دیجیتال اجرا دارد اما در صورت ورود احمدی نژاد سالن را ترك خواهد كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ