احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۳۰ شهریور ۱۳۸۸

دستگیری نوه های دیگر آیت الله منتظری و دختر آیت الله ربانی املشی

دیروز - جمعه 27 شهریورماه - در جریان راه پیمائی روز قدس در شهر قم نیروهای امنیتی عده ای از بستگان مراجع دینی را که در میان راهپیمایان حامل نماد های جنبش سبز بوده بوده اند دستگیر کرده اند . در میان بازداشت شدگان نام سه تن دیگر از نوه های آیت الله منتظری - حامد - ناصر و هاجر منتظری و همسران آنها و دختر آیت الله ربانی املشی عضو پیشین مجلس خبرگان که در قید حیات نیست و نوه های ایشان به چشم می خورد .

روز چهار شنبه و پنجشنبه هفته گذشته نیز نیروهای دادگاه ویژه روحانیت و اطلاعات قم به منازل آقایان موسوی تبریزی، متقی، دردکشان و چاووشی رفته و ضمن بازرسی منزل دختران آنها را بازداشت و کامپیوترهای آنها را توقیف و همراه خود برده اند .

بر اساس گزارشهای رسیده ، یک تن از سه نوه آیت الله منتظری که پیش از این بازداشت شده بود از زندان آزاد شده است ولی از سرنوشت دو نوه دیگر اطلاعی در دست نیست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ