احمدی نژاد خامنه ای خاتمی خرداد انتخابات سیاست ایران اغتشاش انتخابات میر حسین موسوی امام خمینی انقلاب مخملی صدا سیما کامران نجف زاده افشین قطبی مهدی کروبی میمون روز قدس صانعی نمایشگاه پلیس مبارزه رزمی مختلط نرگس کلهر بابک داد بالاترین 13 آبان

۲۸ مهر ۱۳۸۸

مادر ندا آقاسلطان: دختر من کشته نشد که من از قبل او به نان و نوایی برسم

در پی اظهارات روز گذشته‌ی مسعود زریبافان، رئیس بنیاد شهید و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد درخصوص شهید اعلام‌شدن ندا آقاسلطان، مادر این نماد جهانی جنبش سبز ایران در گفتگویی با صدای آمریکا، بار دیگر بر کشته‌شدن دخترش در راه آزادی ایرا تاکید کرد و خواهان مجازات قاتل دخترش شد. مادر ندا آقاسلطان در مصاحبه با صدای امریکا گفت دختر من کشته نشد که من از قبل او به نان و نوایی برسم و حقوق ماهیانه بگیرم و اینکه نام دختر مرا به عنوان شهید در جایی ثبت کنند یا نکنند برای من اصلا اهمیتی ندارد. مهم این است که ندا بین مردم کشورش و جهان سربلند است. مادر ندا آقاسلطان در پاسخ به این این ادعا که دخترش بر اساس دسیسه‌های دشمن کشته شده است نیز گفت که دختر من هم مانند سهراب و بسیاری شهدای دیگر به شهادت رسید و دسیسه دشمن در کار نبود. گفتنی است زریبافان در اظهارات خود گفته بود که اگر خانواده ندا آقاسلطان بپذیرند که دخترشان بر اساس دسیسه‌های دشمنان کشته شده است تحت پوشش بنیاد شهید قرار خواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد بازدیدها

جستجو در این وبلاگ

بايگانی وبلاگ