احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۶ شهریور ۱۳۸۸

فاضل موسوی : به جای ارائه برنامه مردم را خس و خاشاک می نامند

سيد فاضل موسوي نماينده مردم خدابنده در مجلس شوراي اسلامي در نطق خود با تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، گفت: اجازه مي‌خواهم كوتاه سخني از معمار انقلاب و فرزندان ايشان بيان كنم كه امروز مورد هجمه قرار مي‌گيرند.

وي در ادامه افزود: شهيدان رجايي و باهنر اگر امروز بودند با آنان چه برخوردي مي‌شد و اين انقلاب ثمره 1400 سال تلاش بوده است، عده‌اي كه قبل از انقلاب 57 به امام‌‌(ره) حمله مي‌كردند امروز تيشه به ريشه انقلاب مي‌زنند.

موسوي با بيان اينكه بسياري از ياران امام از دايره ياري انقلاب كنار گذاشته شده‌اند، افزود: حركت‌هاي آرام و اعتراض‌‌آميز مردم را، عده‌اي به بيراهه كشيدند و در حكومت‌هاي لائيك نيز اعتراف در حبس داراي ارزش نيست.

اين نماينده مجلس با تاكيد بر اينكه شايعات در مورد دفن عده‌اي در بهشت زهرا(س) بايد رسيدگي شود تا به يقين تبديل نشود، افزود: دولت به جاي ارائه برنامه در خصوص اشتغال، مسكن و غيره مردم را خس و خاشاك مي‌نامد.

به گزارش فارس ، وي با بيان اينكه امام (ره) مجلسي را كه در راس امور مي‌دانست امروز در عمل، عده‌اي آن را در ذيل امور هم نمي‌دانند، تصريح كرد: اگر فرض نماييم كه امام اكنون در بين ما حضور داشت و مي‌گفت كه با يادگار من يعني انقلاب چه‌كرده‌ايد بايد بگوييم چه جوابي داريم كه بدهيم.

موسوي در ادامه خاطر نشان كرد: بايد به خود بياييم تا جرياني غير از جريان انقلاب رشد نيابد. نماينده خدابنده تصريح كرد: 120 روستا در شهرستان خدابنده داراي مشكل اساسي آب است و وزارت نيرو نيز كمترين توجه را به آن نمي‌كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ