احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۳۰ شهریور ۱۳۸۸

بازداشت یک روزنامه‏نگار دیگر در تهران

سید مهدی نیاکی، روزنامه نگار و یکی از فعالان پایگاه خبری کلمه در دوره پیش از اعلام نتایج انتخابات، از روز 23 شهریور بازداشت شده و به نقطه نامعلومی منتقل شده است.

یکی از بستگان مهدی نیاکی گفت: "مهدی که در خانه‏اش به تنهایی زندگی می‏کرد از روز 23 شهریور مفقود شده است. ظاهرا مامورانی به محل منزل مسکونی وی در تهران آمده و او را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کرده‏اند."

این شخص که از بستگان نزدیک این روزنامه نگار بازداشت شده است، افزود: "مادر مهدی نیاکی در جریان بازداشت پسرش قرار دارد اما به دلیل تهدیداتی که صورت گرفته است وحشت کرده و حاضر نیست بازداشت پسرش را توسط ماموران تایید کند. در واقع به وی گقته شده که بدون سروصدا منتظر بازگشت فرزدنش باشد. با اینحال 6 روز از بازداشت مهدی نیاکی می‏گذرد و متاسفانه هنوز معلوم نیست که وی در کجا نگهداری می‏شود. وی به همراه 4 نفر دیگر از فعالان سایت کلمه 2 هفته پس از اعلام نتایج انتخبات توسط پلیس امنیت تهران احضار شد ولی بازداشت نشده بود."

مهدی نیاکی با بسیاری از روزنامه‏های اصلاح‏طلب همکاری داشت و همچنین دبیر سابق سروبیس اجتماعی ایلنا (خبرگزاری کار ایران) و دبیر سرویس جامعه خبرگزاری سینا که در دولت نهم منحل شد بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ